Коли стомишся, відпочинь разом із веселими казковими огірочками.

Коли стомляться твої руки, спробуй повправлятися в цій грі.

Стомилися оченята-час і їм відпочивати.

29 травня. Понеділок. Індивідуальні спілкування. Заповнення свідоцтва досягнень.

30 травня. ВівторокІндивідуальні спілкування. Заповнення свідоцтва досягнень.

31 травня. СередаІндивідуальні спілкування. Заповнення свідоцтва досягнень.

 

26 травня.  П'ятниця. 

1 урок.   ЯДС.

Тема уроку. Як не нашкодити тваринам?

Моя творча співпраця. Чим корисний павучок?

-Переглянь інформацію на сторінках 99-101.

-Попрацюй у зошиті на сторінці 43 завдання 6,7.

-Переглянь відео про користь павуків.

2 урок.  Математика

Тема уроку. Повторення вивченого. Розв'язування виразів, задач.

-Повправляйся у виконанні завдань, запропонованих у самостійній роботі.

3 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах.

 -Виконай запропоновану самостійну роботу на друкованому аркуші. Зразок роботи поданий нижче.

4 урок.   Каліграфія

Тема уроку. Підсумковий урок.

-Робота в каліграфічному зошиті. Щоб закріпити каліграфічні навички, ще раз переглянь правильність написання літер українського алфавіту на передньому форзаці зошита, спиши цей алфавіт, поєднуючи між собою кожну пару великої і маленької  літер (наприклад Аа, Бб,Вв і так далі.)

5 урок.  Фізична культура 

ЗРВ. Повторення раніше вивчених елементів. Рухливі ігри вдома. 

25 травня. Четвер

1 урок. ЯДС

Тема уроку. Як оберігати рослини?

-Переглянь відео, яке допоможе тобі з'ясувати, що таке Червона книга.

-Попрацюй на сторінці 98 підручника. 

-Виконай завдання 4,5 на сторінці 43 робочого зошита.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Розв’язування задач.

 -Розв’яжи запропоновані задачі.

3 урок.  Образотворче мистецтво

Тема уроку. Скоро  літо. Виставка творчих робіт.

-Намалюй за зразком або створи свою композицію.

4 урок.  Музичне мистецтво

Тема уроку. Скоро  літо. 

-В запропонованому відео до уроку ти послухаєш "літню" музику, переглянеш мультфільм про шматочок літа, покатаєшся на веселому потягу разом з казковими героями, а також поспіваєш пісеньку про друзів. Приємного перегляду! 

24 травня.  Середа 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Літо.

Тема дня. Як живуть тварини влітку?

1. Гра «Подаруй посмішку»  — Лагідно посміхаємося, адже від усмішки стає всім тепліше!

2. — Розгляньте малюнки. Яких комах можна побачити влітку? — Якої шкоди завдає рослинам гусінь? — Улітку в місцях скупчення комах літає велика кількість птахів. Вони приносять значну користь, зберігаючи рослинність від ненажерливих комах. Горобці, синиці за літо виводять потомство двічі-тричі. Вигодовуючи пташенят, вони знищують величезну кількість комах. — Яких тварин ви найчастіше зустрічали влітку? — Розкажіть про свої спостереження за дитинчатами тварин. — Чому тварин називають «дбайливими батьками»?

-Цікаві спостереження — Улітку розвивається і зростає потомство в усіх тварин. Це найбільш сприятливий період для життя: багато світла і тепла, багато їжі. У спекотні дні мошки, сліпняки, комарі дошкуляють не тільки свійській худобі, але й диким звірям, які ховаються від них у воді або на відкритій місцевості. Над квітучими луками літає безліч комах, серед яких голосним дзижчанням виділяється джміль — кращий запилювач конюшини. У червні гомін голосистих пташок перебивається дружнім писком пташенят. На мілководдях, по норах, ховаються раки. Вони скинули тісний панцир і тепер очікують, поки не утвориться новий. На початку липня з’являються малята в кажанів і ящірок. На луках і в лісі багато різних жуків, не припиняється скрекіт коників і цвіркунів, пурхають різноколірні метелики і бабки. Риба в цей час стає в’ялою і погано клює. У риб це час нагулу й підростання молоді. У серпні птахи починають збиратися в зграї, кочують. У багатьох звірів підростає молодняк, який починає самостійне життя. Поступово все живе готується до зустрічі осені.

- Гра «Учимося любити природу» Учні повинні сказати, любить чи не любить природу людина, і пояснити причину.

-Людина вийшла з лісу з букетом конвалій. -Людина садить біля будинку дерева. -Водій миє автівку на березі річки.

Дівчинка кинула обгортку від морозива у сміттєвий кошик. -Діти почепили на деревах шпаківні. -Після відпочинку в лісі люди зібрали і закопали сміття. -Хлопчик біля річки розбив скляні пляшки.

3.Теми для щоденника вражень -Я себе уявляю... -Кого я зустріну в лісі влітку? -Мій клас на прогулянці

1 урок.    Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Вправи для розвитку навички читання. Вчимося писати тест.

- Візьми роздруковану роботу таку, як на фото. Уважно прочитай текст. Потім читай запитання і вибирай ту відповідь, яку ти вважаєш правильною.

3 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Мрію про канікули.

-Переглянь відео. Виконай завдання відповідно до відео уроку.

 

4 урок. Математика.

Тема уроку. Числа 1–100. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами.

-Виконай завдання відповідно до відео уроку.

 

 

5 урок.  Фізична культура . 

ЗРВ. Повторення раніше вивчених елементів

23 травня. Вівторок 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Літо.

Тема дня. Що відбувається з росинами влітку?

1.Настала пора, коли навколо все цвіте. Спробуйте уявити себе квіточкою, привітатися так, як вітаються квіти. «Я — тендітна ромашка. Доброго ранку всім!» (Діти продовжують.)

2.— Літо в народі називають красним, тобто красивим, гарним. Саме в цю пору розпускаються і цвітуть найкрасивіші квіти.

— Чому саме влітку цвіте більше рослин, дозрівають ягоди, горіхи та інші плоди?

— Які рослини є у квітнику? Чим вони відрізняються одна від одної? (Різне забарвлення, форма пелюсток, форма і розташування листя.) Чим схожі? (Є корінь, стебло, листя, квітки.) — За рослинами в городі та на квітковій клумбі потрібно доглядати: розпушувати ґрунт, поливати, полоти бур’ян. Квіти рвати не можна, вони швидко в’януть, а серед клумби довго тішать око своєю красою. 

-Імпровізація «Квіточка» — Уявіть себе красивою, тендітною квіточкою. Ви ростете, тягнетеся до сонечка. Раптом повіяв вітерець, почав із вами гратися. Ви нахиляєтеся то в один бік, то в інший. Раптом почався дощик, ви підставляєте свої пелюсточки під прозорі краплинки, п’єте водичку. Дощик закінчився. Ви чуєте кроки. Це йде людина. Ви лякаєтеся, що вас можуть зірвати. Але людина вами помилувалася і пішла. Ви знову радієте сонечку.

-Гра «Упізнай рослину» — Відгадайте загадки. Де ростуть ці рослини?

-Хто мене бачить, той і плаче. (Цибуля.) -Їсти не просить, влітку і взимку одне вбрання носить. (Ялинка.)

-Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі. (Морква.) -Що за квіточка пахуча: і червона, і колюча? (Троянда.)

-Наче сонця серединка, Пелюстків біла хустинка. Знає бджілка і мурашка: Звуть цю квіточку... (ромашка).

-Стоять красуні на воді, Вінки в них білі й золоті. (Латаття біле.)

-На тоненькій стеблині Висять білі горошини. (Конвалія.)

-Вузлата і листата, А доспіває — головата. На нозі стоїть одній — Сто сорочечок на ній. (Капуста.)

-Гарне дерево, міцне, Листя різьблене рясне, А на гілочках крислатих Буде жолудів багато. (Дуб.)

3.Теми для щоденника вражень -Я уявляю себе квіткою... -Я і моє дерево-символ. -Ми із сім’єю в лісі.

1 урок.  Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Діагностувальна робота. Перевірка читацьких навичок.(індивідуально)

2 урок.  Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Описую словами предмети.

-Запиши сьогоднішню дату, каліграфічну хвилинку. Спиши загадку, яка найбільше сподобалась. Створи і запиши загадку про білочку. Розгадай ребус і склади та запиши речення зі словом-відгадкою.

 3 урок. Математика.

Тема уроку. Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.

- Виконай завдання відповідно до відео уроку.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку. Виготовлення виробів за допомогою раніше опанованих технік. Оригамі "Лисичка"

-Виготови поробку за зразком, запропонованим у відео або створи за своїм задумом.

22 травня. Понеділок 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Літо.

Тема дня. Як упізнати літо?

1. Вітання

2. — Діти, подивіться, хто сьогодні в нас у гостях!

 Каникулы Бонифация — Википедия

Ви впізнали цього героя? (Боніфацій.) Правильно, це лев, який на час канікул їде відпочивати до своєї бабусі. Як ви вважаєте, який час наближається, якщо Боніфацій їде у відпустку? Підкаже вам загадка!

-Теплий, довгий-довгий день, Повна миска черешень,

Достигає жовтий колос, Демонструє коник голос,

І суничка дозріває. То ж коли це все буває? (Улітку.)

— Які відчуття, спогади викликає у вас літо? — Як упізнати літо? 

— Як ви вважаєте, чому літо називають «смачним»? Які літні «дарунки» вам подобаються?

— За що ви любите літо? -Гра «Я люблю літо, тому що...»

(Улітку сонце яскраво світить і гріє спекотно; улітку день найдовший, а ніч коротка; дме теплий вітер; ідуть теплі дощі; на небі буває веселка; улітку можна кататися на велосипеді, засмагати і купатися.)

— Так, літо — дійсно прекрасна пора! Пропоную вам погратися. Якщо ви згодні з моїм твердженням, плескайте в долоні, якщо ні — тупайте ногами.

-Гра «Буває — не буває» -Улітку діти катаються на санчатах. -Улітку на деревах розпускаються бруньки.

-Улітку діти ліплять сніговика. -Улітку діти пускають у струмках кораблики. -Улітку діти засмагають та купаються.

- Улітку діти надягають легкий одяг. -Улітку діти майструють шпаківні. -Улітку на полях збирають урожай.

3. Теми для щоденника вражень -Мені подобається (не подобається) літо. -Мені літо пахне... Я влітку...

1 урок.    ЯДС.

Тема уроку. Як потрібно поводитися серед природи?

-Переглянь разом із дорослими сторінки 96,97 підручника.

-Переглянувши відео, ти довідаєшся, як поводитися серед природи.

 -У зошиті на сторінці 42 виконай всі завдання.

3 урок.   Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Вправи для розвитку навички читання. Підготовка до перевірки навичок читання.

-Повправляйся у вмінні перевіряти свої навички читання. Допоможе тобі в цьому відео урок.

4 урок.   Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Виконання мовних вправ. Робота з деформованим текстом.

-Запиши сьогоднішню дату.  В наступному рядку запиши запропоновані склади.  Наступні завдання виконуй відповідно до відео уроку: Письмово виконай такі завдання із запропонованих: утвори текст із запропонованих речень і запиши утворений текст, продовж речення Я люблю читати... . А ... . , спиши речення про книжку.

5 урок.   Фізична культура 

 ЗРВ. Повторення раніше вивчених елементів.

19 травня.  П'ятниця. 

1 урок.   ЯДС.

Тема уроку. Що шкодить природі? Моя творча співпраця. Чим я можу допомогти землі?

-Переглянь інформацію на сторінках 93-95.

-Попрацюй у зошиті на сторінці 41 завдання 4,5.

2 урок.  Математика

Тема уроку. Аналіз діагностувальної роботи. 

3 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Підготовка до перевірки навичок читання.

 -Попрацюй відповідно до відео уроку.

4 урок.   Каліграфія

Тема уроку. Формування вмінь самоконтролю та самооцінки монологічного мовлення.

1.Загадка

Я страшенний боягуз, Всіх на світі я боюсь.

В полі, лісі навкруги Скрізь у мене вороги.

Часом лізу я у шкоду, Їм капусту на городах,

Моркву, ріпу, буряки. Відгадайте — хто такий? (Заєць)

-Сьогодні ми будемо говорити про ? -Так, про зайчика. Будемо складати розповіді про нього, описувати тварин, та конструювати з паперу зайчика.

- Який він? (спритний, довговухий, боягузливий, пухнастий, косий) А чи знаєте ви, що зайця даремно називають боягузливим. Якщо він потрапляє в лапи хижака, то він так сильно може відштовхуватися лапами, що може поранити свого ворога. І косим його називають не від того, що у зайця косять очі. Зовсім ні, з очима у нього все в порядку. Справа в тому, що мисливці давним-давно помітили, що заєць стрибає не по прямій лінії, а стрибками: то вправо, то вліво. Тому і назвали зайця косим. А яка у зайця шубка? (Пухнаста, біла, м'якенька, тепла). - Чому зайцю необхідно міняти колір шубки? (Він маскується, зливається за кольором з снігом, а ще нова шубка тепліша). Але не тільки зайці змінюють хутро. Всі звірі вдягають зимову, більш теплу шубку на зиму.

2.Складання речень. Давайте спробуємо скласти речення про зайця. А може, у нас вийде скласти розповідь про зайця? (Складання розповіді) А давайте в зайчиків пограємо.

3.Фізкультхвилинка «Зайці»

Скачуть, скачуть по лісочку (стрибки на місці)

Зайці - сірі клубочки. (руки біля грудей, як лапки у зайців, стрибки)

Стриб - скік, стриб - скок (стрибки вперед-назад, вперед-назад)

Став зайченя на пеньок. (встати прямо, руки на пояс)

Всіх побудував за порядком, (повернули тулуб вправо, праву руку в сторону, потім вліво і ліву руку в сторону)

Став показувати зарядку. Раз! Крокують все на місці. (кроки на місці)

Два! Руками махають разом, (руки перед собою, рух «ножиці»)

Три! Присіли, дружно встали. (присісти, встати)

Всі почухали за вушком. (почухати за вухом)

На «чотири» потягнулися. (руки вгору, потім на пояс)

П'ять! Прогнулися і нагнулися. (прогнутися, нахилитися вперед)

Шість! Всі знову встали в ряд, (встати прямо, руки опустити)

Попрямували як загін. (кроки на місці)

-.Робота в каліграфічному зошиті. Склади описову розповідь про зайця за схемою. — Покрив тіла. — Колір. — Величина. — Особливості будови тіла. — Де мешкає? — Чим живиться?

-Етап рефлексії. Що сподобалося найбільше? Що важко було виконувати?

5 урок.  Фізична культура 

ЗРВ. Повторення раніше вивчених елементів. Вправи для формування постави. Рухлива гра «Влучно в ціль»

18 травня. Четвер

1 урок. ЯДС

Тема уроку. Чому якість мого життя залежить від стану природи?

-Переглянь відео, яке допоможе тобі з'ясувати, яке значення має природа для людини.

-Попрацюй на сторінці 92 підручника. 

-Виконай завдання 3 на сторінці 41 робочого зошита.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Діагностувальна робота.

 -Попрацюй відповідно до відео уроку.

3 урок.  Образотворче мистецтво

Тема уроку. Морське царство. Створення композиції «Акваріум із морськими жителями»

-Намалюй за зразком або створи свою композицію.

4 урок.  Музичне мистецтво

Тема уроку. Морське царство. 

-Переглянь відео урок, запропоновану пісеньку про бичка спробуй заспівати.

17 травня.  Середа 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Моя родина.

Тема дня. Які традиції і правила у моїй родині?

1.Вітання супроводжується рухами.

Здрастуй, Небо! (Руки піднімають угору.)

Здрастуй, Сонце! (Руками описують велике коло.)

Здрастуй, Земля! (Плавно опускають руки донизу.)

Здрастуй, наша велика родина!

2. — Різні сім’ї складаються з різної кількості людей. Діти, а зараз я хочу розповісти вам про одну сім’ю. У цій родині є дружина, чоловік і син. Дорослі для сина є батьками. У дружини є мама і тато, у чоловіка теж є мама і тато. — Ким є батьки дружини для їхнього сина? — А батьки чоловіка ким є? 

— Щасливою сім’ю можна назвати не тільки тоді, коли всі люблять, поважають, розуміють одне одного, турбуються одне про одного, живуть мирно, без сварок, ведуть здоровий спосіб життя, але й тоді, коли зберігають і цінують сімейні традиції. — Що таке сімейні традиції? - Словничок. Традиція — це те, що перейшло від одного покоління до іншого, що збереглося від попередніх поколінь.

— Які традиції склалися у ваших сім’ях? Наприклад, члени родини всі разом проводять канікули, готують святковий обід, купують речі тощо. 

3.Теми для щоденника вражень -Звички в сім’ї, які б я змінив(ла). -Я мрію, щоб моя сім’я... -Улюблене родинне свято.

1 урок.    Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Вправи для розвитку навички читання. Чужа іграшка за Л. Борщевською.

-Переглянь відео уроку, виконай запропоновані завдання. 

3 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Діагностувальна робота. Списування. 

-Переглянь відео. За зразком з відео підготуй зошит з письма.

-Запиши назву тексту Україна, як показано у відео. 

-Перечитай, як правильно списувати текст.

-Спиши текст про Україну, вставляючи потрібні слова з довідки. Не забудь надіслати для перевірки фото виконаної роботи.

4 урок. Математика.

Тема уроку. Підготовка до діагностувальної роботи.

-Виконай запропоновані завдання:

1. Запиши числа у порядку спадання:

12, 94, 6, 80, 51,75.

2. Порівняй:

81...18          43-3...43+3        

35...55          17...20-3

3. Обчисли вирази:

68-8=                  59+1-4=

35+4=                 7+3-9=

4. Запиши сусідів чисел:

..., 72, ...

..., 99, ...

5.Запиши кожну довжину у сантиметрах:

2дм1см, 1м, 9дм, 1дм7см.

6. Задача.

У Миколки в кошику є 9 яблук, а грушок- на  5 менше. Скільки грушок є у Миколки?

7. Творча малеча - Створюємо картини з геометричних фігур... | Facebook Напиши , скільки трикутників є на малюнку? А квадратів? А овалів?

5 урок.  Фізична культура . 

ЗРВ. Повторення раніше вивчених елементів . Рухлива гра «Потяг»

16 травня. Вівторок 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Моя родина.

Тема дня. Чого я хочу навчитися у своїх батьків?

1. Пропоную назвати своє ім’я та кількість членів родини: «Мене звуть (ім’я). У моїй родині (кількість членів родини)».

2. Слухання й обговорення вірша «Детимам і Явсесам»

Мала мати два сини, Дивно звалися вони:

Трохи старший — Детимам, А молодший — Явсесам.

Явсесам за кожне діло Бравсь охоче, бравсь уміло:

— Вчусь робити я все сам! Детимам же тільки хниче

Та щоразу маму кличе: — Я не вмію... Де ти, мам?..

Явсесам сьогодні зрана Клеїв іграшки старанно —

Літаки та голуби. Детимам сидів та хлипав:

— І мені таке зроби! Детимаму мовить мама:

— Так не гоже, Детимам. Вчися, синку, в Явсесама,

Пробуй все робити сам. О. Пархоменко

— Чому так називали братів?

— Яких гарних справ, умінь навчили вас мама чи татусь, коли ви працювали разом?

-Гра «Матуся вміє, тато вміє» Учитель пропонує дітям показати за допомогою рухів, що роблять їхні батьки (перуть, прасують, прибирають, забивають цвяхи, кермують автівкою). 

— Що з цих хатніх справ ви вже вмієте робити? — Чого хотіли б навчитися?

-Вправа «Долонька радості» Обведи свою долоньку. На кожному пальчику напиши, що можеш зробити для своїх батьків. (Помити посуд, обійняти, допомогти готувати вечерю, прибрати свою постіль, витерти пил тощо.)

— Яку із записаних справ на долоньці ви зробите сьогодні? — Мама і тато — головні вихователі дитини. Недарма в народі кажуть: «Яке дерево, такі й віти, які батьки, такі й діти», «Як не навчить батько — не навчить і дядько», «Від доброго дерева добрий пагінець відійде, од добрих батька й матері піде добра дитина».

 3.Теми для щоденника вражень -Я разом з мамою (татом.) -Мої батьки — найкращі. -Мама, тато, я — щаслива сім’я.

1 урок.  Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Вправи для розвитку навички читання. Робота над розумінням і виразним читанням вірша.

-Переглянь відео урок до заданої теми, повправляйся у виразному читанні вірша.

2 урок.  Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Підготовка до діагностичної роботи.

-Повправляйся у вмінні списувати текст. Заміни малюнки у тексті відповідними словами.

 3 урок. Математика.

Тема уроку. Підготовка до діагностичної роботи.

- Повправляйся у вмінні виконувати математичні завдання. Зразки завдань подані нижче.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку. На лужку. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації.

-Виготови аплікацію за зразком, запропонованим у відео або створи за своїм задумом.

15 травня. Понеділок 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Моя родина.

Тема дня. Чому сім'ю називають найбільшим скарбом людини?

1.Вправа «Наше коло, мов сім’я»

Наше коло, мов сім’я. Друзі ми: і ти, і я.

— Добрий день сусіду зліва. — Добрий день сусіду справа. Ми — одна сім’я.

Наше коло, мов сім’я. Друзі ми: і ти, і я.

Обніми сусіда зліва. Обніми сусіда справа. Ми — одна сім’я.

(Далі замінюють слова «добрий день» на «посміхнись», «налякай», «розсміши» тощо.)

2. Моя сім’я і дорога родина — це тато, мама, бабця і дідусь,

сестричка, братик і любов єдина, і я у них також любити вчусь.

Мені тут тепло, затишно і тихо, надійно, світло, радісно завжди.

Мене в родині оминає лихо, з усім на світі я біжу сюди.

Чи радість світла в серденьку буяє, чи сльози гіркі ллються із очей,

я йду в родину, я ж бо добре знаю, як люблять у моїй сім’ї дітей.

-Вправа «Я уявляю» — Заплющте очі, уявіть, що ви ідете вулицею, підходите до свого будинку, піднімаєтесь східцями, відмикаєте дверний замок своїм ключем. — Кого ви бачите? — Що ви відчуваєте? — Діти, хто разом з вами мешкає в одному будинку? (Тато, мама, братик, сестричка.)  — Як вас назвати одним словом? (Родина, сім’я.)

— Це найрідніші, найдорожчі на світі люди, які одне одного шанують, люблять і є членами єдиної сім’ї. Родина, мов сонечко, зігріває дитину від народження. Сім’я — це гніздечко любові і тепла для кожного з нас, у ній панує злагода, повага до старших, особливо до дідусів і бабусь. Добре, коли родина весела, дружна, міцна, коли діти слухають дорослих, а дорослі дбають про дітей. Тоді кожному живеться щасливо і радісно.

-Гра «Добираємо слова» -Батьки про своїх дітей... (хвилюються, турбуються, піклуються, дбають).

-Вони донечок і синів... (люблять, голублять, пестять, обіймають, цілують, одягають, навчають, виховують).

-Своїх батьків діти повинні... (любити, поважати, шанувати, слухатися, радувати).

-І мама, і тато засмутяться, якщо їхня дитина буде... (капризувати, вередувати, хворіти, ледарювати).

-Свого меншого братика (сестричку) я буду... (втішати, заспокоювати, колихати, гойдати, розважати, годувати, умивати, вчити).

Пташка в рідний край вертає, Бо тут їй миліше.

Всюди гарно, всюди славно, Всюди добрі люди,

Краще ж, як у батька й неньки, Вам ніде не буде.

— А ви знаєте, що існує День Родини? Відзначають його влітку, 8 липня. Символом родини є польова квітка з білими, ніжними пелюстками. — Як називається ця квітка? (Ромашка.)

 3.Теми для щоденника вражень -Для мене в сім’ї найважливіше... -Я люблю свою сім’ю. -Мої рідні мене підтримують.

1 урок.    ЯДС.

Тема уроку. Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?

-Переглянь разом із дорослими сторінки 90,91 підручника.

-Переглянувши відео, ти побуваєш на візуальній екскурсії у природі навесні.

 -У зошиті на сторінці 40 виконай завдання 1,2.

3 урок.   Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Удосконалення навичок читання тексту. Ознайомлення з творчістю Т.Г.Шевченка.

-Попрацюй на сторінці 108 підручника. Допоможе тобі в цьому відео урок.

4 урок.   Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Складаю і записую речення зі знаком оклику.

-Запиши сьогоднішню дату.  В наступному рядку запиши запропоновані знак оклику та короткі слова зі знаком оклику.  Наступні завдання виконуй відповідно до відео уроку. Письмово виконай такі завдання із запропонованих: запиши одне із запропонованих речень, під малюнками; придумай і запиши своє речення зі знаком оклику;  випиши із вірша всі речення зі знаком оклику;  Перетвори питальне речення в окличне і запиши його.

5 урок.   Фізична культура 

 ЗРВ. Повторення раніше вивчених елементів (стрибкові вправи). Рухлива гра «Лисиця і кури»

12 травня.  П'ятниця. 

1 урок.   ЯДС.

Тема уроку. Які взаємозв’язки існують у природі? Моя творча співпраця. Навіщо нам розуміти одне одного?

-Переглянь інформацію на сторінках 87-89.

-Попрацюй у зошиті на сторінці 39 завдання 4.

-Відео допоможе вам дізнатися про домашніх тварин.

2 урок.  Математика

Тема уроку. Числа 1–100.Задачі. 

-Працюй відповідно до відео уроку.

3 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Правильно ставлю запитання.

 -Попрацюй відповідно до відео уроку.

4 урок.   Каліграфія

Тема уроку. Переказування.

 - Ми сьогодні будемо виробляти вміння переказувати тексти.

 - Переказ — це виклад своїми словами змісту чого-небудь. - Щоб правильно переказати текст, треба його зрозуміти. - Послухайте переказ знайомої вам казки «Курочка Ряба»

Жили собі дід та баба, та була у них курочка Ряба. Знесла курочка яєчко. Яєчко не просте, а золоте. Дід бив — не розбив, баба била — не розбила. А в домі завелися миші. Дуже набридли вони дідові й бабі. Ось мишка бігла, хвостиком яєчко зачепила, воно покотилось і розбилось. Дід плаче, баба плаче, курочка кудкудаче: - Не плач, діду, не плач, бабо. Знесу я вам яєчко не золоте, а просте.

- Скажіть, що, на ваш погляд, не так у цьому переказі. Перекажіть казку правильно.

2). -Послухайте вірш, спробуйте передати його зміст своїми словами. 

        Надійшла весна

Надійшла весна прекрасна,

многоцвітна, тепла, ясна,

наче дівчина в вінку.

Зацвіли луги, діброви,

повно гомону, розмови

і пісень в чагарнику.       Франко Іван

- Чи став вірш кращим?- Отже, вірш краще заучувати напам'ять, а не переказувати.

3).Відгадайте загадку Біла кора, тоненькі віти. - Що це? Відгадайте, діти. (берізка)

4.Послухайте текст Береза

Усе в лісі веселиться, а берізка плаче. Під гарячим промінням сонця сік швидко тече по білому тілі. Через кору він виступає назовні. Люди вважають березовий сік корисним і смачним напоєм. Вони надрізають кору і збирають сік в пляшки. Дерева, з яких випустили багато соку, засихають і гинуть. Сік у берези все одно, що кров у людини. Пожалійте, люди, берізки!

5.Бесіда Дайте відповіді на запитання: - Як було в лісі? - Що було з берізкою? - Що тече по берізці? - Як збирають березовий сік? - Про що треба дбати, збираючи березовий сік? Чому? - Як слід розуміти: "Сік у берези все одно, що кров у людини".

6.Фронтальна робота: - А тепер перекажемо текст «ланцюжком». 

7. Запиши в каліграфічному зошиті вірш про весну, виділений великим шрифтом. 

-Етап рефлексії - Чого ми вчилися на уроці? - Що таке переказ? - Про що треба пам'ятати, починаючи переказувати?

5 урок.  Фізична культура 

 Повторення раніше вивчених елементів. Рухлива гра «День і ніч»

11 травня. Четвер

1 урок. ЯДС

Тема уроку. Як залежить діяльність людей від природних умов?

-Переглянь відео, яке допоможе тобі з'ясувати, чому і як людина залежить від природи.

-Попрацюй на сторінці 85,86 підручника. 

-Виконай завдання 2,3 на сторінці 38,39 робочого зошита.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Повторення. Числа 1-20. Круглі числа. Дії з числами. Задачі.

 -Попрацюй відповідно до відео уроку.

3 урок.  Образотворче мистецтво

Тема уроку. Космічна подорож. Створення за уявою чи власним задумом композиції «Невідома планета».

-На сторінці 97 підручника ти знайдеш зразок малюнка невідомої планети. Намалюй за зразком або створи свою композицію.

4 урок.  Музичне мистецтво

Тема уроку. Космічна подорож. 

-Переглянь відео урок, повчи запропоновану пісеньку.

10 травня.  Середа  

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Веселка.

Тема дня. Якого кольору світ навколо нас?

1. Вітання Ми засвітимо сонечко. (Показують на себе.)

Таке велике сонечко. (Розводять руки в сторони.)

Таке веселе сонечко. (Посміхаються одне одному.)

Я — сонечко! (Показують на себе.)

Ти — сонечко. (Показують одне на одного.)

Ми — сонечка. Ми — світимося всі! 

2.— Діти, як ви вважаєте, якого кольору світ, у якому ми живемо? Поясніть. — Які кольори ми можемо зустріти в лісі? на морі? високо в горах? — Який колір у нашого міста? — Але так було не завжди. Послухайте казочку і поміркуйте, чи правильно вчинила чаклунка Світла? Можливо, потрібно було все залишити так як є?

-Слухання й обговорення казки про те, як з’явився різнокольоровий світ

Давним-давно, коли весь світ був лише білим та чорним, жили на землі дві чаклунки: Світла та Темряви. Чаклунка Світла освітлювала весь світ чудовим яскравим світлом. Коли ж наставала ніч, приходила чаклунка Темряви і вкривала землю чорною ковдрою, тому всі речі ставали чорними. Так вони змінювали одна одну довгі роки та століття. Та всьому на світі настає кінець. Одного чудового дня чаклунка Світла вирішила подарувати світу фарби. Махнула вона своїм чарівним промінчиком — i стали перед нею кольорові чаклунки, ніби зіткані з різнокольорових сяючих іскринок. Одна чаклунка була Блакитною, інша — Рожевою, третя — Фіолетовою, четверта — Помаранчевою. Чаклунок було багато — усіх кольорів та відтінків. — Шановні чаклунки,— сказала могутня чаклунка Світла,— вам доведеться важко попрацювати: осяяти своїми кольоровими промінчиками Землю і зробити її різнокольоровою, святковою та радісною. Тільки махнула чаклунка Рожева своїм чарівним промінцем, як полились на землю рожеві потоки світла і відразу стали рожевими щічки дітей, а рожевий схід сонця осяяв хмаринки в ранковому небі. Махнула Блакитна чаклунка — посипались на землю блакитні іскринки світла, та відразу стали блакитними вода в річках i небо над землею. Добре попрацювали всі чаклунки... Відтоді Земля розквітла яскравими фарбами, даруючи людям радість від споглядання розкішного, різнокольорового вбрання. С. Локоткова

— Діти, вам сподобалася казка? Чим? — Як ви вважаєте, чи правильно вчинила чаклунка Світла? Можливо, потрібно було все залишити так як є? 

-Фантастичні гіпотези -Уявіть, що кольори зникли. Усе довкола стало прозорим.

3. Теми для щоденника вражень -Якого кольору мій світ? -Коли мені сумно... -Місце, що поліпшує мій настрій.

1 урок.    Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. 

-Переглянь відео уроку, виконай запропоновані завдання. 

3 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Складання і записування речень. 

-Виконай завдання відповідно до відео уроку.

4 урок. Математика.

Тема уроку. Повторення. Числа 1-10. Дії з числами.

-Попрацюй над завданнями зі сторінки 130 підручника, в цьому тобі допоможе відео урок.

-Закріпи свої вміння, опрацювавши завдання у робочому зошиті на сторінці 50.

5 урок.  Фізична культура . 

Вправи з м’ячем.

09 травня. Вівторок 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Веселка.

Тема дня. Сім кольорів щастя.

1. «Хвилинка гарного настрою» — Гарний настрій — це перший крок до успіху. Поверніться одне до одного, посміхніться. Зобразіть радість. Скажіть одне одному приємні слова. 

2. — Діти, що таке щастя? — Як почувається щаслива людина? — Чи можна посміхатися і сердитися водночас?

-Слухання й обговорення казки про щасливі фарби 

В одного художника жили кольорові фарби. Кожна фарба знаходилась у своєму будиночку-баночці... Художник брав до рук пензлика і малював певною фарбою. Під час малювання фарбам було весело. А ось коли художник відпочивав або залишав помешкання, наодинці фарби сумували, мріяли... Жовта фарба бажала зафарбувати сонце, пісочок на березі річки та солодкий ананасовий сік. Синя умовно малювала море, річку, озеро, а потім небо, хмаринки. Червона уявляла себе серед лісової галявини. Зафарбовувала ягоди, квіти, шукаючи їх у травичці, а зелена йшла поруч, розмальовуючи кожну травинку і листочок. І ось трапилось диво: одного разу, коли художник залишив помешкання й пішов у своїх справах, фарби наважилися залишити свої домівки та й пішли гуляти світом... Вискочивши зі своїх баночок-домівок, вони почимчикували до відчиненого вікна, а звідти повистрибували на вулицю. Скільки було радощів у кожної — нарешті здійсняться їхні мрії! Вони розфарбовували світ, забарвлювали його насиченими і пастельними тонами. Довго ще б гуляли фарби світом, та схаменулись від думки, що художник повернеться додому і, знайшовши їхні баночки-домівки спустошеними, засумує. Вирішили кольорові фарби повернутися до свого художника. Уже сутеніло... Митець повернувся додому втомленим та виснаженим. Він не помітив, що його фарби зникли з баночок, а коли сів за роботу, взявши пензля до рук, задрімав разом із пензликом. Фарби нишком навшпиньки заскочили у віконце, в те саме, з якого вони вирушили гуляти світом. Тихо повернулися у свої баночки-домівки, та не могли стримати емоцій: «Які ж ми щасливі!». А художник спав собі й не здогадувався, що сьогодні його кольорові фарби здійснили свої заповітні мрії! Можливо, фарби потім теж заснули від утоми та виснаження, але вони у своїх баночках-домівках залишилися щасливими... Олена Берестова

— Діти, вам сподобалася казка? Чим? — Про що мріяли фарби? — Що зробило їх щасливими? — А про що мрієте ви? — Якого кольору щастя? — А яке щастя на смак?

-Гра «Опиши своє щастя»  Наприклад: «Моє щастя жовте, як сонечко, і солодке, як мандаринка», «Моє щастя блакитне, наче небо, і смачне, як мамин пиріг з суницею», «Моє щастя різнобарвне, як веселка, і смачне, як літо в бабусі».

-Введення правила класу Даруй людям радість, роби їхнє життя різнобарвним.

3. Теми для щоденника вражень -Що для мене означає щастя? -Якого кольору мої мрії? -Мій улюблений колір.

1 урок.  Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Канікули! А. Костецький «Канікули».

-Переглянь відео урок до заданої теми, на сторінці 109 повправляйся у виразному читанні вірша.

2 урок.  Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Правильно переношу слова з рядка в рядок.

-Виконай завдання відповідно до відео уроку.

 3 урок. Математика.

Тема уроку. Повторення вивченого.

- Попрацюй на сторінці 129 підручника, допоможе тобі у цьому відео урок.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку. Ми любимо Україну. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації.

-Виготови аплікацію за зразком, запропонованим у відео або створи за своїм задумом.

08 травня. Понеділок 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Веселка.

Тема дня. Звідки береться веселка?

1. Вітання 

2. Слухання казки про веселку

Улітку поїхали фарби на дачу. Кожна фарба влаштувалася під своєю кольоровою парасолькою: Червона — під червоною, Жовта — під жовтою... Сидять, відпочивають. Літня погода мінлива: тільки світило сонечко, аж раптом набігли хмарки. Впали перші краплі на парасольки, а потім задощило так, що в лічені хвилини вода затопила галявину, на якій розташувалися фарби. Побігли з-під парасольок кольорові струмочки. Вони зустрічалися один з одним, змішувалися, бігли далі. Але ось хмари пішли, виглянуло сонечко, засяяло небо веселкою. Чудова картина утворилася: на небі веселка сяє, а по землі райдужний струмок дзюрчить. 

— Чи сподобалася вам казка? — Який настрій вона викликає? — Як утворилася веселка? — А чи замислювалися ви, звідки насправді береться веселка?

Веселка — незвичайне природне явище. Незважаючи на те, що нам досить часто доводиться спостерігати за нею, ми не можемо не дивуватися її красі. Вона проявляється в той момент, коли хмара йде, а замість неї починає світити сонце. Виникає таке відчуття, наче дощ іде «зі сторони». У цей момент сонячні промені падають на хмару з дощем, а коли вони проходять крізь краплі, то змінюють колір. Насправді кожен промінчик зовсім не схожий на інший, а його колір зовсім і не білий, як багато хто вважає. Ба, у них різна довжина, що відрізняється своїм «забарвленням». Це і пояснює, чому ми бачимо різнобарвну веселку. Виявляється, що веселка може бути і яскравою, і блідою. Уся справа в розмірах дощових крапель. Коли краплі великого розміру, то і колір насичений. Якщо вони дрібні, веселку погано видно. Раніше людина не розуміла, звідки вона береться. Зате ніхто не міг бути байдужим, коли бачив таке явище. У давнину слов’яни вміли вгадувати погоду за веселкою. Наприклад, якщо з’являлася низька і широка веселка, то це свідчило про майбутню негоду. А при вузькій і високій веселці можна було прогнозувати гарну погоду. В Англії, коли бачили веселку, загадували бажання, бо вірили, що воно здійсниться. А в Ірландії й тепер переконані, що там, куди показує веселка, лежить скарб. Але, насправді, дорослі люди розуміють, що опинитися в такому місці просто неможливо.

3. Теми для щоденника вражень - Моя мандрівка з веселкою. - Як я уявляю веселку. - Мої кольорові сни.

1 урок.    ЯДС.

Тема уроку. Чому свійські тварини і люди — нерозлучні супутники?

-Переглянь разом із дорослими сторінку 84 підручника.

-У відео ти довідаєшся, хто такі свійські тварини, про їх користь та пограєш у гру "Вгадай за голосом".

 -У зошиті на сторінці 38 виконай завдання 1.

3 урок.   Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Читаю про чарівні слова нашої мови. 

-Попрацюй на сторінці 108 підручника. Допоможе тобі в цьому відео урок.

4 урок.   Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ.

-Запиши сьогоднішню дату.  В наступному рядку запиши запропоновані склади.  Наступні завдання виконуй відповідно до відео уроку. Письмово виконай такі завдання із запропонованих: запиши пари протилежних за значенням слів, запропонованих на малюнках; запиши виділені у реченні слова і слова, протилежні до поданих; запиши текст, який утворився при заміні виділених слів протилежними за значенням.

5 урок.   Фізична культура 

 ЗРВ у русі. Зупинки підошвою м’яча, що котиться. 

05 травня.  П'ятниця. 

1 урок.   ЯДС.

Тема уроку. Як живеться моїм домашнім улюбленцям?

-Переглянь інформацію на сторінках 81,82.

-Попрацюй у зошиті на сторінці 37 завдання 4,5 і 6.

-Відео допоможе вам дізнатися про домашніх тварин.

2 урок.  Математика

Тема уроку. Повторення вивченого.

-Працюй відповідно до відео уроку.

3 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Читаю про домашніх тварин.  «Передумала» (за О. Кротюк)

 -Попрацюй відповідно до відео уроку.

4 урок.   Каліграфія

Тема уроку. Складання усних текстів на задану чи обрану тему.

І. Загадка про весну.

Де вона проходить – Там травиця сходить, Квіти розцвітають, Солов’ї співають. (Весна)

ІІ. Про весну кажуть, що вона – світанок року, бо пробуджує світ від зимового сну, дарує нам красу, радість, натхнення. Але весна приходить на землю не сама, а разом із своїми помічниками-місяцями. А з якими саме? Березень. Я перший весняний місяць – березень. Я розтопив сніги, визволив річку від льоду, уквітчав вербу котиками. Квітень. Я другий весняний місяць. Пробудив дерева від сну, розбудив травицю-сестрицю, заквітчав землю першими квітами, тому і звуся квітнем. Травень. Я травень – третій місяць весни. Моя черга теж прийшла. Я подарую деревам, кущам і травам свою ніжну зелень, запрошу людей збирати лікарські рослини. Навесні, дійсно, все навколо починає зеленіти, а напоєна вологою, зігріта теплом, освітлена сонцем земля стає щедрою. Все розпускається і розвивається, зеленіє і квітне у наших лісах, садах і парках.

2.Перегляд відеофільму «Перші весняні квіти» 

3.Бесіда Як ви думаєте, навіщо земля дарує нам квіти? Ця пора не могла залишити людей байдужими. Вона завжди приваблювала художників, композиторів, письменників та поетів. Вони присвятили весні багато прекрасних творів.

4.Розгляд репродукції художників С. Васильківського, М. Ткаченка.

5.Усне складання розповідей. Кожен із вас відчув подих весни, і він, сподіваюсь, надихнув кожного із вас на створення своєї розповіді

Треба добре міркувати, Щоб все правильно сказати, І красиво говорити, Щоб цікаво було жити. Як приємні ті слова,  Що красиві на вустах. Серцю любі, душу гріють, Якщо люди висловлювати думку вміють. Поміркуйте, яку б ви розповідь склали про весняні квіти на основі власних спостережень.

6.Розповіді учнів про первоцвіти. Учні розповідають складений твір.  Квіти – це душа землі. Пам’ятайте, що багато первоцвітів занесено до Червоної книги, а саме: конвалія, сон-трава, первоцвіт весняний та інші. Їх не можна рвати, бо цих квітів стає все менше і менше. 

У квітки жива душа, Така, як твоя і моя. Я жити хочу і хочеш ти. А квітка хоче рости і цвісти. Не топчім, не зриваймо квіток, Цих природи синів і дочок. Бо поки буде матінка-природа, В нас буде сила і життя, і врода. 

Нехай квітнуть і радіють око, прикрашають нашу рідну землю, а ми зробимо все від нас залежне, щоб не пошкодити, а примножити цю красу.  

-Напиши у зошиті з каліграфії такі завдання:

-Напиши сьогоднішню дату. 

-Спиши текст: 

                                             Весна

    Тепло гріє сонечко. Зеленіє молода травичка. Розпускаються

бруньки на деревах. Весело дзюрчать струмочки. Дзвінко

співають пташки. Весна прийшла! 

5 урок.  Фізична культура 

 Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. 

04 травня. Четвер

1 урок. ЯДС

Тема уроку. Хто такі звірі?

-Переглянь відео, яке допоможе тобі з'ясувати, хто такі звірі.

-Попрацюй на сторінці 80 підручника. Розшифруй математичну характеристику синього кита та відгадай загадку.

-Виконай завдання 2,3 на сторінці 36 робочого зошита.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Дії з двоцифровими числами.

 -Попрацюй відповідно до відео уроку.

3 урок.  Образотворче мистецтво

Тема уроку. Улюблені мультфільми.  Малюнок улюбленого персонажа.

-На сторінці 95 підручника ти знайдеш зразок малюнка казкового персонажа. Намалюй за зразком або свого улюбленого персонажа.

4 урок.  Музичне мистецтво

Тема уроку. Улюблені мультфільми. 

-Переглянь відео урок.

03 травня.  Середа  

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Час.

Тема дня. "Жаба на сніданок", або як усе встигати?

1.Вправа «Я — сонце» 

Я — маленьке сонце. Я прокидаюся. Я умиваюся. Я розчісую свої промінці й піднімаюся вільно, урочисто.

Я — велика Куля. У мене є багато тепла й світла. Я — велике Сонце. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям. Я посміхаюся від щастя дарувати тепло.

— Діти, який у вас став настрій? — Пропоную з таким настроєм провести цей шкільний день та отримати задоволення від власних успіхів.

2. — Діти, чи є у вас справи, що вам не дуже хочеться робити? Назвіть їх. — Існує вислів: «З’їж свою жабу на сніданок». Звісно, не потрібно купувати живих жаб і розводити їх, щоб зранку по одній ковтати. Насправді, це означає: якщо ти хочеш чогось досягти, найважливіші завдання роби спочатку, тоді решта справ будуть значно легшими. У списку невідкладних завдань у вас напевно приховано чимало таких «жаб». Однак, з певних причин часто ви відкладаєте їх на потім. Саме час розібратися з усіма цими справами. Щойно ви навчитеся це робити, то виявите, що стали успішною людиною.

— Успішні люди вміють розв’язувати найважливіші завдання, не відволікаючись на сторонні заняття. — Що вас може відволікти від виконання вашої справи? (Телевізор, комп’ютер, друзі, іграшки, лінощі...)

— Чи можна цьому зарадити? Як? 

3.Теми для щоденника вражень -Для мене найважче... -Щоб усе встигати, я буду... -Моя улюблена справа.

1 урок.    Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Читаю про користь спорту. О. Кротюк «Найдужчий».

-Прочитай:

вла вло влу вли влі вле

вра вро вру ври врі вре

вікно вода відро вовна

вівця віл ворона вата вік

-Навчися швидко читати скоромовку:

 Віл везе важучий віз

Вовну, вату, верболіз.

Вперся віл, і впало з воза

Вісім в'язок верболозу.

- Попрацюй над текстами на сторінках 104,105. Допоможе тобі в цьому відео уроку. 

3 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Слова, близькі за значенням. 

-Виконай завдання відповідно до відео уроку.

4 урок. Математика.

Тема уроку. Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

-Попрацюй над завданнями зі сторінки 126 підручника, в цьому тобі допоможе відео урок.

-Закріпи свої навички в робочому зошиті на сторінці 49.

5 урок.  Фізична культура . 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ.

02 травня. Вівторок 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Час.

Тема дня. Що таке тайм-менеджмент?

1.Усміхнися всім навколо: небу, сонцю, квітам, людям. І тоді обов’язково день тобі веселим буде!

2.Вправа «Мозковий штурм» — Хто з вас чув слово тайм-менеджмент? Що воно означає? Це слово справжніх бізнесменів. У перекладі з англійської мови time management означає керувати часом. Нам відомо, що керувати часом неможливо, але можна навчитися організовувати свій час. Тож почнімо вчитися тайм-менеджменту.

— Як ви ставитеся до крадіжки ваших грошей? Уявіть, що кожен із вас має банківський рахунок, на який щоранку надходить певна сума грошей. Але щовечора банк забирає з вашого рахунка все те, що ви не змогли витратити за день. Що б ви робили? Використовували б усе до копійки, правда? Кожен із нас має такий банк — це ЧАС. Уранці ви отримуєте його, щоночі час, що ви не використали, втрачається. Він не переноситься на наступний день, бо щоранку для вас відкривається новий рахунок, а щоночі все невикористане згорає. Тож потрібно використовувати з користю кожну хвилину свого часу. Час — це ще більша цінність, ніж гроші. Нам потрібно щонайшвидше це зрозуміти. Навчившись берегти свій час, ви навчитеся робити більше, ніж ви встигаєте й станете успішною людиною.

«Тайм-менеджмент — це мистецтво управління не тільки своїм часом, але й життям у цілому» (Браян Трейсі).

-Слухання й обговорення вірша «Пізній візит»

Зайчик цілий день чекав На появу їжака.

Той пообіцяв: «Заскочу!» — Аж приходить серед ночі...

— Ти пробач, що так спізнився Цілий день я провозився!

— Що ж ти, їжачку, робив? — Я... маринував гриби!

— Ет, гриби маринував, Значить, час не марнував...

Я ж у ліс не міг піти, Бо чекав, що прийдеш ти! Б. Бойко

— Як провів свій час зайчик? — А їжачок? — Хто з них уміє по-справжньому поважати свій час? — Чи поважає їжачок чужий час? 

-Гра-змагання. Перед гравцями —годинник, на столі — три кольорові олівці. Завдання: протягом хвилини розфарбувати квіточки так, щоб кожна наступна квітка була іншого кольору. — Хто впорався із завданням? — Скільки квіточок намалювали? — Чи важко було порозумітися?

3.Теми для щоденника вражень -Що я знаю про тайм-менеджмент? -Я намагаюсь не гаяти час. -Розпорядок дня у моїй родині

1 урок.  Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Читаю про дитячі ігри. Л.Дяченко «М’ячик – пустунець», Е. Саталкіна «Лічилочка».

-Вправи на розчитування:

ка кла кле клу кло клі кли

ку кну кне кна кно кні кни

кит кіт мак сук рак кулон

гілка гак спека Лука Лиска

- Чистомовка 

Ра-ра-ра- розпочалася гра                                                                                                                                                                   Ру-ру-ру-ми продовжуємо гру

Ри-ри-ри-ти скоріш м'яча бери

Рі-рі-рі-всім нам весело у грі.

-Прочитай оповідання Л.Дяченко «М’ячик – пустунець» на сторінці 102,103 і спробуй його переповісти, а також повправляйся у виразному читанні вірша.

2 урок.  Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.

-Виконай завдання відповідно до відео уроку.

 3 урок. Математика.

Тема уроку. Віднімання виду 65-24. Задача. Повторення про дні тижня.

- Попрацюй на сторінці 125 підручника, допоможе тобі у цьому відео урок.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку. Листівка для тата. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки.

01 травня. Понеділок 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Час.

Тема дня. Як зробити свій день вдалим?

1. Вправа «Віночок побажань» Кожен учасник називає ім’я та щось йому бажає. Гра завершується, коли всі діти обмінялися побажаннями.

2. — Відгадайте загадки. -Хто біжить без ніг? (Час.) -Що йде, але не рухається з місця? (Час.)

- Слухання й обговорення уривка із казки «Час — наш друг»

Далеко чи близько, давно чи кілька днів назад сталася з однією крихіткою пригода. Якось уранці Полінка й Оля прокинулися, не поспішаючи, збиралися до школи. Матуся підганяла: «Швидше, бо немає часу!». Молодша донечка подумала: «А куди ж він дівається?». Вона глянула вгору, вниз, праворуч, ліворуч, забувши про натягнуті лише на одну ніжку колготи. — Знову запізнюємось! Мама хутко допомогла Олечці, а Полінка вже чекала на них біля дверей. Дівчинка думала, що вона ще маленька, трохи марнує свій час, тому нічого не встигає. А от як виросте, хоча б до віку сестрички, усе зміниться. М. Солтис-Смирнова

— Що бентежило дівчинку? — Діти, а ви як уважаєте, куди дівається час? — Чи можна його зупинити? А наздогнати? Чому?

 — Ви, напевно, часто чуєте від мами, тата або бабусі такі слова: «Чому ти так повільно робиш?», «Бережи свій час!», «Подивись, скільки часу збігло, а ти...» і вважаєте, що час може бігати?

-Вправа «Дослідники часу» — Ось перед вами годинник. Якщо довга (хвилинна) стрілка просунеться на одну поділку, мине одна хвилина. Пропоную, дивлячись на годинник, почекати, поки мине хвилина. Робити нічого не будемо, а просто посидимо і почекаємо. Увага! Почали... Все. Одна хвилина минула. — А зараз візьміть олівці, за моїм сигналом намалюйте сонечко. Малюватимете протягом однієї хвилини. Увага! Почали... Закінчили роботу. Як ви гадаєте, діти, яка хвилина минула швидше? — А насправді вони зовсім однакові — стрілка просунулась від поділки до поділки. Отже, коли нічого не робиш, здається, що час спливає дуже повільно. Є таке прислів’я: «Довгий день до вечора, якщо робити нічого». А коли робиш яку-небудь справу, час минає дуже швидко, а життя стає цікавішим, насиченим.

-Введення правила класу Усе робитиму вчасно! — Запам’ятайте: час рухається тільки вперед, а тому потрібно вміти його цінувати і раціонально використовувати. Правильно розподiлити свiй час вам допоможе режим дня. Якщо ви дотримуватимете розпорядку дня — спатимете, їстимете, гулятимете, читатимете, готуватимете уроки завжди в один i той самий час, то вашому організму буде легко працювати, а ви почуватиметесь здоровими та бадьорими. І головне — ви все встигатимете.

3.Теми для щоденника вражень -Коли мій день щасливий. -Мій розпорядок дня. -Я хочу встигнути за день....

1 урок.    ЯДС.

Тема уроку. Хто такі птахи?

-Переглянь разом із дорослими сторінки 78,79 підручника.

-У відео ти довідаєшся, хто такі птахи.

 -У зошиті на сторінці 35 виконай завдання 1. Це завдання допоможе тобі вчитися знаходити відмінності між птахами та запам'ятовувати їх назви. Не забудь намалювати смайлику настрій.

3 урок.   Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Читаю про дружбу і друзів. «Бігла білка» (за Л.Савчук). 

-Навчися читати скоромовку:

Жук у житі зажурився

Жвавий джміль десь забарився.

Жук жужжить:-Хвилююсь я,

Дружба в нас на все життя.  

-Попрацюй на сторінках 100,101 підручника. Допоможуть тобі в цьому відео уроку.

4 урок.   Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Службові слова. Побудова і записування речей із службовими словами.

-Запиши сьогоднішню дату.  В наступному рядку запиши запропоновані склади.  Наступні завдання виконуй відповідно до відео уроку. Письмово виконай такі завдання із запропонованих: по одному придуманому реченню про метелика і зайчика, завдання зі вставленням службових слів, завдання, де треба утворити словосполучення із службовими словами.

5 урок.   Фізична культура 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Удари по м'ячу.