ІІ СЕМЕСТР

понеділок

вівторок

середа

четвер

пятниця

1

Укр.мов.

Ін.м.(англ.)

Ін.м.(англ.)

Укр.мов.

ЯДС

2

Матем.

Укр.мов.

Читання

Каліграфія

Матем.

3

Ін.м.(англ.)

Читання

Матем.

Інформат.

Читан./Укр.м

4

Читання

Матем.

ЯДС

Обр.м.

Диз. і техн.

5

Фізкульт.

ЯДС

Фізкульт.

Муз.мист.

Фізкульт.

01 березня, п'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Проводимо дослідження. Форма земної поверхні рідного краю.

Переглянь відео до уроку. У щоденник вражень запиши, які форми земної поверхні є у нашому краї.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (720-729).

Підручник. Сторінки 118,119. Завдання 720,721,723,724,727-усно, завдання 722,725,726-письмово.

Домашня робота: сторінка 119 вирази 728, завдання 729.

3 урок.Українська мова.

Тема уроку:Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами фільму. Тема для спілкування: «У бібліотеці» (с.37-39)

Переглянь відео до уроку. Попрацюй над запропонованими завданнями.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Танграм.

Відео тобі допоможе створити і вирізати танграм і скласти фігурки за зразком.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Скакалочка». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із гімнастичною палицею. Перекид уперед. Розвиток сили. Рухлива гра «Вудка».

29 лютого, четвер .

1 урок.  Українська мова .

Тема уроку: Формування уявлення про слова – назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами – назвами чисел. Добір близьких за значенням слів до поданих. 

Підручник. Сторінки 98,99.Виконай завдання 1,4,5,6,8-усно, завдання 2,3,7-письмово.

Домашнє завдання : Вправа 9 сторінка 99. До уроку подано відео.

2 урок. Каліграфія .

Тема уроку: Великі літери шостої групи: Н, К, В, Д, Б. Контрольний диктант з каліграфії. Діалог як форма мовленнєвої діяльності.

-Повправляйся у написанні літер Н, К, В, Д, Б. Кожної літери напиши по рядочку.

3 урок. Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Команди і виконавці команд. 

Переглянь відео до уроку, виконай практичне завдання у підручнику на сторінці 62.

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку:У родинному колі. Симетрія обличчя. Створення «родинного портрету»

Уважно переглядаючи відео, вчися малювати свій родинний портрет.

5 урок. Музичне мистецтво .

Тема уроку: У родинному колі. Виконання: Н. Май «Родина» . Слухання «Родина» у виконанні Н. Яремчука). Придумування мелодії на віршовані рядки (с. 73, 75).

Переглянь відео урок.

28 лютого, середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Право на життя. Василь Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук».

Підручник. Сторінка 100. Удосконалюй читацькі навички та вміння відповідати на питання до тексту.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (711-719).

Підручник. Сторінки 117,118. Завдання 711,712,713-усно,завдання 714,715,716,717-письмово.

Домашня робота:сторінка 118 вирази 718,задача 719.

До уроку є відео.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Форми земної поверхні.

Переглянь відео до уроку.Підручник сторінки 90,91, зошит сторінка 34.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:«Про розумне Здоров’я». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Перекати

в групування. Ведення м’яча. Розвиток швидкості (естафета). Розвиток гнучкості.

27 лютого, вівторок.

1 урок . Іноземна мова(англійська) (За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Тематична діагностувальна робота. «Дієслова»

Завдання будуть на онлайн уроці.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Наталя Забіла «Хто сильніший?»

Підручник. Сторінки 96-99.Вчися читати і переказувати зміст казки. 

4 урок.  Математика.

Тема уроку: Складання таблиці множення числа 4. Знаходження зна­чень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (701- 710).

Підручник. Сторінки 116-117. Завдання 701,702,703,706-усно, завдання 704,705,707,708-письмово.

Домашня робота: завдання 709,710 сторінка 117.

5 урок.  ЯДС . 

Тема уроку: Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні?

Переглянь відео. У щоденнику вражень запиши, чому весняні місяці мають такі назви.

26 лютого, понеділок.   

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Повторення і закріплення знань про дієслово.

Попрацюй відповідно до відео уроку.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач (693-700).

Підручник. Сторінки 115,116.Завдання 693,697,698-усно, завдання 694, 695,696-письмово.

Домашня робота: завдання 699,700 сторінка 116.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку:Де тепло, там і добро. Наталя Забіла «Хто сильніший?»(с.96-99) 

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Лісова казка». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Перекати в групування.

Ведення м’яча. Розвиток швидкості (естафета). Розвиток гнучкості.

23 лютого, п'ятниця .

24 лютого-початок війни.

1 урок.  ЯДС .

Тема уроку: Зв'язки у природі. 

Переглянь відео до уроку. У щоденнику вражень утвори і запиши 2-3 ланцюги живлення.

2 урок. Математика .

Тема уроку:  Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв'язування завдань.

Підручник. Сторінки 113,114. Завдання 685,686,688-усно, завдання 687,689,690-письмово.

Домашня робота: сторінка 114 вирази 691, завдання 692.

3 урок.Читання.

Тема уроку:  Робота з дитячою книжкою. Оксана Кротюк «Пластиліновий песик».

Переглянути відео до уроку. Попрацюй над запропонованими завданнями.

4 урок.  Дизайн і технології .

Тема уроку:  Орнамент на круглій основі. «Декоративна тарілка».

Відео тобі допоможе навчитися створювати орнамент на круглій основі.

5 урок. Фізкультура . 

Тема уроку:  «Улюблений м'яч». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Перекати в групування. Ведення м'яча. Розвиток швидкості (естафета). Розвиток гнучкості.

22 лютого, четвер .

1 урок.  Українська мова .

Тема уроку:  Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значенні. Аналіз інформації в рекламному тексті. Висловлення власної думки.

Підручник. Сторінки 96,97.Виконай завдання 1,4,6,7,8-усно, завдання 2,3,5-письмово.

Домашнє завдання : Вправа 10 сторінка 97. Опрацюйте відповідно до відео уроку.

2 урок. Каліграфія .

Тема уроку:  Малі літери, які в основі мають подовжену лінію з петлею: у, д, в, з. Поняття про текст.

-Повправляйся у написанні літер у,д,в,з. Кожної літери напиши по рядочку.

3 урок. Інформатика. 

Тема уроку:  Інструктаж з ТБ. Дії з фрагментами зображення.  

Перегляньте відео до уроку, пов’язаного з розфарбовуванням контурного малюнка за інструкцією у підручнику на сторінці 51.

4 урок. Образотворче мистецтво .

Тема уроку:  Створюємо красиві обереги. Колективне або індивідуальне створення оберегу.

За майстер-класом у відео створи ляльку-мотанку, сфотографуйся з нею і надішли мені фото.

5 урок. Музичне мистецтво .

Тема уроку:  Створюємо красиві обереги. Музична сфера. Слухання: фрагменти з балету: «Сцена з годинником», «Попелюшка їде на бал». Виконання: А. Олєйнікова, В. Івченко «Морський бичок». Акомпонування на шумових інструментах (с. 71-72).Переглянь відео урок.

21 лютого, середа.

21 лютого-День рідної мови.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Медіавіконце: малюнок, ілюстрація (с.95)

Підручник. Сторінка 91.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач.

Підручник. Сторінки 112,113. Завдання 678,680-усно,завдання 679,681,682-письмово.

Домашня робота:сторінка 113 вирази 683,задача 684.

До уроку є відео.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку:Тварини навесні.

Підручник сторінки 88,89, зошит сторінки 32,33.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:«Аквамен». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із прапорцями. Перекидання м’яча у трійках. Розвиток сили. Рухлива гра «Лови та кидай — впасти заважай».

Рухлива гра «ЛОВИ, КИДАЙ, ПАДАТИ НЕ ДАВАЙ!»

Мета: удосконалювати вміння кидати та ловити м’яч; виховувати увагу та спостережливість.

Xід гри

Діти стоять у колі, вчитель — у центрі з великим м’ячем. Він кидає м’яч то одній, то іншій дитині.

Вчитель

В мене є веселий м’ячик,

Він літає, він і скаче.

М’ячик наш лови, кидай,

Але падать не давай!

Діти ловлять м’яч і знову кидають вчителеві, який у цей час промовляє: «Лови, кидай, але падать не давай!»

Через деякий час вчитель промовляє:

Дружно дітоньки усі,

Пострибайте, як м’ячі!

Діти стрибають на обох ногах, наближаючись до вчителя. Він піднімає м’яч над головою і промовляє:

Треба вам усім тікати,

М’ячик буде доганяти!

Діти тікають, а вчитель кидає м’яч об землю, ловить його, і гра повторюється.

20 лютого, вівторок.

20 лютого-День Небесної сотні.

1 урок . Іноземна мова(англійська) (За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок.  Українська мова.

Тема уроку:  Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді про власне бажання (с.95-96)

Підручник. Сторінки 95,96. Вправи 1,3,6,7-усно, вправи 2,4,5-письмово.

Домашня робота: вправа 9 сторінка 96.

На допомогу до уроку подано відео.

3 урок.  Ч итання .

Тема уроку:  Вступ до розділу. Іван Франко «Лисичка і Рак».

Підручник. Сторінки 92-94.Вчися читати і переказувати зміст казки. 

4 урок.  Математика.

Тема уроку:  Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв'язування задач на ділення на вміщення. Визначення за годинником .

Підручник. Сторінки 111-112. Завдання 670,672,675-усно, завдання 671,673,674-письмово.

Домашня робота: завдання 676,677 сторінка 112.

5 урок.  ЯДС . 

Тема уроку: Рослини навесні. Проводимо дослідження. Які рослини ростуть у твоїй місцевості?

Переглянь відео. Підручник сторінки 84-87.Виконай завдання у зошиті на сторінках 28-31.

19 лютого, понеділок. 

19 лютого-День Державного Герба.  

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Написання смс- повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Висловлення власного ставлення.

Підручник. Сторінки 93,94. Вправи 1,2,4,6-усно, вправи 3,5,7-письмово.

Домашня робота: вправа 9 сторінка 94.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (662- 669).

Підручник. Сторінки 109,110.Завдання 662,664,667-усно, завдання 663, 665,666-письмово.

Домашня робота: завдання 668,669 сторінка 111.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Аудіюванння.

Завдання буде на онлайн уроці.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Синдбад-мореплавець». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із прапорцями.

Перекидання м’яча у трійках. Розвиток сили. Рухлива гра «М’яч середньому».

«М’яч середньому»

Підготовка. Гравці розподіляються на 2-3 команди, стають по колам. Кожна команда від направляючого гравця розподіляється по черзі. Перший номер стає у центр кола (водячий), в руках у нього м’яч.

Хід гри. По сигналу перший номер передає м’яч другому, другий номер повертає м’яч. Потім перший номер передає м’яч третьому, третій – повертає м’яч. І так по колу до останнього номера. Коли останній номер повернув м’яч першому, перший підіймає м’яч угору, команда виграла. При повторенні гри водячий змінюється.

Правила. М’яч передавати всім гравцям по черзі, вказаним способом. Якщо гравець втратив м’яч, він його підіймає і гра продовжується з того ж місця.

Варіанти. М’яч можна передавати і у зворотному напрямку (наприклад від другого номера до восьмого, з восьмим передача два рази і повертаємось в зворотному напрямку: з сьомим номером, з шостим і т.д.).

16 лютого, п'ятниця.

16 лютого-День єднання. Переглянь відео про цей день.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Аналіз діагностичної роботи. Рослини навесні.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (652-661).

Підручник. Сторінки 108,109. Завдання 652,653,659-усно, завдання 654,655,656,657,658-письмово.

Домашня робота: сторінка 103 вирази 660, задача 661.

3 урок.Українська мова.

Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення. 

Складання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Домашні улюбленці».

Виконай завдання у зошиті "Малюю словом" на сторінках 34-36. Допоможе тобі в цьому відео.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку: Пришивання ґудзиків із двома отворами.

Навчитися пришивати ґудзики ти зможеш, переглянувши відео.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Моряк Попай». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із прапорцями.

Перекидання м’яча у трійках. Розвиток сили. Рухлива гра «Займи вільне місце»

Хід гри

Діти утворюють коло. Одного з учасників гри обирають ведучим. Йому дають до рук гілочку верби. Діти йдуть по колу, узявшись за руки. Ведучий йде по колу в протилежний бік і каже:

З вербою, вербою
Іду за тобою.
Торкнуся вербою,
Біжи за мною. Хоп!

Сказавши «Хоп!», ведучий злегка б’є гілочкою по спині одного з учасників, коло зупиняється, а той, кого вдарили, біжить зі свого місця по колу назустріч ведучому. Той, хто оббігає коло раніше, займає вільне місце, а той, хто залишився без місця, стає ведучим.

Рекомендації до гри
Вихователеві необхідно стежити, щоб під час гри коло зупинилося за командою «Хоп!»

15 лютого, четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Складання розповіді за світлинами.

Підручник. Сторінки 92,93.Виконай завдання 1,2,4,6,7-усно, завдання 3,5-письмово.

Домашнє завдання : Вправа 8 сторінка 93. Попрацюй відповідно до відео уроку.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Малі й великі літери, які в основі мають півовали: с, є, х, ж. Заголовок тексту. План тексту.

-Повправляйся у написанні літер с,є,х,ж. Кожної літери напиши по рядочку.

3 урок. Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Створення орнаменту.   

Переглянь відео до уроку, повправляйся у розфарбовуванні контурного малюнку за інструкцією у підручнику на сторінці 51.

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Підводні мандри. Фантазійна композиція «Медузи» або «Восьми-ніжки» (аркуш блакитного паперу, фломастери/маркери).Слухання: «Пісенька восьминіжків». 

Ознайомся з підводними жителями, переглянувши відео. Намалюй восьминіжку за поданим майстер-класом.

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку: Підводні мандри. Слухання: М. Римський-Корсаков «Океан - море синє» (з опери «Садко»); тема моря із сюїти «Шехерезада», «Пісенька восьминіжків» із мульт­фільму «Восьминіжки». Виконання: А. Олєйнікова, В. Івченко «Морський бичок». Ритмічна вправа (с. 68-69).

14 лютого, середа.

14 лютого-День святого Валентина.

Переглянь відео до цієї дати.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Перевіряю свої досягнення.

Підручник. Сторінка 91.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника.

Підручник. Сторінки 107,108. Завдання 645,648-усно,завдання 646,647,649-письмово.

Домашня робота:сторінка 108 вирази 650,задача 651.

До уроку є відео.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Діагностувальна робота №4. Людина і природа.

Завдання буде тільки на онлайн уроці.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Як обруч став символом Олімпійських ігор». Організаційні вправи. Різновиди ходьби,

бігу. ЗРВ з обручами. Упор лежачи на передпліччях. Перекидання м’яча у парах. Розвиток

сили. Розвиток гнучкості. «Летюча миша»

Рухлива гра «Летюча миша» Учні класу об’єднуються у дві команди «котів». У кожної команди є свій капітан — Кіт Матроскін і Кіт у чоботях. Один з капітанів кидає вгору «летючу мишу». Гравці намагаються зловити її під час падіння в повітрі або швидко схопити, якщо впала на землю. Зловивши «летючу мишу», «кіт» віддає її своєму капітанові, команда отримує 1 бал. Капітан знову кидає. ОМВ.

Віднімати спійману «летючу мишу» не можна.

13 лютого, вівторок.

1 урок. Іноземна мова(англійська)(За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок. Українська мова.

Тема уроку: Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Складання розповіді на основі власного досвіду (с.90-91)

Підручник. Сторінки 90,91. Вправи 1,3,4-усно, вправи 2,4,6-письмово.

Домашня робота: вправа 7 сторінка 91.

На допомогу до уроку подано відео.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»)

Підручник. Сторінки 83,84.Розіграй виставу зі своїми рідними. 

4 урок. Математика.

Тема уроку:Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (637- 644).

Підручник. Сторінки 105-107. Завдання  637,639,641,642-усно, завдання 638,640-письмово.

Домашня робота: завдання 643,644  сторінка 107.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Проводимо дослідження. Походження назви водойми рідного краю.

Переглянь відео. Знайди в інтернеті інформацію про водойму нашого краю, запиши кілька речень про цю водойму у щоденнику вражень.

12 лютого, понеділок.    

1 урок. Українська мова.

Тема уроку:Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу в ролях. Пошук інформації в текстах різних форматів. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання.

Підручник. Сторінки 89,90. Вправи 1,2,5,7-усно, вправи 3,4,6-письмово.

Домашня робота: вправа 9 сторінка 90.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач ( 628-636).

Підручник. Сторінки 104,105.Завдання 628,629,631-усно, завдання 630, 632,633,634-письмово.

Домашня робота: завдання 635,636 сторінка 105.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку:Досліджуємо текст. Оксана Кротюк «Шкідлива звичка».

Підручник. Сторінки 86-87. Переглянь відео до уроку. Удосконалюй навички читання, вчися стисло переказувати прочитане.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Здоров’я». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ з обручами. Упор лежачи на передпліччях. Перекидання м’яча у парах. Розвиток сили. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Спритні оригінали»

Гра «Спритні оригінали»

Група ділиться на дві чи більше команд. Кожна стає в коло за капітаном. Через 4—5 м робиться фініш. За сигналом перша дитина з кожної команди біжить до фінішу і назад, передаючи естафету наступному гравцеві. Команди змагаються в оригінальності. Наступний гравець має досягти фінішу іншим способом (підскоками тощо), але не повторюючи рухів попередніх гравців.

9 лютого, п'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Водойми рідного краю.

Підручник сторінки 82,83, зошит сторінки 26,27.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (620-627).

Підручник. Сторінка 103. Завдання 620,621,622-усно, завдання 623,624,625-письмово.

Домашня робота: сторінка 103 вирази 626, задача 627.

3 урок.Читання.

Тема уроку: Робота з дитячою книжкою. Марія Пономаренко «Лицар»

Прослухай оповідання. Вчися переказувати прослухане.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку: Робота з пластиліном «Клоун»

Створи клоуна , використовуючи пластинографію. Сфотографуйся із поробкою.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Ода спорту». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ з обручами. Упор лежачи

на передпліччях. Перекидання м’яча у парах. Розвиток сили. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Донеси м’яч»

Кілька пар гравців змагаються між собою, намагаючись якнайшвидше добігти до фінішу:

1. Покласти м'яча на плечі і притиснути його головами з обох боків.

2. Затиснути м'яча плечима.

3. Затиснути м'яча спинами.

4. Утримуючи м'яча, затиснути його лобами і рухатись боком.

Перемагає пара, яка дісталася фінішу першою без втрати м'яча.

8 лютого, четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Ознайомлення з терміном «дієслово». Добір дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами.

Підручник. Сторінки 87,88.Виконай завдання 1,2,3,4,5,7-усно, завдання 6,8-письмово.

Домашнє завдання : Вправа 10 сторінка 88. Попрацюй відповідно до відео уроку.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Малі й великі літери, які в основі мають овал: а, б, в, о, ю; О, Ю, Ф. Розвиток мовлення: «Про що говорить заголовок?».

-Повправляйся у написанні літер а,б,в,о,ю, О,Ю,Ф. Кожної літери напиши по рядочку.

3 урок. Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Добір кольорової гами малюнка  

Переглянь відео до уроку, повправляйся у розфарбовуванні контурного малюнку за інструкцією у підручнику на сторінці 51.

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Птахи на крилах весну несуть. Витинанка (кольоровий та білий папір)

За зразком у відео або за власним задумом створи витинанку з пташками.

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку: Птахи на крилах весну несуть. Слухання: К. Сен-Санс «Зо­зуля в глибині лісу», «Лебідь» (уривки із сюїти «Карнавал тварин». Виконання: українська народна пісня «Щебетала пташечка» (с. 65-66).

7 лютого, середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Чи легко зробити вибір? Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями».

Підручник. Сторінки 84,85. Прочитай ще раз оповідання. Вчися переказувати прочитане.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (612-619).

Підручник. Сторінки 101,102. Завдання 612,613,614,615-усно,завдання 616,617-письмово.

Домашня робота:сторінка 102 вирази 618,задача 619.

До уроку є відео.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Як берегти воду.

Переглянь відео до уроку. Ознайомся з інформацією на сторінках 80,81 підручника.Попрацюй у зошиті на сторінках 24,25.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Хитрі тістечка». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Упор лежачи на стегнах. Передавання і ловіння м’яча від грудей. Рухлива гра «М’яч сусідові»

„М’яч сусіду“Гравці стають у коло на відстані одного кроку один від одного. За колом стоїть ведучий. Гравці передають м’яч то вліво, то вправо, але тільки сусідові, а ведучий намагається доторкнутися до м’яча. Той гравець, у якого він торкнеться м’яча, стає ведучим. М’яч не можна передавати через гравця - хто це зробив стає на місце ведучого.

6 лютого, вівторок.

1 урок. Іноземна мова(англійська)(За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок. Українська мова.

Тема уроку: Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів – назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами (с.85-86)

Підручник. Сторінки 85,86. Вправи 1,2,3,6,7,8-усно, вправи 4,5.

Домашня робота: вправа 9 сторінка 86.

На допомогу до уроку подано відео.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Розігрування вистави «Хто зігріє кошеня?»

Підручник. Сторінки 83,84.Розіграй виставу зі своїми рідними. 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи.

Робота під час онлайн уроку: робочий зошит сторінка 46, домашнє завдання: сторінка 47.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку:Проводимо дослідження. Вода – розчинник.

Переглянь уважно відео, запиши у щоденник вражень, які речовини розчиняються у воді, а які-ні.

5 лютого, понеділок.    

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Діагностувальна робота. Диктант. (із завданнями)

Завдання буде тільки під час онлайн уроку.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Діагностична перевірна робота 5.

Закріплення вивчених випадків множення.Розв’язування задач.

Завдання буде тільки під час онлайн уроку.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Медіавіконце: вистава. Василь Сухомлинський «Покинуте кошеня». Вистава «Хто зігріє кошеня?» (с.82-84)

Підручник. Сторінки 82-84. Переглянь відео до уроку. Удосконалюй навички читання в ролях.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Як Баба Яга та модник Кощій луки у соціальних мережах шукали». Організаційні вправи.

Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Упор лежачи на стегнах. Передавання і ловіння м’яча від грудей. Рухлива гра «Вибивний»

02 лютого, п'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Вода.

Підручник сторінки 78,79, зошит сторінки 22,23.Проведи досліди, запропоновані у відео.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (604-611).

Підручник. Сторінки 100,101. Завдання 605,607,609-усно, завдання 604,606,607,608-письмово.

Домашня робота: сторінка 101 вирази 610, задача 611.

3 урок.Українська мова.

Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією

малюнків і запитаннями. Тема для спілкування: «Допомога птахам узимку» (с.31-33)

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку: Макетування «Лялькові меблі»

За майстер класом з відео виготов із сірникових коробок лялькові меблі. Сфотографуйся із поробкою.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Карлсон». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Упор лежачи на стегнах.

Передавання і ловіння м’яча від грудей. Рухлива гра «Передав — сідай!»

01 лютого, четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Повторення і закріплення знань про прикметник.

Попрацюй відповідно до відео уроку.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Малі літери, які пишуться з відривом пера: п, т, р, та літери г. Розширення – звужування речень.

-Повправляйся у написанні великих літер п,т,р,г. 

3 урок. Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Інструменти для малювання фігур.

Переглянь відео до уроку, повправляйся у малюванні різних фігур,використовуючи різні кольори.

А ще переглянь мультфільм"Колесо"

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Навколосвітня подорож. Малюнок подорожей із рідними та друзями, виставка робіт «Мандрівка навколо світу» (акварель)

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку: Навколосвітня подорож. Сюїта. Зображення тварин мовою музики. Слухання: К. Сен-Санс уривки із сюїти «Карнавал тварин». Виконання: пісень, в яких оспівується краса України (за бажанням). Ритмічна вправа (с. 62-63).

31 січня, середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Оповідання. Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка».

Підручник. Сторінки 79,80. Прочитай ще раз оповідання. Вчися переказувати прочитане.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (597-603).

Підручник. Сторінки 99,100. Завдання 597,598-усно,завдання 599,600,601-письмово.

Домашня робота:сторінка 100 вирази 602,задача 603.

До уроку є відео.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Проводимо дослідження. Чи забруднюється повітря біля школи? 

Переглянь відео до уроку. Ознайомся з інформацією на сторінках 76,77 підручника.Попрацюй у зошиті на сторінках 20,21.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:«Звірополіс». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Вис стоячи позаду.

Кидки м’яча знизу із положення сидячи. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості

30 січня, вівторок.

1 урок. Іноземна мова(англійська)(За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування речень з прикметниками, вжитими в прямому і переносному значеннях.

Підручник. Сторінки 83,84. Вправи 1,4,5,6,-усно, вправи 2,3.

Домашня робота: вправа 7 сторінка 84.

Попрацюй відповідно до відео уроку.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Вірш-діалог. Анатолій Качан «Розмова з пароплавом»

Підручник. Сторінка 78. Вчися виразно читати вірша. На допомогу тобі подано відео до уроку. 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (587-596).

Підручник. Сторінки 98,99. Завдання 587,588,590,594-усно, завдання 589,591,592,593-письмово.

Домашня робота: сторінка 99 завдання 595, задача 596.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Як зберегти повітря чистим.

Переглянь відео. 

29 січня, понеділок.

29 січня-День пам'яті Героїв Крут.    

Переглянь відео про цю дату.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням.

Підручник. Сторінки 82,83. Вправи 1,4,5,7 -усно, вправи 2,3,6-письмово.

Домашня робота:вправа 8 сторінка 83. До уроку додається відео.

2 урок.  Математика.

Тема уроку:Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач (579-586).

Підручник. Сторінка 97. Завдання 580,582-усно, завдання 579,581,583,584-письмово.

Домашня робота: вирази 585,задача 586. Відео до уроку додається.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку:Співець моря і степу. Анатолій Качан «Хвилювалось море».

Підручник. Сторінка 77. Переглянь відео до уроку. Удосконалюй навички читання вірша.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку:«Батько та сини». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Вис стоячи позаду.

Кидки м’яча знизу із положення сидячи. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості.

26 січня, п'ятниця.

27.01. Міжнародний день пам'яті жертв Голокосту.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Проводимо дослідження з повітрям.

Проведи досліди, запропоновані у відео.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (571-578).

Підручник. Сторінки 96,97. Завдання 571,574,575-усно, завдання 572,573,576-письмово.

Домашня робота: сторінка 97 вирази 577, задача 578. Прочитай таблицю множення числа 3 п'ять разів.

3 урок.Читання.

Тема уроку: Робота з дитячою книжкою. Тамара Коломієць «На галявині»

НА ГАЛЯВИНІ

На галяві озерце —

кришталеве люстерце.

Туди гриби заглядають,

капелюхи приміряють.

Приміряли, милувались,

раптом шурх — і поховались.

Сироїжки — під листочки,  

опеньочки — під пеньочки.

А опецьок1-боровик

забарився2 та у крик:

— Сосоночки-красуні,

ялиночки манюні,

куди хочте сховайте,

тільки в кошик не дайте!

1. Опецьок — товстий, незграбний.

2. Забаритися — не встигнути, загаятися.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку: Робота з пластиліну «Котик».

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Спорт — це життя!». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Вис стоячи позаду. Кидки м’яча знизу із положення сидячи. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості.

25 січня, четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. Складання речень з близькими за значенням прикметниками 

Підручник. Сторінки 80,81. Вправи 1,3,-усно, вправи 2,4,5-письмово.

Домашня робота: вправа 7 сторінка 81.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Складні за написанням літери. Складання слів з цими літерами; словосполучень за текстом і малюнком на основі залежного слова.

-Повправляйся у написанні великих літер В,Щ,Ц,Я,Ф. Придумай і запиши слова з цими буквами. До слів придумай словосполучення. Наприклад: В  Весна  Рання весна.

3 урок. Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній.

Переглянь відео до уроку, повправляйся у малюванні ліній.

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Зимова казка. Робота в групах: персонажі із казки «Рукавичка» (пластилін).

Зліпи будь-якого героя казки "Рукавичка", сфотографуйся з поробкою і надішли світлину на вайбер. Нижче є майстер-клас виготовлення зайчика.

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку: Зимова казка. Балет. Слухання: П. Чайковський уривок із балету «Лускунчик». Виконання: поспівка «Санчата»; А. Олєйнікова «Просто снігопад» (с. 60-61).

24 січня, середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Вірш-діалог. Ліна Костенко «Польові дзвіночки»

Підручник. Сторінка 76. Вчися правильно інтонувати вірша. Дай відповідь на питання до вірша.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач ( 560-570). 

Підручник. Сторінки 94,95. Завдання 563,564,566,567-усно,завдання 560,561,562,565-письмово.

Домашня робота:сторінка 95 вирази 569,задача 570.

До уроку є відео.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Повітря. 

Переглянь відео до уроку. Ознайомся з інформацією на сторінках 74,75 підручника.Попрацюй у зошиті на сторінках 18,19.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Маленький Пончик». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із м’ячами. Вис

стоячи на зігнутих руках. Кидки м’яча знизу із положення стоячи. Рухлива гра «Чемпіон».

23 січня, вівторок.

1 урок. Іноземна мова(англійська)(За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок. Українська мова.

Тема уроку: Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями.(с.79-80)

Підручник. Сторінки 79,80. Вправи 1,3,5,6,-усно, вправи 2,4,7.

Домашня робота: вправа 8 сторінка 80.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Ліна Костенко «Пряля»(с.75)(вивчити)

Підручник. Сторінка 75. Вивчи напам'ять вірша "Пряля". На допомогу тобі подано відео до уроку. 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення ( 551— 559).

Підручник. Сторінки 93,94. Завдання 551,552,553,554-усно, завдання 555,556,557-письмово.

Домашня робота: сторінка 94 завдання 558, задача 559.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Рослини і тварини рідного краю, які занесені в Червону книгу України.

Переглянь відео.

22 січня, понеділок.

22 січня-День Соборності України.

Переглянь відео про це свято.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Складання розповіді на основі прочитаного тексту.

Підручник. Сторінки 77,78. Вправи 1,2,3,4,6,7 -усно, вправи 5,8-письмово.

Домашня робота:вправа 10 сторінка 78. До уроку додається відео.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (543-550).

Підручник. Сторінки 92,93. Завдання 544,546-усно, завдання 543,545,547,548-письмово.

Домашня робота: вирази 549,задача 550. Відео до уроку додається.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку:Рушник — оберіг українського народу. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне»

Підручник. Сторінка 74. Переглянь відео до уроку. Удосконалюй навички читання вірша.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Колобок NEW». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із м’ячами. Вис стоячи

на зігнутих руках. Кидки м’яча знизу із положення стоячи. Рухлива гра «Гарячий колобок».

19 січня. П'ятниця .

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку:Червона книга України.

Попрацюй на сторінках 72,73 підручника, переглянь відео.

Закріпи матеріал у робочому зошиті сторінка 17.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Складання таблиці множення числа 2.

Підручник. Сторінки 90,91. Завдання 534,536-усно, завдання 535,537,538,539,540-письмово.

Домашня робота: сторінка 91 завдання 541, вирази 542. Прочитай таблицю множення числа 2 п'ять разів.

3 урок.Українська мова.

Розвиток мовлення. Складання розповіді про власні вподобання."Зимові розваги".

Попрацюй відповідно до завдань у зошиті. На допомогу тобі подано відео до уроку.

Тема уроку: 

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку: Аплікація з ниток "Качечка"Презентація до уроку трудового навчання " Аплікація з ниток"

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:«Історія м’яча». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із м’ячами. Вис стоячи

на зігнутих руках. Кидки м’яча знизу із положення стоячи. Рухлива гра «М’яч сусідові»

М’яч сусідові

Підготовка. Гравці стоять у двох нещільно зімкнутих колах. У кожному колі – свій ведучий, який стоїть поза колом.

Зміст гри. За умовним сигналом керівника гравці кожного кола починають передавати м’яч по колу один одному. Ведучі поза колом намагаються доторкнутися до м’яча рукою. Якщо це їм вдасться, то вони міняються місцями з гравцями, у яких саме перед цим в руках були м’ячі.

Правила гри: Кидати м’яч не можна – його треба передавати кожному, хто стоїть у колі.

18 січня. Четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Утворюю прикметники.

Підручник. Сторінки 76,77. Вправи 1,2,-усно, вправи 3,4,7.

Домашня робота: вправа 8 сторінка 77.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Робота над графічними помилками, які допускають учні класу.

Індивідуальні завдання.

3 урок. Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Відкриття та збереження малюнків.

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Снігові розваги. Малюнок зимових ігр і розваг.

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку: Снігові розваги. Слухання: Дебіссі "Сніг танцює", Виконання: А.Олєйнікова "Просто снігопад".

17 січня. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку:Світ доброти Тамари Коломієць. "Хиталочка-гойдалочка"

Підручник. Сторінка 73.Ознайомся з життям та творчістю Тамари Коломієць. Вчися правильно інтонувати вірша. Дай відповідь на питання до вірша.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Перевірка множення додаванням.

Підручник. Сторінки 88,89. Завдання 524,525,526,527,530,531-усно,завдання 528,529-письмово.

Домашня робота:сторінка 90 вирази 532,задача 533.

До уроку є відео.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку:Як людина дбає про природу. Охорона природи.

Переглянь відео до уроку.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Шалені м’ячі». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. Ранкова гімнастика.

Тримання м’яча. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Перегони м’ячів по рядах»

 «Перегони м'ячів»

Гравці стають у коло, розмикаються на витягнуті в обидва боки руки і розраховуються на "перший-другий". Перші — це одна команда, другі — інша. Капітани команд, які стоять поруч, одержують по м'ячу.

 

За сигналом вони кидають м'ячі по колу (один — праворуч, другий — ліворуч) гравцям своїх команд, а ті далі, аж поки м'ячі не повернуться до капітанів. Одержавши м'яч, капітан піднімає його вгору. Виграє команда, яка швидше закінчила "перегони м'яча". Виконують гру 6-8 разів і відзначають кращу команду.

16 січня. Вівторок.

1 урок. Іноземна мова(англійська)(За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок. Українська мова.

Тема уроку: Добираю прикметники.

Підручник. Сторінки 74,75. Вправи 1,2,5,6,-усно, вправи 3,4,7,8.

Домашня робота: вправа 11 сторінка 75.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Небилиці-небувалиці. Платон Воронько "Картина"

Підручник. Сторінка 72.Навчися виразно читати вірш, Дай відповіді на питання до вірша. На допомогу тобі подано відео до уроку. 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Назви компонентів і результату дії множення.

Підручник. Сторінки 87,88. Завдання 516,517,518-усно, завдання 519,520,521-письмово.

Домашня робота: сторінка 88 завдання 522, задача 523.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Людина і природа.

Опрацюй поданий матеріал на сторінках 70,71 підручника, переглянь відео до уроку, закріпи матеріал у зошиті на сторінці16.

15 січня, понеділок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розпізнаю слова-назви ознак.

Підручник. Сторінки 72,73. Вправи 1,2, -усно, вправи 3,4,5,6-письмово.

Домашня робота:вправа 9 сторінка 73. До уроку додається відео.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Дія множення. Знак множення. Розв'язування завдань.

Підручник. Сторінки 86,87. Завдання 508,509,510-усно, завдання 511,512,513-письмово.

Домашня робота: завдання 514,задача 515. Відео до уроку додається.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Вступ до розділу. Тамара Коломієць «Як на білих сторінках», Платон Воронько «На кораблику».

Підручник. Сторінки 70,71. Продовжити вчитися працювати з підручником, щоб допомогти відео до уроку. Удосконалюй навички читання віршів.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: "Про ведмедя". Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. Тримання м'яча.Ранкова гімнастика. Рухлива гра "Білі ведмеді"