21 жовтня. П'ятниця 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить? Моя творча співпраця. Яка їжа корисна?

-Ознайомся з інформацією на сторінках 42,43 підручника.

-Додатково переглянь відео.

-Попрацюй у робочому зошиті на сторінці 20.

Успіху тобі!

2 урок. Математика.

Тема уроку. Повторення вивченого.

-Виконай завдання відповідно до відеоуроку.

3 урок.  Навчання грамоти (письмо).

Тема уроку. Написання малої букви м. Розвиток зв'язного мовлення. Складовий диктант.

-Попрацюй у робочому зошиті на сторінці 32.

-У зошиті в косу лінію запиши під диктовку дорослий складовий диктант.

Складовий диктант: ма,мо,му,ми,мі,ме,

ам,ом,ум,ем,ім,им, Ом,Ам,Ум,Ем,Ім,Им.

4 урок. Каліграфія.

Тема уроку. Обведення предметів простої форми.

Хід уроку І..Відгадування загадки:

КУПКА ЛИСТЯ ЗОЛОТОГО

Купка листя золотого, Обминувши пень і хмиз,

Прямо з горбика крутого Нишком сунеться униз.

А торкнеш її руками, Відхиливши гілочки,

-І відчуєш під руками…(Їжакові) колючки.

Вадим Скомаровський

II.Бесіда -Яка вказана ознака допомогла відгадати загадку? 

-Чим займався їжачок? Як його названо в загадці?

-Чому купка перетворилася на їжачка? -Які риси характеру притаманні їжачкові?

ІІІ. Домалювати Їжачка 

-Пальчикова гімнастика «Їжачок»

Ти хороший, їжачок, Скинь колючий піджачок:

Я тебе узяв би в руки, Та чому ти весь з колючок. 

- Тренувальні вправи. 

-Розвиток зв'язного мовлення.Скласти розповідь про їжачка.

ІV Етап рефлексії

Що цікаво вам було виконувати? Що не хотілося робити?

5 урок. Фізична культура.

20 жовтня. Червер 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Яка поведінка вдома є безпечною?

-Разом із дорослими перегляньте сторінки 40 і 41 підручника. 

-Обговоріть ситуації з картинок. Визначте, де у себе в домі вам гратися безпечно.

-Переглянь відео про безпечну поведінку вдома.

-У робочому зошиті виконай завдання на сторінці 19.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Повторення вивченого

-Попрацюй в звичайному і робочому зошитах відповідно до відеоуроку.

3 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку. Природне розмаїття. Пейзаж. Теплі та холодні кольори.

-Попроси дорослих прочитати тобі проприродне розмаїття, про холодні і теплі кольори.

-Намалюй літній або зимовий пейзаж. (зразки на сторінці 27 зверху) Спочатку олівцем зобрази контури майбутнього малюнку, потім користуйся акварельними фарбами. Успіху тобі!

4 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку. Властивості музичних звуків. Високі та низькі звуки. Порівняння музичних творів.

-Переглянь презентацію до уроку. Зверни увагу на пояснення, що таке високі і низькі звуки.

-Поспівай разом із мультяшними героями пісеньку про лисичку-господиню.

ПРИРОДНЕ РОЗМАЇТТЯ
КОЖНА КАРТИНА "РОЗМОВЛЯЄ" З НАМИ СВОЇМ КОЛЬОРОМ. ПОФАНТАЗУЙТЕ І ПРИДУМАЙТЕ МЕЛОДІЮ ПІД ПЕЙЗАЖ.
Перейти до документа Sway

19 жовтня. Середа 

1 урок. Навчання грамоти(читання).

Тема уроку. Закріплення знань про звукові значення вивчених букв.

-Попрацювати у підручнику на сторінках 52 і 53 допоможе тобі відеоурок.

-У зошиті надрукуй цілий рядок великої літери Е.

3 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Велика буква Е. Закріплення правопису великих букв.

-Переглянь відео з поясненням написання великої літери Е.

-Попрацюй у робочому зошиті на сторінці 31. Прописуючи букви і буквосполучення, проговорюй їх.

В останньому рядочку запиши подані друковані букви прописними.

-В останньому завданні розфарбовуй тільки букви, запиши у віконечку, скільки вдалося відшукати букв Е.

-Не забудь смайликові намалювати настрій. Вдалої роботи тобі!

4 урок. Математика.

Тема уроку. Доба. Замкнені і незамкнені лінії

-Ознайомся з поняттями доба, замкнені і незамкнені лінії у поданому відеоуроці.

-Попрацюй у робочому зошиті на сторінці 31. Успіхів тобі!

5 урок. Фізична культура.

18 жовтня. Вівторок 

1 урок. Навчання грамоти(читання).

Тема уроку. Звук [е]. Буква е, Е.

-Вивчити нову літеру тобі допоможе відеоурок. Переглядаючи його, виконуй запропоновані завдання. У зошиті для читання надрукуй цілий рядочок малої друкованої літери е.

2 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Написання малої букви е.

-Переглянь відео з поясненням написання малої літери е.

-Попрацюй у робочому зошиті на сторінці 30. Прописуючи букви і буквосполучення, проговорюй їх.

-В останньому завданні вписуй тільки ті букви, які мають бути під знаками питання.

-У завданні зверху допоможи страусу пройти доріжку. Вдалої роботи тобі!

3 урок. Математика.

Тема уроку. Число і цифра 0

-Уважно проглянь відеоурок. Завдання, запропоновані з підручника, запиши до зошита в клітинку.

-Попрацюй у робочому зошиті. Навчися писати цифру 0,уважно попрацюй над іншими завданнями, а також виконай додаткові завдання 31 і 32.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку. Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника з пластиліну.

-Виготови пластиліновий льодяник за інструкцією у відео.

-Попроси дорослих сфотографувати тебе з виготовленим льодяником.

Успіху тобі!

17 жовтня. Понеділок 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Яка їжа корисна, а яка — шкідлива?

-Переглянувши разом з дорослими сторінки 38,39 підручника, ти довідаєшся, яка їжа корисна людині, а яка шкідлива, ознайомишся з порадами лікарки Кульбабки, а у зошиті на сторінці 18 ти знайдеш цікаві загадки та завдання про їжу. А смайликам домалюй свій настрій.

-Не забудь переглянути відео, яке допоможе закріпити твої знання про корисну і шкідливу їжу.

3 урок. Навчання грамоти(читання).

Тема уроку. Закріплення букви у, У, її звукового значення.

-У букварі на сторінках 48 і 49 ти зможеш закріпити свої знання вивчених букв.

-Допомагаючи бабусі Уляні визначитися, що їй пожарували на день народження, запиши у зошиті звукову схему слова-подарунка. Також надрукуй цілий рядок великої літери У. Згадай, що друкована літера не має нахилу, а друкується вертикально. 

-Виконати всі інші завдання тобі допоможе відеоурок. 

4 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Написання  великої букви У.

-Спочатку переглянь відео, в якому є інструкція, як писати велику літеру У.

-У робочому зошиті на сторінці 29 у першому рядочку повчися писати літеру У, поміщаючи її між двома запропонованими похилими лініями. Прописуючи букву або буквосполучення не забувай промовляти написане.

-В останньому завданні на картинках ліворуч надруковані букви тобі треба написати прописними літерами у рядочках праворуч.

-Малюнок карти України можеш розфарбувати улюбленими кольорами.

-Не забудь смайликові намалювати настрій.

5 урок. Фізична культура.

14 жовтня. П'ятниця 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Як розпорядок дня впливає на моє здоров’я?

-Попрацюй на сторінках 35-37 підручника, разом з дорослими створи соняшник із картону, паперу та пластиліну. 

-У зошиті на сторінці 17 познач,як ти готуєшся до сну.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Сантиметр

Попрацюй відповідно до відеоуроку.

3 урок. Навчання грамоти(читання).

Тема уроку. Звук [у]. Буква у, У.(с.46,47) Робота з дитячою книжкою. «Колосок»

-Переглянь відеоурок, запиши звукову схему слова страус, навчися писати малу друковану букву у (цілий рядок)

-Прослухай та переглянь казку, спрробуй переказати її своїм рідним.

4 урок. Каліграфія.

Тема уроку. Штрихування предметів простої форми.

Хід уроку I.-Діти, відгадайте загадку: Голі поля, Мокне земля, Дощ поливає, Коли це буває? (Восени)

II. -Як ви думаєте, про що ми говоритимемо на сьогоднішньому уроці?

III. - Що ви знаєте про осінь? Діти, а вам хочеться потрапити до осіннього лісу? Давайте заплющимо очі і уявимо, що ми опинилися на лісовій галявині. Он стоїть красива зелена ялинка. А під нею щось ворушиться..Хто це може бути? Може це ведмідь? А може вовк, чи заєць, чи лисичка? Дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Нам потрібні голки для шиття, Кому потрібні голки для життя? (Їжачок)

Там, діти, їжачок. Давайте з ним привітаємось. Він теж привітався з вами. «Добрий день».

Діти, а про їжачка що ви знаєте?

Мені здається, що його щось турбує, чомусь він здивований. Що сталося з ним? Висловіть свої міркування з цього приводу. Я думаю, що можливо він не знає, яка зараз пора року. Що йому робити? Чи готуватися до зимової сплячки, чи ні? Він мабуть не може зрозуміти чи уже осінь, чи ще літо. Діти, давайте розкажем їжачку яка зараз пора року. Давайте доведемо, що зараз пора року осінь. 2. Метод „Асоціативного куща ".

- А ще діти розкажіть невеликі розповіді про осінь.

3. - Як ви думаєте їжачок вже повірив, що тепер осінь?

- Так, але ви так добре розповідали, що ще не хочеться з ним прощатися. Ви так переконливо розповідали про осінь, я думаю, що їжачок повірив, що зараз пора року осінь. Йому вже час зариватися у листя і лягати спати до весни.

4. Пальчикова гімнастика 

Їжачок

Їхав лісом їжачок, Віз голчастий піджачок.

Сироїжки він зривав, Їв та пісеньку співав.

Лікті на парті, долоні притиснуті одна до одної, пальці підняті вгору (голки). Великі пальці відвести до себе (мордочка). 

5.Давайте, створимо „Осінній килимок", щоб їжачку було тепліше.

Діти малюють малюнки листочки і штрихують, створюючи осіннє листя на папері. Самостійна робота дітей. 

- Молодці!  - Час повертатися до школи. Заплющуйте очі і уявляємо що ми потрапили у клас.

6.Вправи на штрихування. -Щоб ви запамятали їжачка, давайте ми створимо цікавий портрет. Ми його намалюємо за допомогою ліній. (Показую, як можна штрихувати).

7.Обведення контурів по штриховій лінії. Подаруємо їжачкові грибочка. Штрихування. 

IV. Етап рефлексії -Чи цікава вам була подорож? 

Намалювати контури листочків, їжачка, грибочків і заштрихувати їх різними лініями.

5 урок.  Фізична культура.

13 жовтня. Четвер 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Чому рух приносить користь?

-Працюємо на сторінці 34 підручника, у зошиті завдання 3 і 4 на сторінці 17.

Привітання.

Вправа “Привітайся”. Привітайтесь зі мною і з однокласниками безшумно. Лише словами. Лише очима. Лише мімікою обличчя. Лише руками.

2. -      Що означає дотримуватись правил гігієни?

-         Які правила гігієни ви знаєте?

-         Назвіть, що корисно робити для здоров’я?

-         Назвіть, що шкідливо робити для здоров’я?

3.  -         Прочитайте перші літери слів. Що вийшло?

   - це 

-         Так, ви прочитали. Рух - це здоров’я. А чи згодні ви з цим?

-         Знання, які ви отримаєте на уроці ви будете використовувати продовж усього вашого життя.

4.  -         Ви відгадали, що тема нашого уроку - рух.

-         Хто може рухатись?

-         Що ми відносимо до руху?

-         Як людям, так і тваринам важливо рухатись, гуляти на свіжому повітрі, грати в рухливі ігри, активно проводити свій вільний час. Якщо людина буде активною, то і її здоров’я буде в нормі.

Робота з підручником.

-         Розгорніть підручник на сторінці 34. Уважно розгляньте малюнки вгорі і порівняйте їх між собою. Хто і чому краще піклується про своє здоров’я?

Робота з малюнками.

1 - Відпочинок може бути активним. Поміркуйте, який це активний відпочинок? Виберіть зайвий малюнок.

    

2 - Відпочинок може бути пасивним. Поміркуйте, який це пасивний відпочинок? Виберіть зайвий малюнок.

    

3 - Обговоріть в групах свої улюблені види спорту чи ігри. Поміркуйте, які ігри можна назвати зимовими.

   

4 - Обговоріть в групах свої улюблені види спорту чи ігри. Поміркуйте, які ігри можна назвати літніми.

   

Фізкультхвилинка

Проблемна ситуація.

-         Перегляньте мультфільм і подумайте, що робила Настуня не так?

https://youtu.be/OrNYFm3GYoQ

-         Як змінилося життя Настуні?

-         Чи можна проводити весь свій вільний час за комп’ютером? Чому?

Робота з підручником.

-         Розгорніть підручники на сторінці 34. Прочитайте прислів’я. Поясніть, як ви його розумієте.

5. Гра “Так-Ні”.

1.     Якщо робити зарядку, то будеш здоровим. (так)

2.     До активного спорту відноситься хокей. (так)

3.     До пасивного спорту відноситься гра в сніжки. (ні)

4.     До активного спорту відноситься катання на лижах. (так)

5.     До пасивного спорту відносять настільні ігри. (так)

6.     До зимових ігор відноситься гра в квача. (ні)

7.     До літніх ігор відноситься гра в “Класики” (так)

2 урок. Математика.

Тема уроку. Віднімання чисел. Знак –

-Переглянь відео. Завдання, які пояснюються з підручника, запиши у зошит в клітинку з математики, а в робочому зошиті попрацюй на сторінці 28.

3 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку. На лісовій галявині. Ліплення з пластиліну грибів. 

-Зліпи казкового грибочка за інструкцією у відео.

4 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку. Ритм. Ритмічні схеми.

-Не забудь переглянути презентацію до уроку музики. Тут знайдеш дуже багато цікавого і захоплюючого. Виконуй завдання відповідно до презентації і твій хороший настрій забезпечено.

НА ЛІСОВІЙ ГАЛЯВИНІ
Пригадайте, що таке ритм у музиці. Як плесканням у долоньки можна показати ритмічний рисунок? Уявіть, що довгий звук — це яблучко. Грибочками можна зобразити короткі звуки. 
Перейти к документу Sway

12 жовтня.  Середа 

1 урок.  Навчання грамоти (читання).

Тема уроку. Звук [и]. Буква и, И.

-Переглянь відеоурок. Запиши до зошита звукові схеми слів вишня і слива. Надрукуй рядочок малої літери и та рядочок великох літери И. Навчися читати букви, записані на машині. Спробуй переказати казку "Колосок"

3 урок.  Навчання грамоти (письмо).

Тема уроку. Написання малої букви у.

-Переглянь першу частинку відео, де показано написання малої літери у. Зверни увагу, що ця літера має петлю, яку треба вести до нижньої міжрядкової лінії.

4 урок.  Математика.

Тема уроку. Число 10. Склад числа 10

-Попрацюй у зошитах відповідно до запропонованого відеоуроку. 

-Не забудь повчити склад числа 10.

5 урок.  Фізична культура.

11 жовтня.  Вівторок  

1 урок.  Навчання грамоти (читання).

Тема уроку. Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова

-Переглянь відеоурок. Запиши до зошита по цілому рядочку друкованих літер і та І. Не забувай, що друковані літери не мають нахилу і пишуться вертикально.

2 урок.  Навчання грамоти (письмо).

Тема уроку. Написання малої і великої букви и И.

-Повчися писати малу і велику літери и у повітрі, потім перейди на виконання завдання у робочому зошиті на сторінках 26 і 27. Не забудь виконати і інші завдання, які є на цих сторінках.

3 урок.  Математика.

Тема уроку. Число і цифра 9. Склад числа 9

-Переглянь відеоурок, попрацюй відповідно до відеоуроку.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку. Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону. Створення аплікації «Рушничок».

-Переглянь відео, придумай свій візерунок на рушничок. 

Зверни увагу, що на краях рушничка є "китички". (густенькі надрізи)

10 жовтня. Понеділок 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Які звички потрібні для здоров’я?

-Попроси дорослих прочитати тобі у підручнику на сторінках 32 і 33 інформацію про корисні звички та гігієну.

Також переглянь відео, які корисні звички бувають, перевір, чи маєш і ти такі звички. Якщо ні, то подбай про те, щоб привчити себе до цих звичок.

-Попрацюй у робочому зошиті на сторінці 16. Не забудь намалювати настрій смайликам.

3 урок. Навчання грамоти (читання).

Тема уроку. Закріплення букви о, О, її звукового значення

-Переглянь відеоурок, побудуй звукові схеми запропоннованих слів у зошиті для читання.

-Навчися друкувати велику літеру О (цілий рядочок)

4 урок. Навчання грамоти (письмо).

Тема уроку. Написання малої і великої букви і І.

-Переглянь відео з поясненням написання літер і І, навчися їх писати в робочому зошиті на сторінках 24 і 25.

-Коли записуєш букви або буквосполучення,не забувай їх проговорювати для кращого запам'ятовування.

- Також виконай завдання, подані над і під буквами.

5 урок. Фізична культура.

07 жовтня. П'ятниця 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку.Чи можна навчитися бути здоровим? Моя творча співпраця. Як восени дбати про своє здоров'я?

-Попрацюй на сторінці 30, дізнайся, чому треба мити руки теплою водою з милом і навіщо потрібна зарядка.

-Сторінка 31. Із сухого листя виготови аплікацію за своїм задумом.

-У робочому зошиті попрацюй на сторінці 15.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Число і цифра 8. Склад числа 8

Попрацюй над завданнями відповідно до відеоуроку.

3 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку.Письмо великої букви О. Розвиток зв’язного мовлення. Улюблені герої казок і мультфільмів.

-Попрацюй у робочому зошиті на сторінці 23.Для цього переглянь другучастину  відео, щоб навчитися писати велику літеру О.

-Завдання, подані над і під буквами, виконуй кольоровими олівцями. 

4 урок. Каліграфія.

Тема уроку.Письмо в повітрі з контролем і без контролю зору.

Хід уроку I.Загадка про коралик

Через море – океан, В сильний шторм чи ураган

Впевнено вперед прямує, А на ньому люд мандрує. (Корабель)

II.Етап цілевизначення та планування Здогадалися про що ми говоритимемо на сьогоднішньому уроці? Сьогодні я вам хочу запропонувати незвичну подорож. А яку саме ви відгадаєте. (Звучить шум моря). Якому природному середовищу притаманні ці звуки? Де їх можна почути? (Відповіді дітей). - Так звичайно, це звуки моря. Тож я вам пропоную подорож морем. Але це буде не звична мандрівка. Тож я вас запрошую в плавання до моря «Знань». III. Етап вивчення нового матеріалу 1. Бесіда про море. Діти, а ви знаєте, що таке море? (Відповіді дітей). Так вірно це вода. А ви знаєте, що велика територія нашої планети Земля знаходиться під водою. Ось погляньте, що це діти? (глобус) Правильно – це зменшена копія Землі. Яким кольором позначена на ньому вода? (синім). Тому ми можемо сказати, що дійсно велика територія планети Земля знаходиться під водою. Море – це безкраї водяні простори. Море буває різним. Може бути спокійним, теплим. І тоді ми із задоволенням в ньому купаємося, тому що морська вода дуже корисна для здоров’я, у ній розчинено безліч елементів, які позитивно впливають на наш організм. Море може бути бурхливим, не стриманим. Вітер піднімає великі хвилі і ми говоримо, що на морі шторм. Море дає нам багато продуктів харчування – різні види риби, креветки, морську капусту, мідії. Рибалки виходять в море і відловлюють рибу, яка потім потрапляє на заводи, де її солять, коптять, консервують і в такому вигляді вона потрапляє до нашого столу. Морем плавають кораблі і великі і малі. 2.Тренувальні вправи в повітрі з контролем та без контролю зору.(Написання овалів, ламаних ліній, крапку, петлі). Хоч наш корабель і йде по визначеному курсу, але курс зашифрований. Ми зможемо його розшифрувати, коли виконаємо завдання. 3.Письмові вправи . Курс нашого корабля збився. Необхідно провести прямі лінії і вирівняти курс корабля. (мал.13) 3.Наш кораблик потрапив у шторм. (Малювання бурі, дощу в повітрі). Буря стихла, з’явилося сонечко.(Малюють у повітрі сонечко з контролем і без контролю). 4.Кого ми можемо побачити на морі? Загадки. 1. Ось вона яка – Розбійниця морська, усіх би проковтнула Зажерлива… (Акула). 2. Пливе туди, пливе сюди Її не завжди видно Вона прозора, як вода, Не знайома вам вона. (Медуза). 3. Ти зі мною не знайомий? Я живу на дні морському Голова і вісім ніг Звати мене … (Восьминіг). 26 4. Не ходжу і не літаю А ти спробуй дожени Я буваю золота Тільки в казку зазирни!(Золота рибка) 5. Що за чудо? От – так чудо. Зверху блюдо, знизу блюдо Ходить чудо по дорозі, Голова стирчить та нозі. (Черепаха). 6. В неї в роті пилка є У воді вона живе Всіх лякала, всіх ковтала А тепер в казан попала. (Щука).

Фізкультхвилинка «Ми веселі моряки» Ну, що ж на морі трапились різні пригоди, мабуть нам час повертатися в школу. Але перед подорожжю давайте розімнемося.

Ми веселі моряки (Крокування на місці) Мандрувати мастаки.

А щоб в мандри вирушати , (Згинання та розгинання рук у ліктях) Треба м’язи розвивати. Отак!

Хвиля в морі нас гойдає , (Руки в боки, плавні нахили вліво, вправо) Вітер виє, завиває.

Як буває важко нам, (Руки вгору, нахили вліво-вправо) Ми покажем зараз вам. Отак! (Присідання)

На кораблику своєму ( Імітація роботи веслами) Всі моря ми обійдемо.

А щоб швидко нам пливти, Треба всім гребти. Отак!

Ми із мандрів повертаєм, Тож давайте заспіваєм. Ля-ля-ля

А щоб швидше вдома бути, (Дихальні вправи) Треба у вітрила дути.

Тренувались залюбки, (Крокування на місці) Гарні з вас всіх моряки.

5.Розмальовування малюнка. Піднімайтеся на корабель.

6.Складання розповіді про свого кораблика.

IV. Куди подорожували ? Які завдання виконували ? З чим ознайомилися? Чого ви навчилися сьогодні на уроці? Що вам найбільше запам’яталося?

 

5 урок. Фізична культура.

06 жовтня.  Четвер 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Чому люди одне одному бажають здоров’я?

-Попрацюй на сторінках 28,29 підручника та сторінці 14 зошита, давши відповідь на питання, чому люди бажають одне одному бути здоровими.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Число і цифра 7. Склад числа 7

Попрацюй у зошиті в клітинку з математики та робочому зошиті відповідно до відеоуроку.

3 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку. Зображення плямою-силует.

-Попроси дорослих прочитати тобі про пригоду художниці з музикантом.(перша і друга світлини)

-Намалюй простим олівцем контур кота. Темною фарбою затушуй цей силует. Зразок кота на третій світлині.

4 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку. Виражальні можливості силуетної форми.

Переглянь презентацію уроку. Повчися ритмічно плескати в долоньки, повтори вивчену на попередньому уроці пісню. Розучи пісеньку про нотки.

ЗОБРАЖЕННЯ ПЛЯМОЮ: СИЛУЕТ
Художниця з музикантом пішли на прогулянку до лісу. Друзі милувались краєвидами, слухали пташине багатоголосся. У ньому вони розпізнали веселі нотки.
Перейти к документу Sway