26 квітня, п'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Ти ростеш і змінюєшся.

Підручник. Сторінки 110,111.Зошит. Сторінка 49.

Переглянь відео, інформацію з підручника. Виконай завданняу зошиті.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (925-933).

Підручник. Сторінки 149,150. Виконай завдання 926,927,928,-усно, а завдання 925,929,930,931-письмово.

Домашня робота: завдання 932,933 сторінка 151. 

3 урок. Читання.

Тема уроку: Робота з дитячою книжкою. Любов Відута «Утікачка ковбаса»

УТІКАЧКА КОВБАСА

Є у світі чудеса - налякалась ковбаса.
Як почала утікати - заблищали тільки п'яти.

Я - за нею навздогін, перестрибнув через тин,
А    за мною батько й мати почали наздоганяти,

А за ними наш собака. Зголоднів він, неборака.
По полях, гаях блукали, утікачку все шукали.

А вона, немов навмисне, то під лісом боком блисне,
То запахне так під гаєм, що аж слинку всі ковтаєм.

Йдем додому. Чудеса - утікачка ковбаса
Майже одночасно з нами теж припленталась до брами.

Ми стомились, зголодніли. Словом, ковбасу ми з'їли.
Пахла лісом і полями, пахла річкою й грибами.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Орнамент та його види. Орнамент у смужці. «Рушник». Заочна екскурсія до майстринь - вишивальниць.

Переглянь відео. Створи орнамент для рушника за зразком або власним задумом.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:«Вінні-Пух». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Удари по м’ячу, зупинки.

Розвиток швидкості (рухлива гра). Розвиток витривалості (біг). Розвиток гнучкості

25 квітня, четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Повторення і закріплення знань про речення.

Попрацюй відповідно до відео до уроку.

2 урок.  Каліграфія.

Тема уроку: Аналіз зразків письма. Робота над загадками.

Завдання буде тільки на онлайн уроці.

3 урок.  Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Алгоритми для малювання фігур.

Переглянь відео до уроку, виконай практичне завдання в підручнику на сторінці 85,надішли фото або скриншот виконаної роботи.

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Весна крокує по землі. Виконання: пісня «Писанка». Створити натюрморт «Великодній кошик» (фломастери або кольорові олівці)

Намалюй великодній кошик за зразком у відео.

5 урок.  Музичне мистецтво.

Тема уроку: Весна крокує по землі. Веснянки. Слухання: «Вийди, вийди, сонечко», «Подоляночка». Виконання: веснянок із акомпану­ванням на шумових інструментах; поспівка «Весняночко- паняночко» (с. 79-80).

24 квітня, середа .

1 урок.  Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови)

2 урок.  Читання.

Тема уроку: Що таке мир? Тетяна Майданович «Що таке мир».

Підручник.  Сторінка 120. Навчися виразно читати вірш (прочитай 5 разів)

3 урок.  Математика.

Тема уроку: Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою.

Підручник. Сторінки 148,149. Завдання 916,917,922-усно, завдання 918,919,920,921-письмово.

Домашня робота. Вирази 923, задача 924. 

4 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Людина і її тіло. Чим ми відчуваємо на смак?

Переглянь відео. Запиши, які саме смаки ти розрізняєш.

5 урок.   Фізкультура. 

Тема уроку:«Зоряні собаки: Білка та Стрілка». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ

із прапорцями. Стрибки у глибину. Естафета з обручами. Рухлива гра «Космонавти»

23 квітня, вівторок.

1 урок. Іноземна мова(англійська) (За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок. Українська мова.

Тема уроку:Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання розповіді на задану тему.

Підручник. Сторінки 123,124. Опрацюй вправи 1,4,6,-усно, вправи 2,3,5,7-письмово.

Домашня робота: вправа 11 сторінка 124.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Леся Українка «На зеленому горбочку»(с.119)

Підручник. Сторінка 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Діагностувальна перевірна робота 7.

Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач.

Завдання буде тільки на онлайн уроці.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Людина і її тіло. Чим ми відчуваємо на запах?

Переглянь відео до уроку. Запиши у щоденник вражень, для чого людині потрібен ніс.

22 квітня, понеділок.   

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами.

Підручник. Сторінки 122,123. Виконай завдання -1,3,5,6усно, а завдання 2,4,7-письмово.

Домашня робота: вправа 10 сторінка 123.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Корекційно-рефлексійний урок.Підготовка до діагностувальної роботи.

Завдання буде тільки на онлайн уроці.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Почуття любові. Володимир Лучук «Тільки мама».

Підручник. Сторінка 119.Прочитай вірш 5 разів. Вчися читати виразно,з інтонацією.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Червона Шапочка проти зла». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу.

ЗРВ із прапорцями. Стрибки у глибину. Рухлива гра «Зайці в городі»

19 квітня, п'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Людина і її тіло. Чим ми відчуваємо на дотик?

Переглянь відео

2 урок. Математика.

Тема уроку: Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.

Підручник. Сторінки 146,147. Виконай завдання 909,910,911-усно, а завдання 908,912,913-письмово.

Домашня робота: завдання 914,915 сторінка 148. 

3 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису весняної квітки. Тема для спілкування: «Весняні квіти» (с.46-48)

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Аплікація з паперу «Ромашка»

Переглянь відео. Виготов втріб за зразком із відео. 

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:«Домовеня Кузя». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із прапорцями.

Стрибки у глибину. Рухлива гра «Найкраща пара»

18 квітня, четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами.

Підручник. Сторінки 120,121. Опрацюйте вправи 1,3,6-усно, вправи 2,4,5,7-письмово.

Домашня робота: вправи 9,11 сторінка 121.

2 урок.  Каліграфія.

Тема уроку: Аналіз зразків письма. Лексично правильне використання слів у мовленні (на основі тексту). Поняття про текст-розповідь.

-Придумай і запиши заголовок до тексту-розповіді, спиши текст, дотримуючись абзацу.

3 урок.  Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Складання власних графічних алгоритмів 

Переглянь відео до уроку, виконай практичне завдання в підручнику на сторінці 82,надішли фото або скриншот виконаної роботи.

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку:  Великодня радість. Створення великодньої писанки.

Намалюй за одним із зразків писанку, створи з малюнку великодній сувенір.

5 урок.  Музичне мистецтво.

Тема уроку:Великодня радість. Писанки, дряпанки, крашанки. Слухан­ня: звучання церковних дзвонів. Виконання: М. Бурмака «Писанка». Ритмічна вправа (с. 76-78).Переглянь відео, заспівай пісеньку.

17 квітня, середа .

1 урок.  Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови)

2 урок.  Читання.

Тема уроку: Порівняння-образ. Анатолій Камінчук «Українська писанка».

Підручник.  Сторінки 118.Прочитай 5 разів вірша.Вчися читати виразно.

3 урок.  Математика.

Тема уроку: Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (898-907).

Підручник. Сторінки 145,146. Завдання 898,899,900,902-усно, завдання 901,903,904,905-письмово.

Домашня робота. Вирази 906, задача 907. 

4 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Людина і її тіло. Чим ми чуємо?

Переглянь відео. Запиши відповідь на питання: чим ми чуємо? Як ти доглядаєш за своїми вухами?

5 урок.   Фізкультура. 

Тема уроку:«Черв’як Джим». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стрибки у глибину. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Влуч у мішень»

16 квітня, вівторок.

1 урок. Іноземна мова(англійська) (За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок. Українська мова.

Тема уроку: Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком.

Підручник. Сторінки 118,119. Опрацюйте вправи 1,4,6-усно, вправи 2,3,5-письмово.

Домашня робота: вправа 7 сторінка 119.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Збережімо красу! Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії».

Підручник. Сторінка 117. Прочитай 3 рази казку, перекажи зміст казки.

4 урок. Математика.

Тема уроку: Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач ( 890-897).

Підручник. Сторінки 144,145. Виконай завдання 891,892,893-усно, а завдання 890,894,895-письмово. 

Домашня робота: завдання 896,897 сторінка 145.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Людина і її тіло. Чим ми бачимо?

Підручник. Сторінки 108,109. Зошит. Сторінка 48. Переглянь відео до уроку, опрацюй матеріал з підручника, виконай завдання у зошиті.

15 квітня, понеділок.   

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень з поданих слів. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень.

Підручник. Сторінки 117,118. Виконай завдання 1,2,3,6,7-усно, а завдання 4,5-письмово.

Домашня робота: вправа 8 сторінка 118.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (881-889).

Підручник. Сторінки 143,144.Завдання 882,883,884-усно, завдання 881,885,886,887-письмово.

Домашня робота: завдання 888,889 сторінка 144.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Причина і наслідок. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня».

Підручник. Сторінка 116. Прочитай 5 разів вірш, дай відповіді на запитання.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «На городі». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стрибки у глибину.

Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Влучно в обруч»

12 квітня, п'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Проводимо дослідження. Які товари з України відправляють за кордон?

Переглянь відео. Запиши у щоденник вражень, які товари відправляють за кордон з України.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (871-880).

Підручник. Сторінка 142. Виконай завдання 872,876,877-усно, а завдання 871,873,874,875,878-письмово.

Домашня робота: завдання 879,880. 

3 урок.Читання.

Тема уроку: Робота з дитячою книжкою.Любов Відута «Хмарки –пустунки» 

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Паперовий об’ємний виріб «Півник»

Переглянь відео. Виготов втріб за зразком із відео. Замість паперової тарілки виріж круг для тулуба з картону.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Луїджі». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стрибки у глибину.

Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Продай, бабусю, качку»

11 квітня, четвер .

1 урок.  Українська мова .

Тема уроку:  Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речей у тексті. Побудова питальних речей за малюнками.

Підручник. Сторінки 115,116. Опрацюйте вправи 1,2,3,6-усно, вправи 4,5,7-письмово.

Домашня робота: вправа 8 сторінка 116.

2 урок.  Каліграфія .

Тема уроку:  Аналіз зразків письма. Речення, поєднані однією темою.

-Переглянь свої раніше написані роботи з каліграфії. Визнач,які літери тобі найскладніше вдається написати. Напиши 4-5 рядочків цих літер.

3 урок.  Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами. 

Перегляньте відео до уроку, виконайте практичне завдання в підручнику на сторінці 79.

4 урок.  Образотворче мистецтво .

Тема уроку:  Космічні пригоди. Мозаїка. Створення фантазійної композиції « Зоряна мандрівка »

Важливо переглядаючи відео.

5 урок.  Музичне мистецтво .

Тема уроку:  Космічні пригоди. Електронна музика. Словесні малюнки. Слухання: композиції «Балада». «Чарівний політ» у виконанні гурту «Спейс». Виконання: придумування мелодії до віршованих рядків. Ритмічна вправа (с. 86-87).

10 квітня, середа .

1 урок.  Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови)

2 урок.  Читання.

Тема уроку:  Медіапроект: «Класна газета». Марія Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...».

Підручник.  Сторінки 114,115.Спочатку переглянь відео до уроку, виконуючи запропоновані завдання, потім навчися виразно читати вірш.

3 урок.  Математика.

Тема уроку:  Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв'язування задач .

Підручник. Сторінки 140,141. Завдання 861,862,863,866-усно, завдання 864,865,867,868-письмово.

Домашня робота. Вірази 869, завдання 870. 

4 урок.  ЯДС.

Тема уроку:  Світове господарство.

Підручник. Сторінка 107. Зошит. Сторінка 55. Переглянуті відео та інформацію з підручника. Виконай запропоновані завдання у зошиті.

5 урок.   Фізкультура. 

Тема уроку:  «Роботи-пожежники». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із малими

м'ячами. метання. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Рухлива гра «Влучно в ціль»

09 квітня, вівторок.

1 урок. Іноземна мова(англійська) (За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок. Українська мова.

Тема уроку:  Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і запис розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначені межі речей у тексті. Складання розповіді за коміксами.

Підручник. Сторінки 114,115. Опрацюйте вправи 1,2,4,6-усно, вправи 3,5,7,9-письмово.

Домашня робота: вправа 10 сторінка 115.

3 урок. Читання .

Тема уроку:  Образ весни в поезії. Іван Франко «Надійшла весна прекрасна...»

Підручник. Сторінка 113. Вивчи вірш  «Надійшла весна прекрасна...»  напам'ять. 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач.

Підручник. Сторінки 139,140. Виконай завдання 853,854,856-усно, а завдання 855,857-письмово. 

Домашня робота: завдання 859,860 сторінка 140.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Проводимо дослідження. Як святкують день народження в різних країнах?

Переглянь відео, запиши у щоденник вражень, який звичай святкування дня народження тобі найбільше сподобався.

08 квітня, понеділок.   

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки.

Підручник. Сторінки 112,113. Виконай завдання 1,3,4,6,8-усно, а завдання 2,5,6,7-письмово.

Домашня робота: вправа 10 сторінка 113.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач. 

Підручник. Сторінки 138,139.Завдання 845,848,849-усно, завдання 844,846,847,850-письмово.

Домашня робота: завдання 851,852 сторінка 139.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. Олександр Копиленко «Весна іде».

Попрацюй відповідно до відео уроку.

Підручник. Сторінки 112,113. Прочитай текст, дай відповіді на запитання.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Сергій Бубка». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із малими м’ячами.

Метання. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Рухлива гра «Стрибки по купинах»

05 квітня, п'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Світ різноманітний.

Переглянь відео. Попрацюй у підручнику на сторінці 106. У зошиті виконай завдання на сторінці 46.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (835-843).

Підручник. Сторінки 136,137. Виконай вирази 835,840-усно, а вирази 836,837,838,839,841-письмово.

Домашня робота: завдання 842,задача 843. 

3 урок.Українська мова.

Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту для святкової листівки. Тема для спілкування: «Вітання зі святом» (с.43-45)

Попрацюй відповідно до відео.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Вазочка для квітів.

Переглянь відео. Виготов аплікацію за одним із зразків.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Турбо». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із малими м’ячами. Метання. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Рухлива гра «Лисиця і кури»

Підготовка до гри.

Посередині залу ставляться чотири гімнастичні лавки у вигляді квадрата, рейками вгору, це – «сідало». Вибирається один що водить – «лис» і один «мисливець». Вся решта граючих – «кури». В одному кутку залу обкреслюється «нора», в якій поміщається «лис». В іншому кутку встає мисливець. Кури розташовуються навкруги сідала.

Опис гриПо сигналу кури починають то злітати на сідало, то злітати з нього, то просто ходити біля «курника» (біля лавок, створюючих курник). По другому обумовленому сигналу лисиця, підібравшись до курника, ловить будь-кого, курку, що торкається землі (пола) хоча б однією ногою. Лис бере засаленого за руку і веде в свою нору. Якщо по дорозі йому зустрічається мисливець, лис випускає спійманого, а сам тікає в нору. Спійманий повертається в курник, після чого всі кури злітають з сідала. Якщо мисливець піймає лиса, вибирається новий лис. Грають 4–6 разів. Виграють гравці, не спіймані жодного разу.

Правила гри. 1. Забігаючи в курник, лис може засалити тільки одного гравця. 2. По сигналу керівника лис повинен покинути курник, незалежно від того, піймав він курку чи ні. 3. Що стоять на рейці можуть надавати один одному допомогу (підтримувати).

04 квітня, четвер.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Тематична діагностувальна робота «Частини мови».

Завдання буде тільки в онлайн режимі.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Аналіз зразків письма. Творча робота над текстом.

-Переглянь свої раніше написані роботи з каліграфії. Визнач,які літери тобі найскладніше вдається написати. Напиши 4-5 рядочків цих літер.

3 урок. Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Середовище програмування Скретч. 

Переглянь відео до уроку, виконай практичне завдання у підручнику на сторінці 71.

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Чарівні перетворення. Весняна картина «Котики вербові» (акварель).

Уважно переглядаючи відео.

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку: Чарівні перетворення. Музична картина. Слухання: П. Чайковський «Квітень. Пролісок» (із циклу «Пори року»). Виконання: М. Ясакової, О. Янушкевич «Весняні котики» (с. 83-84).

03 квітня, середа.

1 урок. Англійська мова .  (За планом вчителя іноземної мови)

2 урок. Читання.

Тема уроку: Веснянки. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко...». Варвара Гринько «Мирилки»

Підручник. Сторінка 111.Спочатку переглянь відео до уроку, виконуючи запропоновані завдання, потім навчися виразно читати народну пісню та мирилки.

3 урок. Математика.

Тема уроку: Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (826-834).

Підручник. Сторінки 135,136. Завдання 826,827-усно, завдання 828,829,830,831,832-письмово.

Домашня робота. Вирази 833, задача 834. 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Славетні українці твого міста.

Разом з дорослими знайди в інтернеті інформацію про видатну людину з Харківщини. Запиши 2-3 речення про цю людину у щоденник вражень.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Робін Гуд». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Метання. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Життя лісу»

Кожний учасник обирає собі рослину, яка йому подобається (бере¬за, верба, дуб та ін.). За сигналом учителя всі перетворюються на ліс і реагують на зміни погоди й час доби (тихий ніжний вітерець, сильний холодний вітер, ураган, дрібний грибний дощик, злива, спека, ласкаве сонце, ніч, град, мороз та ін.). Перемагає той, кому вдасться найточніше відтворити рухи дерев.

02 квітня, вівторок.

1 урок . Іноземна мова(англійська) (За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи.

Попрацюй відповідно до відео уроку.

3 урок. Читання.

Тема уроку:Усний переказ прочитаного твору. Робота з медіатекстом.

Завдання буде тільки в онлайн режимі.

Підручник. Сторінка 108. Прочитай вірша 5 разів. 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (817-825).

Підручник. Сторінки 133,134. Виконай завдання 817,822,823-усно, а завдання 818,819,820,821-письмово. 

Домашня робота: завдання 824,825 сторінка 134.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Славетні українці.

Підручник.Сторінки 104,105. Зошит.Сторінки 44,45. Переглянь відео, опрацюй матеріал в підручнику, виконай завдання у зошиті.

01 квітня, понеділок.   

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття (с.110-111)

Підручник. Сторінки 110,111. Виконай завдання 1,2,6,7,9-усно, а завдання 3,4,5,6,8-письмово.

Домашня робота: вправа 12 сторінка 111.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Скла­дання і розв’язування задач (808-816).

Підручник. Сторінки 132,133.Завдання 808,809,813-усно, завдання 810,811,812,814-письмово.

Домашня робота: завдання 815,816 сторінка 133.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Вступ до розділу. Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна, весна...»

Попрацюй відповідно до відео уроку.

Підручник. Сторінка 110. Прочитай вірша 5 разів. Вчися читати виразно.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Казка про хлопчика, який довів, що неможливе можливо». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Метання. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості.

Рухлива гра «Заборонений рух»

Діти стають у коло на відстані витягнутих у сторони рук. Вчитель також стає з ними в коло і пропонує виконувати за ним усі рухи, за винятком «забороненого», який він сам установив. Наприклад, не можна поставити руки на пояс. Вихователь ви­конує різні рухи, а всі діти повторюють їх. Раптом він виконує «заборонений рух». Хто з учасників гри помилиться, той робить крок уперед або штрафується. Потім він продовжує грати.Гра проводиться впродовж 5–6 хвилин, після чого вчитель називає дітей, які не припустилися жодної помилки.

22 березня, п'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Київ – столиця України.

Переглянь відео про Київ. Попрацюй у підручнику на сторінках 102,103. У зошиті виконай завдання на сторінці 43.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Корекційно-рефлексійний урок.

Завдання будуть тільки на онлайн уроці.

3 урок.Читання.

Тема уроку: Робота з дитячою книжкою.Тарас Шевченко. Поетична добірка

Попрацюй відповідно до відео.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Традиційний український посуд.

Переглянь відео про посуд. З пластиліну зліпи той посуд, який тобі найбільше сподобався у відео.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:«У лісі». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Метання. Стрибки у висоту.

Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Хвостики»

21 березня, четвер.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Повторення і закріплення знань про службові слова.

Попрацюй відповідно до відео.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Аналіз зразків письма. Робота над питальними і спонукальними реченнями.

-Переглянь свої раніше написані роботи з каліграфії. Визнач,які літери тобі найскладніше вдається написати. Напиши 4-5 рядочків цих літер.

3 урок. Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Правила складання алгоритмів. 

Переглянь відео до уроку, виконай практичне завдання у підручнику на сторінці 71.

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Весняні штрихи. Нюанс. Картина (пластилін) «Підсніжники».

Уважно переглядаючи відео, створи пластилінову картину "Підсніжники".

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку: Весняні штрихи. Урок-гра. Музичне командне змагання «Календарно-обрядові народні свята, традиції і звичаї» (с. 82).

20 березня, середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Перевіряю свої досягнення.

Підручник. Сторінка 109.Дай відповіді на питання зі сторінки 109.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником.

Підручник. Сторінки 130,131. Завдання 800,804-усно, завдання 801,802,803,805-письмово.

Домашня робота. Вирази 806, задача 807.

3 урок. Англійська мова .  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Пізнаю свій край.

Переглянь відео. Опрацюй матеріал на сторінках 100,101 підручника, а у зошиті виконай завдання на сторінці 42.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Робокари». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ з обручами. Високий старт.

Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Рухлива гра «Спіймай комара»

19 березня, вівторок.

1 урок . Іноземна мова(англійська) (За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Використання службових слів у мовленні. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку.

Підручник. Сторінки 108,109. Вправи 1,3,5,7,9-усно, вправи2,4,6,8-письмово.

Домашня робота: вправа 14 сторінка 109.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Великий Кобзар. Вадим Скомаровський «Над “Кобзарем”».

Підручник. Сторінка 108. Прочитай вірша 5 разів. 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею.

Підручник. Сторінки 129,130. Виконай завдання 791,793,795-усно, а завдання 792,794,796,797-письмово. 

Домашня робота: завдання 798,799 сторінка 130.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Аналіз діагностичної роботи. Державні символи України.

Підручник.Сторінки 98,99. Зошит.Сторінки 40,41. Переглянь відео, опрацюй матеріал в підручнику, виконай завдання у зошиті.

18 березня, понеділок.   

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з використанням службових слів.

Підручник. Сторінки 106,107. Виконай завдання 1,3,7-усно, а завдання 2,4,5,6,8-письмово.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач.

Підручник. Сторінки 128,129.Завдання 783,784-усно, завдання 785,786,787,788-письмово.

Домашня робота: завдання 789,790 сторінка 129.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Краса природи і краса людини. Тарас Шевченко «Зацвіла в долині...»(с.107-108)

Попрацюй відповідно до відео до уроку. Прочитай вірш "Зацвіла в долині..." 5 разів.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Майкл Джордан». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ з обручами.

Високий старт. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Естафета «Гігантський крок»

15 березня, п'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Діагностувальна робота №5. Святковий календар весни.

Завдання будуть тільки на онлайн уроці.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач (775-782). 

Підручник. Сторінки 127,128. Завдання 776-усно, завдання 775,777,778,778-письмово.

Домашня робота: сторінка 128 вирази 781, задача 782.

3 урок.Українська мова.

Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком. Тема для спілкування: «Весна» (с.40-42) 

Попрацюй відповідно до відео.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Аплікація із ватних дисків «Рибка»

Відео тобі допоможе створити аплікацію.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Машина часу». Олімпійські ігри Стародавньої Греції». Організаційні вправи. Різновиди

ходьби, бігу. ЗРВ з обручами. Високий старт. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості.Рухлива гра «Грибок» 

«Грибок»Діти стрибають на одній нозі, уявляючи себе грибами в лісі, і співають. Йшло дівчатко в темний ліс Назбирати грибів кіш. Іде, іде, вже є тут, Заховаймося в траву. Потім розбігаються врізнобіч і ховаються. З'являється дівчина з кошиком. Вона співає: Десь я бачила грибок, Він сховався під пеньок, Сірий капелюх убрав, На одній нозі стояв. намагаючись знайти хоч одного «грибка». Так і не знайшовши, повертається додому. Радісні грибки вибігають зі своїх схованок співають :

Вже дівча пішло від нас, Не бачило воно нас.

А тепер радіймо всі, Скачем на одній нозі.

Через купини та пеньки

На підлозі накреслюють невеличкі кола діаметром 30–35 см, відстань між ними — 25–30 см. Це «купинки», по яких дитина повинна пройти на протилежний бік майданчика. По них можна крокувати, перебігати або перестрибувати. Якщо необхідно перестрибувати на обох ногах, то обов’язково слід стежити, щоб дитина відштовхувалася обома ногами. «Купинки» розташовують у вільній послідовності. При цьому діти не повинні виходити за межі кіл.

14 березня, четвер.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів.

Підручник. Сторінки 105,106.Виконай завдання 1,2,4,7-усно, завдання 3,5,6-письмово.

Домашнє завдання : Вправа 8 сторінка 106. До уроку подано відео.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Аналіз зразків письма.

-Переглянь свої раніше написані роботи з каліграфії. Визнач,які літери тобі найскладніше вдається написати. Напиши 4-5 рядочків цих літер.

3 урок. Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Алгоритми в нашому житті. 

Переглянь відео до уроку, виконай практичне завдання у підручнику на сторінці 68.

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Просто казка. Ілюстрацію акварельними фарбами до казки «Пан Коцький».

Уважно переглядаючи відео, вчися малювати персонажів казки.

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку:Просто казка. Дитяча опера. Слухання: М. Лисенко «Пісні Кози і Рака» (з опери «Коза-Дереза»). Виконання: пісня Лиси­чки з опери М. Лисенка «Коза-Дереза» (с. 92).

Переглянь відео урок.

13 березня, середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Світлий настрій у ліричних творах про природу Тараса Шевченка. «Встала весна...».

Підручник. Сторінка 107. Навчися виразно читати вірша.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником.

Підручник. Сторінки 126,127. Завдання 767,768,771-усно, завдання 766,769,770,772-письмово.

Домашня робота. Вирази 773, задача 774.

3 урок. Англійська мова .  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Хто живе у ґрунті?

Переглянь відео. У щоденнику вражень запиши, про кого було відео.

5 урок.  Фізкультура . 

Тема уроку:«Весна». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Розвиток сили. Естафета.

12 березня, вівторок.

1 урок . Іноземна мова(англійська) (За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Діагностувальна робота. Списування.

Завдання буде тільки на онлайн уроці.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Краса рідної природи. Тарас Шевченко «Світає...».

Підручник. Сторінка 106. Вивчити вірш "Світає...". 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.

Підручник. Сторінки 124,125. Виконай завдання 758,759,762-усно, а завдання 760,761,763-письмово. 

Домашня робота: завдання 764,765 сторінка 125.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Ґрунт.Властивості і значення ґрунту.

Підручник. Сторінки 94,95.Зошит. Сторінки 36,37. Переглянь відео, опрацюй матеріал в підручнику, виконай завдання у зошиті.

11 березня, понеділок.   

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Повторення і закріплення знань про числівник.

Завдання будуть на онлайн уроці.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.

Підручник. Сторінки 122,123.Завдання 748,749,750,752-усно, завдання 751,753,754,755-письмово.

Домашня робота: завдання 756,757 сторінка 123.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Вступ до розділу. Дмитро Красицький «Тарас Шевченко»(с.104-105).

Попрацюй відповідно до відео до уроку. Прочитай і вчись переказувати оповідання.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку:«Брюс Лі». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Розвиток сили. Естафета з обручами.

08 березня, п'ятниця.

9 березня-річниця з дня народження Т.Г.Шевченка. Переглянь відео про його життєвий шлях.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Гірські породи рідного краю.

Переглянь відео до уроку. Пройди тестування, подане в кінці відео.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (738-747).

Підручник. Сторінки 121,122. Завдання 739,741,742,744-усно, завдання 738,740,743,745-письмово.

Домашня робота: сторінка 122 вирази 746, задача 747.

3 урок.Читання.

Тема уроку: Робота з дитячою книжкою. Тетяна Винник «Придорожній камінь»

Тетяна Винник      ПРИДОРОЖНІЙ КАМІНЬ (казка)

                 На дорозі лежав старий Камінь і важко дихав. Він багато бачив, але нікому не міг розповісти побачене, оскільки був німий. Сумно проводжав автобуси. Слухав, як шумить в річці вода. І так минав день за днем, а на нього ніхто не звертав уваги.  
 «Може, це тому, що я сірий?!» – подумав Камінь. 
               Одного разу дорогою йшов чоловік і раптом побачив камінь. Взяв його в руки, подивився на нього з різних боків і сховав у свою сумку. Це був Скульптор. 
            Він приніс його в майстерню, поклав на стіл і знову довго роздивлявся. А потім взяв долото  й молоток і обережно почав оббивати з нього скалки. Каменю було боляче після кожного удару молотка і в той же час приємно було бачити, як з нього вилітають іскри. А він навіть і не здогадувався, що в ньому, сірому камені, так багато яскравих летючих леліток. Потім скульптор довго його шліфував, витирав вологою ганчіркою, і нарешті поклав його на столі перед люстром. І камінь побачив, що на нього дивиться справжній крилатий кінь. 
- Невже це я? – подумав камінь. – Отой, що колись був сірим, непомітним і нікому не потрібним.
          Незабаром скульптор покликав друзів і показав їм свій витвір. На сірий камінь, який став крилатим конем, дивилися із захопленням, і в очах людей камінь побачив такі ж самі яскраві лелітки, які вилітали з нього, коли над ним працював майстер.  

Прочитай казку. Перекажи зміст прочитаного.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Дзеркальна витинанка.

Відео тобі допоможе створити дзеркальну витинанку за зразком або за власним задумом.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Робінзон Крузо». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стійка на лопатках

із зігнутими та прямими ногами. Розвиток сили. Рухлива гра «Дрова»

Діти – лісоруби стоять парами за зростом. Посередині стілець, прикрашений гіллям – ліс. На слова: Дорога широка“ – йдуть парами в ліс по дрова; „стежка вузенька“  перешиковуються в одну колону і йдуть. Ось і ліс – йдуть по колу. Починайте пиляти – пиляють дрова, починають рубати гілля – піднімають руки над головою і опускають.

07 березня, четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях.

Підручник. Сторінки 103,104.Виконай завдання 3,4,6-усно, завдання 1,2,5,7-письмово.

Домашнє завдання : Вправа 8 сторінка 104. До уроку подано відео.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Аналіз контрольного диктанту з каліграфії. Робота над словами, близькими за значенням.

-Завдання буде тільки на онлайн уроці.

3 урок. Інформатика. 

Тема уроку: Інструктаж з ТБ. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.

Переглянь відео до уроку, виконай практичне завдання у підручнику на сторінці 65.

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Мандрівка рідним краєм. Створення картини «На Карпатських полонинах» (фломастери або кольорові олівці).

Уважно переглядаючи відео, вчися малювати гірський пейзаж.

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку: Мандрівка рідним краєм. Народні інструменти. Слухання: «Віночок українських народних пісень». Виконання: Л. Ратич, А. Олєйнікова «Квітковий сюжет». Ритмічна впра­ва (с. 89-90).

Переглянь відео урок.

06 березня, середа .

1 урок. Читання .

Тема уроку:  Перевіряю свої досягнення.

Підручник. Сторінка 103. Перевірте свої досягнення з вивченого розділу за допомогою запропонованого відео.

2 урок.   Математика .

Тема уроку:  Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевіреної роботи. 

Завдання буде тільки на онлайн уроці.

3 урок.  Англійська мова .  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  ЯДС .

Тема уроку:  Проводимо дослідження з кухонною сіллю та цукром.

Переглянь відео до уроку.У щоденнику вражень запиши, що спільного і що відмінного є у цурку і солі.

5 урок.  Фізкультура . 

Тема уроку:  «Джекі Чан». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із гімнастичною паліцею.

Перекид уперед. Розвиток сили. Рухлива гра «Перегони м'ячів»

Гравці стоять у коло, розмикаються на витягнуті в обидва боки руки і розраховуються на «перший-другий». Перші — це одна команда, другі — інші. Капітани команди, які стоять поруч, одержують по м'ячу.

За сигналом вони кидають м'ячі по колу (один — праворуч, другий — ліворуч) гравцям своїм командам, а ті далі, аж поки м'ячі не повернуться до капітанів. Одержавши м'яч, капітан збільшує його вгору. Грає команда, яка швидше закінчила "перегони м'яча". Виконують гру 6-8 разів і відзначають кращу команду.

05 березня, вівторок.

1 урок . Іноземна мова(англійська) (За планом вчителя іноземної мови) 

2 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Складання розповіді на основі власного досвіду (с.102-103)

Підручник. Сторінки 102,103. Опрацюй вправи 1,2,3,4-письмово, вправи 5,6,7,8,9-усно.

Домашня робота: Вправа 12 сторінка 104.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Чиє рішення краще? Марія Манеру «Збори іграшок»(с.102)

Підручник. Сторінка 102. Спробуй переказувати зміст казки від імені одного з персонажів. 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Діагностувальна перевірна робота 6.

Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач.

Завдання буде на онлайн уроці.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Гірські породи.

Підручник. Сторінки 92,93.Зошит. Сторінка 35. Переглянь відео, опрацюй матеріал в підручнику, виконай завдання у зошиті.

04 березня, понеділок.   

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання.

Підручник. Сторінки 100,101.Опрацюй вправи 1,3,4,6,8-усно, а вправи2,5,7-письмово.

Домашня робота: Вправа 11 сторінка 101. Попрацюй відповідно до відео уроку.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел

(730- 737).

Підручник. Сторінки 120,121.Завдання 732,733-усно, завдання 730, 731,734,735-письмово.

Домашня робота: завдання 736,737 сторінка 121.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Казка поряд з нами. Галина Малик «Чому Равлик ховається?»(с.101)

Попрацюй відповідно до відео до уроку. Прочитай казку двічі. Спробуй переказати її.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Король Лев». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із гімнастичною палицею.

Перекид уперед. Розвиток сили. Рухлива гра «Займи вільне коло»

„Займи вільне місце“

На підлозі в різних місцях зали кладуть обручі на відстані 1,5 м один від одного. Усі діти, за винятком ведучого, стають у них і перекидають м’яч товаришам у різних напрямках. Ведучий, перебуваючи між обручами, намагається піймати м’яч на льоту або хоча б торкнутися його рукою. Якщо йому вдається це зробити, учитель дає свисток, після чого гравці, які перебувають в обручах, міняються місцями, а ведучий намагається зайняти один із обручів. Хто не встигнув зайняти обруч, той стає ведучим.