Для відпочинку під час опрацювання матеріалу самостійно використовуй ось цю фізкультхвилинку.

25 листопада. П'ятниця.  

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Чому ввічливість завжди доречна? Моя творча співпраця. Як подарувати гарний настрій?

-Попрацюй на сторінках71, 72 підручника і сторінки 30,31 зошита.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Додавання і віднімання числа 7

3 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Письмо.  Розвиток зв’язного мовлення.  Диктант.

Перший рядок: малі букви а м і н и

Другий рядок: великі букви О И Р С В

Третій рядок: склади мо рі су ви ле

Четвертий рядок: слова Рома, село, кава.

А також списати із буквара сторінка 81 речення другий абзац. Коло ріки Росава мама Віра, синок Руслан і мала Маринка.

4 урок. Каліграфія.

 

-У каліграфічному зошиті напишіть по рядочку малих і великих літер М м Л л Н н

24 листопада. Четвер 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. У чому полягають секрети вихованості.

-Попрацюй разом з дорослими на сторінках 69,70 підручника і на сторінці 30 зошита.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Додавання і віднімання числа 6

-Попрацюй відповідно до відеоуроку

3 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку Настрій у мистецтві. Малюнок «Танок осіннього листя зі сніжинками».

.4 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку. Танець. Різновиди танців. 

НАСТРІЙ У МИСТЕЦТВІ
Який настрій та почуття викликав вірш?
Перейти к документу Sway

23 листопада. Середа

Ранкова зустріч.

Тема тижня. МОДА

Тема дня. ЯК ЗМІНЮЄТЬСЯ МОДА?

1. ►► В п р а в а «Р а д и й тебе ба ч и ти » —Пропоную звернутися по черзі одне до одного з гарними, приємними словами від щирого серця. І закінчити вітання висловом: «Я радий(а) тебе бачити!».

2. — Одяг уважають постійним супутником людини. Але він не завжди був таким, яким ми бачимо його сьогодні. У різні епохи одяг мав свою форму, кольори і впливав на формування зовнішнього вигляду людини. Він свідчив про її національність, майнове положення і, звісно, вік. Перший найпримітивніший одяг виник дуже давно. Людина змушена була захищатися від холоду, снігу, дощу, сонця. Це були плащі зі шкіри забитих тварин і пов’язки із трави і листя. У процесі розвитку люди пристосували одяг до умов, у яких жили і працювали.Вам, безперечно, доводилося бачити українське національне вбрання: багате на елементи та оздоблення, яскраве й святкове. У давні часи елементи одягу наділяли магічною силою: так, в українців значення оберегів мали вишита сорочка, віночок, хустка. Уважалося, що кольори та візерунки вишивки можуть захистити від недоброго ока, хвороб. Жіночий одяг, за можливості, оздоблювали естетично й вишукано. Кольорова плахта, виткана і вишита нитками, старанно дібраних тонів, барвиста сорочка — у такому одязі дівчина нагадувала букет живих квітів. Одяг завжди мав бути чистим та охайним. Сучасний одяг повинен бути багатофункціональним:  захищати від холоду;  прикрашати;  бути зручним;  підкреслювати значення людини в суспільстві.

►► Гра « З ранку до вечора »

— Чи часто ми замислюємось над тим, як скласти гардероб так, щоб у ньому було все необхідне на будь-який випадок життя? Створімо гардероб для себе за принципом «з ранку до вечора»! — Що ви надягнете зранку? — Що надягнете до школи? — Що ви надягнете для занять хатніми справами? — У чому ви підете на прогулянку? — У якому одязі ви підете на свято? 

3.Теми для щоденника вражень

□ Що б я змінив(ла) у своєму гардеробі. □ Для мами я придбав(ла) би... □ У моєму класі всі модні.

3 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Написання великої букви Р («ер»), складів і слів із нею.

-У робочому зошиті на сторінці 46 навчися писати літеру Р, склади і слова з нею.

4 урок. Математика.

Тема уроку. Задача

-Виконуй завдання відповідно до відеоуроку.

5 урок. Фізична культура.

Тема уроку. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Вовк і зайці»

22 листопада. Вівторок

Ранкова зустріч.

Тема тижня. МОДА

Тема дня.ХТО СТВОРЮЄ МОДНИЙ ОДЯГ?

1. ►► Вправа « Комплімент» Дивлячись в очі сусідові, потрібно сказати декілька добрих слів. Той, кому вони адресовані, киває головою й говорить: «Дякую, мені дуже приємно!».

2. Перегляд фрагмента мультфільму «Попелюшка» (хрещена Фея допомагає Попелюшці зібратися на бал.) — Сукня та фантазія перетворили Попелюшку з домогосподарки на наречену принца. Одяг і справді іноді може змінити життя. Тому сьогодні ми поговоримо про тих, хто його створює.

— Діти, хто такий модельєр? (Модельєр — спеціаліст, який розробляє і створює сучасний одяг.)

— А як з’являється модний і гарний одяг? Пошиття одягу починається зі створення ескізу, вибору тканини, відповідних ниток і ґудзиків. Модельєр, окрім основного одягу, добирає також і аксесуари до нього — капелюхи, рукавички, шарфи, туфлі. Далі працює кравець, який розкроює тканину. А вже потім за роботу береться швачка. І врешті-решт ви отримуєте одяг своєї мрії. 

— Я пропоную вам спробувати себе в ролі модельєра. Намалюйте своє улюблене вбрання, поясніть, чому воно вам до смаку.

3. ►► Вправа « Юні модельєри »

1. Розповісти, як одягнеться Оленка для прогулянки містом.

2. Розповісти, як одягнеться Андрійко на спортивний майданчик.

3. Розповісти, як одягнуться Назар та Софія на святковий дитячий ранок.

4. Теми для щоденника вражень

□ Сукня (костюм), про яку (який) я мрію. □ Мій настрій і колір одягу. □ Одяг для моєї родини.

22 листопада. Вівторок 

1 урок. Навчання грамоти(читання).

Тема уроку. Звуки [р], [р'], буква р, Р(ер). Читання складів і слів із буквою р.

-Опрацюй сторінки 78 і 79 буквара. Тобі в цьому допоможе відеоурок.

-Надрукуй цілий рядок малої літери р.

2 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Написання рядкової букви р («ер»), складів, слів із нею.

-У робочому зошиті на сторінці 45 навчися писати літеру р, склади і слова з нею.

3 урок. Математика.

Тема уроку. Обчислення значень виразів

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку. Дизайнер. Моделювання з паперу одягу. Декорування створеного одягу.

-Переглянь відео майстер-класу.

-Створи макети одягу згідно з відео або за своїм задумом.

21 листопада.  Понеділок

Ранкова зустріч.

Тема тижня. МОДА

Тема дня. ЩО ОЗНАЧАЄ БУТИ МОДНИМ? / ЯК ВИЯВЛЯТИ СВОЮ НЕПОВТОРНІСТЬ?

1. Вітання ►► Вправа «Ланцюжок компліментів»  Тримаючи в руках іграшку, передаючи її одне одному, говорити комплімент.

2.— До одягу люди завжди ставилися з пильною увагою. В Україні споконвіку казали: «Шануй одежу в дворі, вона тебе в людях». Таке ставлення до свого зовнішнього вигляду цілком виправдане. Адже одяг — це те, у чому ми йдемо поміж люди. Недбале ставлення до нього й нині сприймають як неповагу до себе. В усі часи за допомогою одягу люди прагнули справити враження на інших. — Ви знаєте, що таке мода? (М ода — це те, що подобається людям у цей час.) — Якою, на вашу думку, має бути модно вдягнена людина? — Чим вона відрізняється від інших? — Чи може така людина мати неохайний, непривабливий вигляд?

►► Гра «Показ моди» Для цього потрібно пройтися, зупинитися та розповісти про те, у що вони одягнені й взуті.

— Як правильно дібрати одяг? (Одяг має бути зручним і чистим, відповідати зросту, розміру, призначенню й бути пристойним .)

3.Теми для щоденника вражень

□ Мій улюблений одяг. □ Мої улюблені кольори в одязі. о Костюм для мого друга (подруги).

21 листопада.  Понеділок  

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку. Чому ввічливі слова називають чарівними?

Сторінки 67 і 68 містять цікаву інформацію про ввічливі слова. Переглянь їх.

-Продовження історії про неввічливогго ведмедика міститься у відео.

-Також у робочому зошиті на сторінці 28 виконай завдання. Не забудь смайликам намалювати настрій.

3 урок.  Навчання грамоти (читання).

Тема уроку. Закріплення знань про букви в, В та їх звукове значення, розвиток уміння читати склади, слова, текст.(с.76,77)

-Опрацюй сторінки 76 і 77 буквара. Навчися читати слова і текст. Тобі в цьому допоможе відеоурок.

-Надрукуй цілий рядок великої літери В.

4 урок.  Навчання грамоти (письмо).

Тема уроку. Написання великої букви В («ве»), складів і слів із нею.(с.44)

-У робочому зошиті навчися писати велику літеру В, слова і речення із нею.

-Виконай всі інші завдання і намалюй настрій смайликові.

5 урок. Фізична культура.

18 листопада.  П'ятниця  

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку. Чому потрібно шанувати батьків?

-Переглянути відео, виконане відповідно до нього.

-Попрацюй в підручнику на сторінках 65,66.

2 урок. Навчання грамоти (читання).

Тема уроку. Звуки[в], [в],позначення їх буквами  в,В («ве»).

-Попрацюй у букварі на сторінках 74 і 75. Допоможе тобі в цьому відеоурок.

-Надрукуй цілий рядок літери в маленької.

3 урок. Математика.

Тема уроку. Значення виразу. Читання виразів

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

4 урок.  Каліграфія.

Тема уроку. Ігри з пластиліном, пазлами.

І.1.Відгадування загадки: Має хвіст, та не літає, має рот — не розмовляє. Можеш вудкою піймати і загадку відгадати. (Риба)

2.Бесіда -Як вказана ознака допомогла відгадати загадку? -Які риси характеру притаманні рибкам?

II. Зараз всі разом ми відправимося в незвичайне казкову подорож у прекрасне царство. Знаєте до кого в гості? Вірно, господиня дивовижного царства - золота рибка.

III.Етап вивчення нового матеріалу 1.Бесіда з елементами розповіді. Що ви знаєте про золоту рибку? Вона вам знайома? Де ви з нею зустрічалися? Ви думаєте, золоті рибки зустрічаються тільки в казках? Не тільки, золоті рибки існують в реальному світі. Так-так, не дивуйтеся. Насправді, так називається вид прісноводних риб роду карасів. Колись давно в Китаї в ставках мешкали срібні карасі. Вони були надзвичайно красиві, тож люди вирішили їх розводити в домашніх умовах, як декоративних риб. Пізніше, вдалося вивести карасів з золотистим забарвленням. Їх стали називати золотими рибками. Золотими рибками захоплювалися в усі століття, обожнювали їх, наділяли чарівними якостями. Поети і художники присвячували їм свої творіння.

2.Малювання бульбашок в центрі сторінки.

3. Розмісти рибку червоного кольору у правому верхньому куті сторінки. зелену у нижньому лівому куті . жовту у правому нижньому куті.

4. Вправи на розвиток дрібної моторики; масаж рук, пальців рук, точковий масаж.

1.Пальчикова гімнастика «Річка й рибка» 1. Річка - хвилястий, плавний рух розслаблених кистей рук. 2. Рибка. Вихідне положення. Прямі долоні притиснуті одна до одної.

Бульбашки Учні повинні глибоко вдихнути носом, надути щоки, як бульбашки і повільно видихнути повітря злегка відкритим ротом.

5.Робота в рядках зошита з каліграфії. Написання літер у У е Е и И.

6. Ігри з пазлами :складання рибки

7.Робота з пластиліном Ліплення рибки в техніці (пластилінографії) 

 ІV.Етап рефлексії. Відповіді на питання: Що я встиг зробити на уроці? Чого досяг? -Що залишилося для мене невирішеним? 

5 урок. Фізична культура.

17 листопада. Четвер

Ранкова зустріч.

Тема тижня. ТЕАТР

Тема дня. Ми творимо театр

1. Вітання

 

Як раненько я встаю,

 

То багато справ роблю:

 

Личенько своє умию,

 

Вушка, носик, очка, шию.

 

Одягнуся, причешуся

 

І усім я посміхнуся.

 

-         Подаруйте гарний настрій одне одному. Намалюйте на спині сусіда веселий смайлик.

 

2. Щоденні новини

 

Надворі осінь, місяць листопад, 17 число. День тижня четвер. Стан неба …

 

3. Обмін інформацією

 

- Пригадаємо, яка тема тижня (Театр)

 

- Що ви знаєте про театр?

 

- Які нові слова з’явилися у вашій мові?

 

- Які бувають театри?

 

- Хто такі актори?

 

- Яку роль ви б хотіли зіграти?

 

Сьогодні ви будете акторами театру пантоміми.

 

Пантоміма – мистецтво створювати образи за допомогою міміки, жестів та пластики тіла, без використання слів. Спробуймо.

 

Погода. Покажіть, що ви відчуваєте, коли:
- на дворі дуже холодно;
- світить сонце і дуже жарко.
Покажіть ходу:
• людини, яка дуже поспішає;
• манекенниці (дівчата);
• солдата (хлопці).
Покажіть, як
- колишуть дитину;
- миють посуд;
- поливають квіти;
- одягають шапку;
- набирають телефонний номер.
Незабаром зима і ми пригадаємо деякі зимові розваги.
- «Граємо в сніжки»;
- «Катаємо великий сніжний ком»;
- «Йдемо на лижах»;
- «Катаємося на ковзанах»;
- «Розчищаємо доріжку від снігу».
- Покажіть свою пантоміму. Через жести і міміку показати емоцію або якийсь об’єкт

17 листопада.  Четвер  

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Які звертання побутують у твоїй родині?

-З допомогою дорослих ознайомся з інформацією у підручнику на сторінці 64.

-Закріпи побачене з допомогою відео.

-У зошиті на сторінці 27 запиши інформацію про себе і виконай цікаві завдання.

-Не забудь смайликам намалювати настрій.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Додавання і віднімання числа 5.Взаємозв’язок дій додавання і віднімання

3 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку. Як створюється краса. Малювання аквареллю «Похмурий/сонячний день».

-Навчитися малювати по мокрому тобі допоможе відеоурок.

4 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку. Композитори, слухачі та виконавці музичних творів.

ЯК СТВОРЮЄТЬСЯ КРАСА
ЗАКРИЙТЕ ОЧІ І СПРОБУЙТЕ УЯВИТИ РАНОК - ФАНТАЗУЙТЕ!
Перейти к документу Sway

16 листопада. Середа

Ранкова зустріч.

Тема тижня. ТЕАТР

Тема дня. ЯК СТВОРИТИ ТЕАТР? ХТО АВТОР ВИСТАВИ?

1. Посміхнулися і подарували одне одному гарний настрій!

2. — Хто нам потрібен для театру?

 У  театрі  грає  ролі: Нині — вчителя у школі, 

Завтра буде інша роль — 

То бідняк він, то король . (Актор.)

— Театральне мистецтво з’явилося давним-давно у Стародавній Греції. Жителі цієї країни — давні греки — будували театри просто неба. У театрі була сцена, на якій актори розігрували спектаклі й п’єси. Спочатку акторами були тільки чоловіки, які мусили грати всі ролі, зокрема жіночі. Для цього вони надягали маски. Саме маска допомагала акторові перевтілюватися в того, кого вона зображала: у тварин та людей — радісних і зажурених, добрих і злих. Найпершими масками були сумна і весела , а також добра (світла) і зла (темна.)Коли актори розігрували сумну п’єсу, трагедію, вони надягали сумні, похмурі маски. Якщо на сцені розігрувалися весела п’єса, комедія, актори брали веселі, усміхнені маски.

►► Гра « Я — а в то р » — Розкажемо нову казку! Як починатиметься наша казка? («Жили собі», «Одного разу...», «Жили -були Дід та Баба...», « У деякому царстві...») — Я почну казочку. В одному невеликому містечку у дев’ятиповерховому будинку на другому поверсі мешкали Дід та Баба. А разом із ними — Колобок. Одного разу, коли дідусь та бабуся пішли у справах, Колобок викотився на балкон та й стрибнув униз — на асфальтовану доріжку. Піднявся Колобок на бочок, оглянув себе та й каже: «Тепер я не Колобок, а коржик»,— та й побіг. — Придумаймо, що трапилося далі! (Д іти придумують героїв та сюжет казки.) Якщо у дітей виникають труднощі з продовженням казки, учитель пропонує свого героя.

3.Теми для щоденника вражень □ Я хочу написати сценарій про... □ Ролі для моїх друзів. □ Я з родиною в театрі.

16 листопада. Середа 

1 урок. Навчання грамоти(читання).

Тема уроку. Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

-Попрацюй на сторінках 72 і 73 підручника. Допоможе тобі в цьому відеоурок. 

-Надрукуй цілий рядок великої  літери К.

3 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Написання рядкової букви в («ве»), складів, слів із нею.

-На сторінці 43 ти навчишся писати малу літеру в, а також склади та слова з цією літерою.

4 урок. Математика..

Тема уроку. Додавання і віднімання числа 4.

Побудова відрізка

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

5 урок. Фізична культура..

15 листопада. Вівторок

Ранкова зустріч.

Тема тижня. ТЕАТР

Тема дня. Хто найголовніший в театрі?

1. — Нумо посміхнемось одне одному й покажемо, що у нас гарний настрій. І з цим гарним настроєм ми вирушимо у чарівну подорож до театру.

— Діти, а ви знаєте, хто працює в театрі? Зараз ми дізнаємося, які професії є в театрі.

2. — Коли ви завітаєте до театру, то зустрінете своїх улюблених казкових героїв. А зустрітися з ними вам допоможуть люди, які грають персонажів, виконують ролі. їх називають акторами.

— Діти, а ви знаєте, хто ще працює в театрі? — Пригадаймо, які є професії в театрі. (Режисер, декоратор, суфлер , костюмер, білетер, гардеробник, гример...)

— Кожен театр починається з гардероба. 

►►  — Діти, хто головний у театрі? У виставі бере участь багато акторів. Але якщо кожний актор гратиме, не слухаючи інших, вистава не відбудеться. Тому на репетиціях р е ж и с е р постійно працює окремо з кожним актором і з усіма акторами разом, тобто управляє ними, як диригент музикантами. Разом із художником режисер розробляє декорації до вистави, костюми для акторів; з музикантами та диригентом добирає музику, яка має звучати під час вистави; з освітлювачем обмірковує освітлення, тобто відповідає за всю постановку вистави. Тому режисер — головний. Допомагають режисерові художник, костюмер та гример. Художник створює ескізи різних костюмів для акторів. А вже потім за цими ескізами костюмер виготовляє костюм. Професія костюмера дуже копітка й працелюбна. Він пере костюми, чистить і прасує їх, добирає одяг акторам. Костюмер також приміряє костюми на акторів, підганяє їх під фігури акторів. Під час вистави за кулісами він швидко переодягає акторів. Але справжнім чарівником є гример. У кожного гримера є своє робоче місце — гримерка, де знаходяться дзеркало, яскраві лампи, різні коробки з фарбами, пляшечки з клеєм та лаком. Гример допомагає акторові змінити його зовнішній вигляд, наприклад, допомогти перетворитися на бабусю, Карабаса-Барабаса, Лісовичка тощо.

— Діти, то хто працює в театрі?

3.Теми для щоденника вражень □ У театрі я хотів(ла) би бути... □ Декорації для моєї вистави. □ Мені подобається (не п о до б а ється) театр.

15 листопада. Вівторок 

1 урок. Навчання грамоти(читання).

Тема уроку. Звуки [к],[к],позначення їх  буквами  к, К

-Попрацюй на сторінках 70 і 71 підручника. Допоможе тобі в цьому відеоурок. 

-Надрукуй цілий рядок малої  літери к.

2 урок. Навчання грамоти (письмо).

Тема уроку. Написання великої букви К («ка»), складів і слів із нею.

-На сторінці 41 ти навчишся писати велику літеру К, а також склади та слова з цією літерою.

-У останньому вільному рядочку напиши ті склади чи слова, які тобі не дуже вдалися.

3 урок. Математика.

Тема уроку. Вирази. Сума. Різниця

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

4 урок. Дизайн і технології..

Тема уроку. Пальчиковий театр. Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр».

14 листопада. Понеділок

Ранкова зустріч.

Тема тижня. ТЕАТР

Тема дня. Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?

1.— Побажаймо всім: «Доброго дня й веселого настрою!».

2. Театр — це казка, театр — це диво, там оживає казка, а з нею весь щасливий світ добра.

— Чи були ви коли-небудь у театрі? — Що таке театр?

— Театр виник дуже давно. Адже колись не було ані телевізора, ані радіо, ані кіно, ані журналів. А так хотілося чогось цікавого, особливо на свято! І завжди були люди, які вміли найкраще співати чи розповідати історії. А інші із задоволенням їх слухали. От із цих співців та оповідачів і вийшли актори — люди, які зробили свій талант професією.

Перегляд фрагмента мультфільму «Фіксіки. 

— Про які театри ви дізналися? — Який театр хотіли б відвідати? — Навіщо люди ходять до театру?

— Потрапляючи до зали, вдивляючись в обличчя акторів, стежачи за їхньою грою, потрапляєш в інший світ. Таке враження, що залучаєшся до чогось справжнього, живого. Одразу видно й роботу акторів, і режисуру постановки, і декорації та костюми, й освітлення з музикою. Навіть гардеробна і пані, яка проводить до зали, і «три дзвоники» — це щось дивовижне, чарівне.

►► Гр а «Хвости» □ До театру ходять для того, щоб...  — Як потрібно поводитися в театрі? (У театрі не можна галасувати, перемовлятися. Слід  аплодувати артистам після завершення вистави, виходити із зали спокійно, не штовхаючись.)

►► Гра «Так — ні» На правильну відповідь діти плескають у долоні, на неправильну — розводять руки в сторони.

- Цукерки, що ти купив(ла) у буфеті театру, краще з’їсти в залі під час вистави.

□ Переглядаючи виставу, необхідно коментувати її, розмовляти з сусідом.

□ Проходити на своє місце необхідно за кілька хвилин до початку.

□ Якщо тобі набридло, можна підвестися і вийти, не очікувати на завершення вистави.

□ Побачивши знайомого, слід гучно привітатися, щоб почули всі: ти ввічливий(ва).

□ Ти кашляєш, а квитки на виставу купив(ла). Що робити?

— Кожен похід у театр можна перетворити на справжнє свято. Гарне вбрання, зачіска, куплений дорогою маленький букетик квітів для найбільш уподобаного персонажа — все це додає урочистості такому виходу.

►► Гра «Вихід у театр » Дітям пропонують малюнки предметів (цукерка, бінокль, сумочка, рюкзак, спортивний костюм, смокінг, вечірня сукня, морозиво, квіти.) З а в д а н н я : обрати предмети, що можна надягти і взяти до театру.

4. Теми для щоденника вражень □ Я хочу відвідати театр для того, щоб... □ Я мрію зіграти роль... □ Мені подобаються вистави про...

14 листопада. Понеділок 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Як я досліджую історію своєї сім’ї?

-Переглянь сторінки 62 і 63 підручника.

-Допоможе тобі довідатися більше про родину відеоурок.

-У зошиті на сторінці 26 разом з батьками заповни родовідне дерево.

3 урок. Навчання грамоти(читання).

Тема уроку. Закріплення звуків [с], [с'], букви с, С.

-Опрацювати сторінки 68 і 69 букварика тобі допоможе відеоурок.

-Навчися читати слова та текст з вивченими буквами. Надрукуй цілий рядок великої літери С.

4 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Написання рядкової букви к, складів і слів із нею.

-Попрацюй на сторінці 40 робочого зошита. В останньому рядочку запиши придумане речення про морських істот.

-Не забудь смайликові намалювати настрій.

5 урок. Фізична культура.

Тема уроку. Вправи в русі. 

11 листопада.П'ятниця

Ранкова зустріч.

Тема тижня. СВІТ ГРИ

Тема дня. Чи можуть ігри бути небезпечними?

1. Привітання.

 

Встаньте, дітки, всі рівненько,

 

Посміхніться всі гарненько.

 

Посміхніться всі до мене,

 

Посміхніться і до себе.

 

Привітайтесь: Добрий день!

 

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

 2. Заповнення щоденних новин.

 

Повідомлення синоптика:

 

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

 

На дворі________ (пора року).

 

вранці небо було _____(ясним, похмурим).

 

Опади (були/не було).

3.— Чим може зашкодити захоплення комп’ютером? телефоном?

 

6.       Перегляд мультфільму для визначення користі та шкоди від захоплення комп’ютером. Мультфільм «Настуня і комп’ютер» 

 

Посилання:  (https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ)

 

-        Яке захоплення було в Настуні?

 

-        Що могла робити дівчинка за допомогою комп’ютера?

 

-        Що трапилося з її другом?

 

-        Чому захворів комп’ютер?

 

-        Який діагноз встановив «лікар» комп’ютеру?

 

-        Чому Настя потрапила у двір?

 

-        Що вона там побачила?

 

-        Чому вона не бачила цього раніше?

 

-        Як змінилося надалі життя Настуні?

 

-        Чи можна весь час вільний проводити за комп’ютером?

 

Висновок: отже, не можна дуже захоплюватися комп’ютерними іграми, тому що техніка може зламатися і довгий час спілкування з комп’ютером може  нашкодити  власному здоров'ю.

 

Робота з сюжетним малюнком.

 

-        Яке захоплення дітей зображено на малюнку? Чи можуть зимові розваги бути небезпечними для життя і здоров'я дитини?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Грати в сніжки надзвичайно весело! Але якщо надто захоплюватися, можна постраждати самому або випадково завдати травми товаришеві. Тож усім треба бути уважними й знати правила безпеки.

 

Підведення підсумків. 

Тема для щоденника вражень.-Яка твоя улюблена гра і чи є вона безпечною.

04 листопада. П'ятниця 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

У зошиті на сторінці 25 разом з дорослими заповни кросворд.

-Виготови поробку із ватних дисків за зразками підручника на сторінці 59.

2 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Написання  великої  букви С, складів та слів  із нею. (с.39)

-Навчися писати велику букву С, поєднувати її в склади і писати з нею речення. Допоможуть тобі в цьому відео та інтерактивна буква, подані нижче.

-У останньому, вільному рядочку напиши під диктовку речення. Лису на ніс сіла оса.

-Останнє завдання виконуй дуже уважно. Не забудь намалювати смайликові настрій.

3 урок. Математика.

Тема уроку. Додавання і віднімання числа 3.Переставний закон додавання.

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

4 урок. Каліграфія.

Тема уроку. Вправи на розвиток дрібної моторики: масаж олівцями, горіхами, гра на музичних інструментах.

І. 1.Відгадування загадки:

У норі хатинку має хліб, сирочок полюбляє.

По підлозі тишком-нишком Бігає сіренька... (Мишка)

2.Бесіда Чи здогадались ви, діти, про кого ми будемо говорити? Яка вказана ознака допомогла відгадати загадку? Які риси характеру притаманні мишкам? Що ви знаєте про мишок? В яких казочках зустрічаються мишки? («Курочка Ряба», «Рукавичка», «Ріпка», «Колосок» т.д.)

II. Сьогодні ми будемо говорити про мишку.

ІІІ.1.Вправи на розвиток дрібної моторики; масаж рук, пальців рук, точковий масаж.

Пальчикова гімнастика «Мишка»

Вихідне положення. Мізинець і вказівний палець зігнуті - це "вушка". Середній, підмізинний і великий пальці зімкнуті й витягнуті. Вправа виконується спочатку однією рукою, потім іншою, після - двома руками одночасно.

Тишком-нишком вийшла мишка із нори. В шкряботушки ніс і вушка догори.

2.Вправи для кистей рук

Підняти руки вгору, розслабити всі м'язи і потрясти кистями - влаштуйте рукам справжню «бовтанку».

З'єднати руки перед грудьми долоню до долоні. З силою натискаючи на пальці, нахиляти долоні вправо і вліво.

Витягнути руки вперед, долоні стиснути в кулаки і робити кругові рухи кистями в різні боки: спочатку проти годинникової стрілки, потім по часовій.

Підняти руки вгору і знову трясти кистями, тільки тепер одночасно робити кругові рухи руками по траєкторії в сторони - вниз-вгору. Всі м'язи рук повинні бути максимально розслабленими.

Розвести пальці (постарайтеся зробити це на максимальну ширину), затримати в такому положенні секунд 20-30 і знову розслабте. Згинати й розгинати кисті рук. Спочатку це треба робити 10 разів в розслабленому стані, потім 10 разів в положенні «кулак», і знову 10 разів в розслабленому стані. Темп вправи повільний, рівномірний.

3. Масаж олівцями, горіхами, гра на музичних інструментах (імітація).

4.Робота в зошиті 1.Письмо букв у зошиті з допоміжними частими похилими лініями: Аа Оо Іі .

ІV. Етап рефлексії. Сьогодні на уроці я дізнався, відкрив для себе… Навчився, зміг… Можу похвалити себе, своїх однокласників…

1 урок. Фізична культура.

Тема уроку. Стрибки з поворотами та з просуванням. Рухлива гра «По гриби»

10 листопада.Четвер

Ранкова зустріч.

Тема тижня. СВІТ ГРИ

Тема дня. Чого навчає комп’ютерна гра?

1. Вітання

Н а ш е   к о л о , м о в   с і м ’я. Д р у з і   м и : і т и , і я .

— Д о б р и й   д е н ь   с у с і д у   з л ів а . — Д о б р и й   д е н ь   с у с і д у   с п р а в а . М и — о д н а    с і м ’я.

Н а ш е   к о л о , м о в   с і м ’я. Д р у з і   м и : і т и , і я .

О б н і м и   с у с і д а   з л і в а . О б н і м и   с у с і д а   с п р а в а . М и — о д н а   с і м ’я.

2 . Обмін інформацією.  ►► С л у х а н н я   й   о б г о в о р е н н я   к а з к и « Тім   у   к о м п ’ю т е р н і й   к р а ї н і»

Хлопчик Тім дуже любив гратися в комп’ютерні ігри. Іноді так захоплювався полюванням за монстриками або перегонами, що нічого навколо не помічав.— Тіме, пішли на озеро! — кличуть хлопчика його друзі. — Зараз-зараз, ось тільки гру закінчу,— відповідає Тім. Але, пройшовши гру, він непомітно захопився іншою, потім — іншою, і друзі так і не дочекалися його на озері. — Синку, йди вечеряти! — кличе Тіма матуся. — Незабаром прийду,— відповідає, та насправді за стіл він сідає, коли вечеря вже прохолола, а мама ледь за руки не тягне сина на кухню. Словом, увесь свій час Тім намагався проводити за комп’ютером, граючи в ігри. Якось увечері Тім сів за комп’ютер, щоб знайти дещо для домашнього завдання, але не втримався й увімкнув одну з улюблених ігор. Він захопився й зовсім забув про уроки — вся увага Тіма була прикута до нової гри. Якоїсь миті Тім повернув голову та побачив, що навколо нього зовсім не його кімната, не його стіл, не його комп'ютер, а якісь намальовані чоловічки, намальовані доріжки та будинки! Зовсім, як у його грі! Тім здивувався, зупинив гру. — Що це таке? Де я? — запитав чи то сам у себе, чи то у намальованих чоловічків, не сподіваючись на їхню відповідь. — Ти в нашій комп’ютерній країні, Тіме! — несподівано хором відповіли два різнокольорові чоловічки. Вони виглядали, наче вийшли з мультиків. — Хто ви і звідки знаєте, як мене звуть? — Ми — комп’ютерні чоловічки. Живемо в твоїх іграх. Хіба ти нас не впізнаєш? Адже ти так багато часу проводиш у нашій комп’ютерній країні, ми навіть ім’я твоє дізналися. — А де ж мій дім? — спитав Тім. Чоловічки знову відповіли хором: — А навіщо тобі додому? Ти ж усе одно цілими днями з нами! Тобі ж це так подобається, то залишайся, будемо гратися разом зранку до ночі. До школи ходити не треба, уроки вчити не треба, маму слухатися не треба! Хіба не добре? — Ні, ні, хочу додому! Я ж справжній хлопчик, а не намальований! Як же я буду без батьків, без школи, без своїх друзів? — перелякався Тім. Цієї миті перед його очима все закрутилося. Раптом Тім зрозумів, що він знову опинився у своїй кімнаті, перед комп’ютером. А на екрані бігають одне за одним намальовані чоловічки, з якими він щойно спілкувався.«Ото диво зі мною сталося! — подумав хлопчик.— Може, мені наснилося?» Тім вирішив нікому не розповідати про цей випадок. Щоб відволіктися від дивних спогадів, підійшов до тата, почав дивитися, як той лагодить настільну лампу. Він навіть допоміг батькові знайти потрібний інструмент. Потім Тім зателефонував своєму другові. Вони домовилися в суботу разом піти в зоопарк. Тепер Тім почав проводити більше часу з родиною, друзями — і це йому подобалося. А ще він став уважнішим у школі, почав гарно вчитися, його хвалили вчителі. Звісно, він і зараз іноді грається в комп’ютерні ігри, але це вже не забирає в нього так багато часу, як раніше. «Скільки цікавого навколо мене було, поки я грався в комп’ютер»,— думав Тім. О л е н а К у к у є в и ц ь к а

— Чи сподобалася вам казка? Що сподобалося найбільше? — Героєм якої комп’ютерної гри ви хотіли б стати?

— Чи хотіли б ви опинитися в комп’ютерній грі назавжди? — Чого може навчити комп’ютерна гра?

— Чи всі комп’ютерні ігри корисні? — Яких правил потрібно дотримувати під час гри на комп’ютері? — Що зрозумів хлопчик?

3 . Теми для щоденника вражень

□ Комп’ютерні ігри мене вчать... □ Я хочу створити свою комп’ютерну гру про... □ Моя улюблена комп’ютерна гра.

10 листопада.  Четвер  

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Які правила допомагають берегти органи нюху, смаку й дотику?

-Сторінки 57,58. Розглянь ці сторінки і попроси дорослих прочитати тобі інформацію.

-Переглянь відео, щоб закріпити знання, як перегти органи чуття.

-У зошиті попрацюй на сторінці 24.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Додавання і віднімання числа частинами.

Попрацюй відповідно до відеоуроку.

3 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку.Пісенні візерунки. Орнамент. Зображення орнаменту на папері в клітинку.

-Для виконання роботи використовуй аркуш із зошита в клітинку та фломастери.

-Спробуй відтворити один із орнаментів, зображених в квадратах.

4 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку. Пісня. Настрій пісні. Види пісень. Порівняння музичних творів

ПІСЕННІ ВІЗЕРУНКИ
Над містом, над лісом, над полем, над гаєм
Перейти к документу Sway

9 листопада.  Середа

Ранкова зустріч.

Тема тижня. СВІТ ГРИ

Тема дня. Навіщо потрібні правила гри?

1. Вітання

Я к р а н е н ь к о я в с т а ю , (Підводяться навшпиньки, потягуються.) Т о б а г а т о с п р а в р о б л ю (Розводять руки.) :

Л и ч е н ь к о с в о є у м и ю(«Миють» обличчя.) , В у ш к а , н о с и к , о ч к а , ш и ю .(«Миють» вушка. , очка, шию.)

О д я г н у с я , п р и ч е ш у с я(Нахиляються, причісуються.) І у с і м я п о с м і х н у с я (Посміхаються.)

2. Обмін інформації.

►► Слухання й обговорення казки про хлопчика, який не вмів гратися.

Жив-був хлопчик, звали його Петриком-забіякою. Але згодом ім'я забулося, і всі називали хлопчика Забіякою. Він не вмів гратися: ніколи нікому не поступався, не дотримував жодних правил гри. Хлопчик так набрід всім дітям, що вони не хочуть з ним гратися, тому завжди грався сам. «Мені не потрібні друзі»,— думав хлопчик, люблячи фантазувати й уявляти різних фантастичних тварин. Спочатку він уявляв Єдинорога Сім дзвіночків, який катав його цілий день. А коли Петрик поспішав додому, то забув підякувати тварини. Наступного дня хлопчик вигадав Змієлова, який показував фокуси, а потім — швидкого літа Свинсліка. І завжди Петрик-забіяка погано думав про дітей: «Хай вони і не мріють, що я дам їм спокійно, я ще придумаю таке...». І вигадав нову тварину. Вона була дуже страшною: з червоною гривою, плямистим тілом, пащею, повною гострих зубів. — Чому ти стоїш? — закричав Петрик.— Шукай дітей! — По-перше,— писклявим голосом промовило Страховисько,— не кричи на мене. Я тобі не хто-небудь, а Страховисько. Зі мною так не можна. По-друге, я нікого шукати не буду, ти мене вигадав, сам зі мною й грайся. І не сердь мене, а то бачишся, які в мене гострі кігті та зуби. — Добре, добре,— злякався Петрик.— Як ти хочеш гратися? Цілий день Петрик-забіяка повзав, бігав, стояв струнко за командою тварини, яку вигадав, сподівався, що завтра придумає щось інше. Увечері хлопчик хоче додому додому. Страховисько загородило дорогу: «Ти чого такий неввічливий? Де твоє “спасибі” за гру? Де твоє “до побачення”? Я зараз проковтну тебе, якщо ти такий поганий! Я хочу до тебе у гості!». Петрик тремтячим голосом подякував за гру, промовив «до побачення». Але сказав, що додому взяти не можна, бо в нього немає ліжки, щоб покласти тварину спати. Завтра він все приготує, і тоді Страховисько буде з ним назавжди. Хлопчик сподівався, що наступного ранку тварина зникне, як це було завжди з усіма вигаданими тваринами. Але вранці тварина очікувала на нього біля дверей. І знову Петрик весь день виконував усі забаганки Страховиська. Цілу ніч міркував, як перемогти злу тварину. Але раптом почув її писклявий голос: «Ми ж з тобою однакові, житимемо разом. Усі нас бояться. А що таке “мама”? І-і-і... Матусин синок!». — Як ти смієш так говорити про мою маму? — Я все смію, я — це ти! Петрик злякався: «Невже нічого не можна вдіяти? Я ж можу стати добрим і веселим, я не хочу бути поганим і злим. Я зараз же скажу Страховиську, що не хочу з ним дружити, а хочу стати добрим і вихованим хлопчиком. І якщо він зміниться, то ми будемо друзями». Петрик пішов шукати Страховисько, але його ніде не було, воно зникло. »

— Чому з хлопчиком ніхто не грався? — Чому хлопчик мав таке дивне ім'я?

— Якого друга створив Петрик? — Чи подобалося хлопчикові таке товариство? Чому?

— Чого вчить нас ця казка? — Яких правил потрібно дотримувати у грі?

3. Т в е р д ж е н н я д л я о б г о в о р е н н я

□ Якщо ми граємо в спільні ігри, то треба слухати того, хто оголосив себе головним у грі. Під час гри ніхто не має права змінювати її правила.

□ До гри потрібно запрошувати всіх присутніх у класі.

□ Якщо хтось проситься з вами пограти, то можна відмовитися від цієї людини, якщо вона вам не подобається.

□ Грати в ігри слід чесно, не хитруючи.

□ Учасники гри ніколи не сваряться.

□ Коли учні класи працюють на шкільному подвір'ї, усі необхідно добросовісно виконують отримане від учителя завдання.

4. Теми для щоденника вражень □ Я дотримую правил гри тому, що... □ Мої друзі грають чесно. □ Що б я змінив(ла) у грі?

9 листопада.  Середа  

1 урок. Навчання грамоти(читання) .

Тема уроку. Звуки [с], [с'], буква с, С. 

-Ознайомся з новою буквою на сторінках 66 і 67 букварика.

-Допоможіть тобі в цьому відеоуроку.

-Надрукуй цілий рядок маленької літери с.

3 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Написання  малої букви с, складів із нею.

-Попрацюй на сторінці 38 зошита. Прописуючи літеру, склади, слова,проговорюй написане.

-У 4 і 5 рядочках читай з друкованого, а записуй прописними літерами подані слова, речення.

-У вільному, 6 рядочку, запиши під диктовку слова: ніс, лис, сон, сум, оса.

-У останньому завданні перестав букви так, щоб отримати нові слова. 

-Не забудь намалювати настрій смайликові.

4 урок. Математика.

Тема уроку. Додавання і віднімання числа 2.

Збільшення, зменшення  числа.

-Навчитися додавати і віднімати число 2 тобі допоможе відеоурок.

-Запиши потрібні завдання до зошита. 

5 урок. Фізична культура..

Тема уроку. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Совонька»

8 листопада. Вівторок

Ранкова зустріч.

Тема тижня. СВІТ ГРИ

Тема дня. У які ігри грали наші батьки?

1. Вітання ►► В п р а в а « Р и м у є м о ім е н а »  Учасники мають дібрати риму на своє ім’я, що починається словами: «Моє ім’я...».

Н а п р и к л а д : □ Моє ім’я Ніна, я прийшла з магазину!

□ Моє ім'я Саша, у мене згоріла каша!

□ Моє ім’я Надія, хай здійсняються ваші мрії!

□ Моє ім’я Рита, у городі все полито!

2. Обмін інформацією. — Чи цікавилися ви, у які ігри грали ваші мами й тата, бабусі та дідусі? Якими іграшками вони бавилися?

Наші бабусі й дідусі також колись були маленькими. Гратися тоді особливо було нічим, але було з ким. Тому наші бабусі та дідусі багато часу проводили на вулиці. Гралися в рухливі та спортивні ігри, самі придумували собі забави.

►► Г р а « П а н а с » У грі можуть брати участь хлопчики й дівчатка. За бажанням хтось стає Панасом. Йому зав’язують очі хусткою та рушником, виводять на середину й звертаються до нього з такими словами:

— Панас, Панас! На чому стоїш? — На камені! — Що продаєш? — Квас! — Лови курей, але не нас!

Панас починає ловити. Кого піймає, той стає Панасом.

3. — Ляльки Барбі, роботи, трансформери, конструктор LEGO — це наші сучасні іграшки.

А якими іграшками грали наші бабусі й дідусі?

Виготовляли з ганчірок ляльок, із гілок — конячок, із дощок — автомати, із трісок — кораблі, стрибали на скакалках, «кониках».

 4. Теми для щоденника вражень

□ Ігри моїх бабусі та дідуся мені цікаві тим, що...

□ Мені цікаво грати з дорослими в різні ігри, тому що...

□ Я хотів(ла) би пограти з батьками в...

8 листопада. Вівторок 

1 урок. Навчання грамоти(читання).

Тема уроку. Читання складів і слів з вивченими буквами.

-Попрацюй на сторінках 64 і 65 підручника. Допоможе тобі в цьому відеоурок.

-Надрукуй по цілому рядочку великої і малої літери н,Н.

2 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Написання великої букви Н.

-Навчитися писати літеру Н на сторінці 37 тобі допоможе анімована картинка та відео. 

-Прописуючи літеру, склади,слова, речення, не забувай їх проговорювати.

-Навчися писати велику літеру Н на сторінці 37,склади,слова і речення з вивченою буквою.

-Побудуй звукову схему до малюнка та запиши слово. Малюнок розфарбуй.

3 урок. Математика.

Тема уроку. Додавання і віднімання числа 1

-Щоб виконати всі завдання, переглянь відео. 

-Для розуміння додавання і віднімання одиниці можеш потренуватися додавати і віднімати,окрім числового променя, на рахувальних паличках. Успіху тобі!

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку. Чудо-Юдо Риба-кит. Згинання і складання паперу. Знайомство з технікою оригамі. Створення найпростіших виробів у техніці оригамі.

7 листопада. Понеділок

Ранкова зустріч.

Тема тижня. СВІТ ГРИ

Тема дня. Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?

1. Вітання

Зібралися малята У цікаву гру пограти.

Хто добрий настрій має, Хай зараз пострибає.

А хтось чомусь сумує, Хай жваво покрокує.

Усі щирі, усміхніться. Усі ввічливі, вклоніться.

Ми будемо дружно грати, У грі всіх вас поважати.

2. Обмін інформацією. 

— Чим ви любите займатися у вільний час? — Які ігри у вас  улюблені? — Де й коли можна грати в ігри? —

Різновиди ігор. ( дитячі, спортивні, настільні, логічні, електронні...)

— Ігри мають чітко встановлені правила. Відхилення гравця від правил у таких іграх, зазвичай, інші гравці вважають шахрайством і призводить до конфліктів, образ, припинення гри. У грі може брати участь один або кілька гравців. У грі, розрахованій на одну людину, гравець ставить перед собою складне завдання, що намагається розв’язати, дотримуючи встановлених для себе правил.

Ігри для багатьох гравців часто ставлять перед собою завдання виграти, здобути перемогу над іншими, тобто гра є змаганням. В іграх із елементами змагання гравці можуть утворювати команди — колективи, які намагаються досягти спільної мети. Відповідні ігри називають командними.

— Перед тим, як розпочати гру, згадаймо правило дружби!

Утворімо разом коло ! Скільки друзів — глянь навколо .

Руку другу простягну , З другом сварку не почну.

Будемо дружно грати , У грі всіх поважати .

— Щоб визначити ведучого в грі, потрібно порахувати. Пригадаймо лічилки!

— Завчимо нову лічилку.

З а х о т і л и  с е р е д   х а т и   М и ш і   в   п іж м у р к и   п о г р а т и .

П о х о в а л и с ь    п о   к у т к а х ... Р а п т о м — к іт   д о   х а т и . Ж а х !.

П о в т і к а л и   м и ш і   в м и т ь ! Х т о   н е   в тік , т о м у   в о д и т ь . 

3 . Групове заняття ►► Г р а « Гр ім — у р а г а н — з е м л е т р у с » Учні об’єднуються в трійки. У кожній трійці двоє учасників беруться за руки і, піднявши їх угору, утворюють «хатинку», а третій учень стає між ними — це «мешканець хатинки». Якщо ведучий каже «Грім», «мешканці хатинок» намагаються знайти собі нові «хатинки» й забігають усередину нової пари. Якщо він каже «Ураган», «хатинки» шукають собі нових «мешканців». За сигналом «Землетрус» усі трійки розпадаються, і гравці намагаються створити нові. Завдання ведучого: знайти собі трійку. Той, хто не встиг знайти нову «хатинку» або нового «мешканця», стає ведучим.

►► В п р а в а « Н у м о  д о м о в и м о с я »

— Діти, як учинити в ситуації, коли: □ у команді частина дітей хочуть грати в одну гру, а частина — в іншу;

□ у хлопчика є м’яч, але він не хоче ні з ким ділитися;

□ чи потрібно брати в команду гравців, які ображають чи дражняться?

4. Теми для щоденника вражень □ Гра, яку я вигадав(л а ). о Моя улюблена гра. □ ігри допомагають мені бути... 

7 листопада. Понеділок 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку.Як доглядати за органами зору і слуху?

-Розглянувши і прослухавши прочитану дорослими інформацію зі сторінок 54,55 і 56 ти знатимеш, як доглядати за очима і вухами.

-А опрацювавши сторінку 23 робочого зошита, закріпиш ці знання.

3 урок. Навчання грамоти(читання).

Тема уроку. Звуки [н], [н'], позначення їх буквою н, Н (ен).

-Щоб було тобі легше вивчити нову літеру н на сторінках 62 і 63, пропоную переглянути відеоурок.

4 урок. Навчання грамоти(письмо).

Тема уроку. Написання малої букви н.

-Навчитися писати літеру н на сторінці 36 тобі допоможе анімована картинка та відео. 

-Прописуючи літеру, склади, не забувай їх проговорювати.

-Нагадувалка. Імена людей завжди пишуться з великої літери.У кінці речення ставимо крапку.

-В останньому завданні до однієї із картинок побудуй звукову схему, саме ту картинку розфарбуй.

5 урок.Фізична культура.

4 листопада. П'ятниця

Ранкова зустріч.

Тема тижня. ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Тема дня. Безпечне користування технікою.

Обговоріть зі своїми дітками правила безпеки при користуванні електроприладами, запропонуйте їм поміркувати над такими запитаннями:

1. Чому перед тим, як увімкнути електроприлад, треба уважно подивіться на його шнур і вилку?
2. Чому ніколи не можна торкатися електроприладів вологими або мокрими руками?
3. Чому не можна залишати електроприлади без нагляду впродовж тривалого часу?
4. Чому, закінчивши роботу, обов’язково треба перевірити, чи все вимкнено?
5. Чому не можна користуватися електроприладами без нагляду дорослих?
6. Чому не можна користуватися саморобними електроприладами?
7. Що треба робити, якщо ви побачили в квартирі полум’я або відчули запах диму, горілої ізоляції?
9. Що треба робити, якщо вдома нікого немає, а ви побачили в квартирі полум’я або відчули запах диму, горілої ізоляції?
10. Чому не можна гасити електроприлади, що зайнялися, водою?
-Переглянь мультфільм "Фіксики. Пилосос"
Сподіваюся переглянувши його, ти зрозумієш, чому важливо підтримувати порядок у своїй кімнаті.

04 листопада. П'ятниця 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Що я можу розрізнити на смак, запах і дотик? Моя творча співпраця. Які відчуття тобі подарувала осінь?

Сторінки 50-53 підручника.

-Разом з дорослими розберися, що ти можеш розрізняти на смак, на запах і на дотик.

-Використовуючи рваний папір,створи картину-аплікацію.

-Попрацюй у робочому зошиті на сторінці 22. Не забувай смайликам малювати настрій.

2 урок. Навчання грамоти (читання).

Тема уроку. Закріплення звуків [л], [л'], букви л, Л. Робота з дитячою книжкою.

 -Переглянь відеоурок. Вчися читати разом з вчителем.

-Спробуй самостійно читати на сторінках 60,61. Якщо тобі не вдається, попроси допомоги у дорослих.

-Надрукуй цілий рядок великої літери Л.

-Послухай аудіоказку, розкажи дорослим, про що була казка.

3 урок. Математика.

Тема уроку. Додавання і віднімання числа 0

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

4 урок. Каліграфія.

Тема уроку. Розвиток дрібної моторики Вправи на розвиток дрібної моторики: масаж рук, пальців рук, точковий масаж.

І.1.Відгадування загадки: Лиш торкнись до колючок – Він згортається в клубок. Не вгадаєте ніяк? Підказати Вам? (Їжак)

2.Бесіда -Яка вказана ознака допомогла відгадати загадку? -Чим займався їжачок? Як його названо в загадці? -Які риси характеру притаманні їжачкам?

II. Сьогоднішній урок ми продовжимо разом з їжачком.

ІІІ. Вправи на розвиток дрібної моторики; масаж рук, пальців рук, точковий масаж.

1.Пальчикова гімнастика «Їжачок». Біжить по доріжці Жвавенький Їжачок. Ось лисичку він побачив – і згорнувся у клубок!

2.Вправи для кистей рук Підняти руки вгору, розслабити всі м'язи і потрясти кистями - влаштуйте рукам справжню «бовтанку».

З'єднати руки перед грудьми долоню до долоні. З силою натискаючи на пальці, нахиляти долоні вправо і вліво. Витягнути руки вперед, долоні стиснути в кулаки і робити кругові рухи кистями в різні боки: спочатку проти годинникової стрілки, потім по часовій.

Підняти руки вгору і знову трясти кистями, тільки тепер одночасно робити кругові рухи руками по траєкторії в сторони - вниз-вгору. Всі м'язи рук повинні бути максимально расслабленими.

Розвести пальці (постарайтеся зробити це на максимальну ширину), затримати в такому положенні секунд 20-30 і знову расслабте.

Згинати й розгинати кисті рук. Спочатку це треба робити 10 разів в розслабленому стані, потім 10 разів в положенні «кулак», і знову 10 разів в розслабленому стані. Темп вправи повільний, рівномірний.

3.Масаж вушних раковин • Швидко загніть вуха вперед спочатку мізинчиком, а потім іншими пальцями. Притисніть вушні раковини до голови потім відпустіть. Гнучкість сприяє загальному зміцненню здоров'я.

• Захопіть кінчиками великого та вказівного пальців обидві мочки вух потягніть їх з силою вниз, потім відпустіть. Повторити 5-6 разів.

•Ввести великий палець у зовнішній слуховий отвір, а вказівним при тиснути козельок. Здавлювати та повертати його протягом 20-30 с

З. Розмістити «їжачка» *у правому верхньому куті зошита і домалюй йому грушку

*у нижньому лівому куті зошита і домалюй йому яблучко

*у правому нижньому куті зошита і домалюй йому грибочка

*у лівому верхньому кутику зошита намалюй осінній листочок.

ІV. Етап рефлексії. Ой журився їжачок, Що багато колючок В нього на свитині. Не було б тих колючок – Він катав би діточок День і ніч на спині.

- Чи сподобався вам урок? - Що сподобалось найбільше? - Про кого вели розмову? - Який висновок можна зробити, як треба ставитись до тварин? - Чому?

5 урок. Фізична культура.

Тема уроку.Розрахунок номерів по порядку. Біг зі зміною напрямку. ЗРВ на місці. Підлізання під перешкодою. Рухлива гра «Кіт і миші»

3 листопада. Четвер

Ранкова зустріч.

Тема тижня. ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Тема дня.   Сучасні види техніки. Якими були їх попередники?

-Переглянути, які були попередники сучасної техніки зможеш за посиланням

https://svitppt.com.ua/obrazotvorche-mistecstvo/suchasni-vidi-tehniki-ta-ih-poperedniki.html

-А ще пропоную подивитися мультфільми.

03 листопада. Четвер 

1 урок. ЯДС.

Тема уроку. Як зір і слух відкривають мені світ?

-Разом з дорослими попрацюй на сторінках 47, 48 і 49 підручника. Подана інформація допоможе тобі зрозуміти важливість зору і слуху для тебе і кожної людини.

-Попрацюй у робочому зошиті на сторінці 22. Не забувай смайликам малювати настрій.

2 урок. Математика.

Тема уроку. Компоненти дії віднімання.

-Переглянь відео та виконай завдання відповідно до відеоуроку.

Інформація: у відео допущена помилка. На 10 хвилині 16 секунд сказано, що на першому малюнку дві ламані лінії. Насправді там одна ламана лінія.

3 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку. Краса осіннього листя. Робота з природними матеріалами. Створення аплікації.

-Використовуючи сухе листя, альбомний аркуш, клей, ножиці, фломастери, створи осінній пейзаж. Допоможе тобі в цьому майстер-клас у відео. Не забудь покласти роботу до портфоліо.

4 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку. Ритмічні вправи.Музична вистава «Ходить гарбуз по городу» 

Сьогодні на уроці музики ти поринеш у осінь. Навчишся співати пісню "Ходить гарбуз по городу", продовжиш вчитися плескати в долоні в такт музики, розрізняти високі і низькі ноти. Цікавого перегляду уроку!

КРАСА ОСІННЬОГО ЛИСТЯ
Які звуки ви почули в мелодії?
Перейти к документу Sway

2 листопада. Середа

Ранкова зустріч.

Тема тижня. ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Тема дня.ЯКА РОЛЬ РОБОТІВ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ?

1. Вітання ►► «Як ти це робиш?» До запитання імітуй рухи, промовляючи: «Ось так». — Як вітаєшся? — Як посміхаєшся? — Як співаєш? — Як танцюєш? — Як живеш?

2. Обмін інформацією. Тема дня «Яка роль роботів у житті людини?»

►► Перегляд фрагмента мультфільму «Ну , постривай !» (14 -та серія )

-Що найбільше сподобалось?  — Хто робив зачіску вовку? — Що таке робот?

►► Різновиди роботів. — Що можуть робити роботи? — Навіщо потрібні роботи? — Яких домашніх роботів ви знаєте? (Пилосос, чайник, телевізор, пральна машина тощо.)

— Загалом, робот — це механічний пристрій, який може бути запрограмований на виконання певних дій. Роботи вже давно ввійшли в наше життя. Поговоримо про їхні різновиди. Ви маєте іграшкових роботів. Зазвичай, вони виконують нескладні функції, наприклад, відтворюють прості рухи та звуки, що надзвичайно тішить дітей. Але існують і більш серйозні роботи, створені, щоб допомагати людям: роботи-кухарі, роботи-няні, роботи-екскурсоводи, роботи-прибиральники, роботи-садівники, роботи-музиканти, художники, складальники різноманітної техніки тощо. Усі вони створені для того, щоб виконати певну роботу, позбавити людину зайвих навантажень. Роботів також використовують у медицині та на підприємствах. Вони можуть працювати і ніколи не втомлюватися. Існують військові роботи, що замінюють людину в бойових ситуаціях, не сумісних з можливостями людини, з військовою метою: розвідка, бойові дії, розмінування. З науковою метою створені роботи-дослідники, яких відряджають у космос чи опускають на глибину океану, де вони знімають відео, досліджують дно. Останнім часом знято багато фільмів та мультфільмів про роботів. — Можливо, ви теж щось можете розповісти про роботів?

3. Групове заняття ►► «Асоціативний кущ ».

Гра «Павутинка » — Чим корисні роботи?

4. Теми для щоденника вражень

□ Мені робот потрібен для... а Якби я був(ла ) винахідником(цею), то створив(ла) би робота, що... □ Якби я був (ла) роботом... 

02 листопада. Середа 

1 урок. Навчання грамоти (читання).

Тема уроку. Звуки [л], [л'], позначення їх буквою л, Л («ел»)

-Попрацюй на сторінках 58 і 59 у букварі. Тобі в цьому допоможе відеоурок. Навчися читати склади і слова з вивченими буквами.

-Надрукуй у зошиті цілий рядок малої літери л.

3 урок. Навчання грамоти (письмо).

Тема уроку. Написання великої букви Л.

-Допоможи лелеці подолати шлях.

-Переглянь відео написання літери Л.

-Попрацюй на сторінці 35 робочого зошита.

-Коли писатимеш, то проговорюй склади, речення, які ти пишеш.

-У останньому завданні поєднай звукову схему з потрібним малюнком, потім самостійно побудуй звукову схему до ще одного малюнку. Малюнки можеш розфарбувати.

4 урок.  Математика.

Тема уроку. Компоненти дії додавання

-Переглядаючи відео, запиши у зошиті вирази та нерівність. Повтори кілька разів назви компонентів дії додавання, щоб краще запам'ятати.

-Попрацюй у робочому зошиті на сторінці 31.Для рахунку можеш використовувати рахувальні палички, або лінійку, або згадувати склад чисел. Коли виконаєш, на полях намалюй смайлик з настроєм.

5 урок.   Фізична культура.

Тема уроку. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра «Вершники-спортсмени»

Рухлива гра Вершники-спортсмени"

За командою «Крок коня!» «конячки» йдуть, високо піднімаючи коліна; «Поворот!» — «конячки», повернувшись кругом, ідуть в інший бік; «Риссю!» — «конячки» біжать; «У стійла!» — біжать, намагаючись зайняти вільне місце. Хто залишиться без свого будиночка, той залишає гру.

1 листопада. Вівторок

Ранкова зустріч.

Тема тижня. ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Тема дня. Як потоваришувати з технікою?

1. Вітання ►► Вправа « Вітер дме на...» Мета: ознайомлення першокласників зі звичками одне одного. Орієнтовні запитання, щоб учасники гри більше дізналися одне про одного: «Вітер дме на того, у кого світле волосся» — всі світловолосі піднімають руку. «Вітер дме на того, у кого є сестра», «...хто любить тварин», «...хто багато дивиться казок», «...у кого немає друзів», «...хто любить танцювати», «...хто любить вередувати». Ведучого необхідно змінювати, надаючи можливість кожному запитати учасників.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як “потоваришувати” з технікою?»

►► Робота над загадками

1. Всю білизну позбирає І старанно покупає . Буде знову вся чистенька , Не забруднена , гарненька . (Пральна машина)

2. Суп , морозиво , ковбаси , Сало , м’ясо , яйця , кваси.  Все в животику ховає І свіженьким зберігає . (Холодильник)

3. Де , кого нагородили , Де супутник запустили . Фільми , казочки , новини Нам транслює щохвилини . (Телевізор)

4. Кілобайти , гігабайти , Папки , файли , блоги , сайти ... Знань чимало різних має , Цілий світ про нього знає . (Комп'ютер)

5. Може моркву покришити . Свіжий сік для нас зробити . Не потрібно йому рук — Має функцій безліч штук . (Кухонний комбайн) 6. Розморожувати вміє . Що потрібно розігріє . Піцу зробить за хвилину . Нагодує всю родину . (Мікрохвильова піч)

7. Хоч і голосу не має , Але голосно гукає , Щоб могли порозмовляти І про все на світі знати . (Телефон)

— Які ще предмети побутової техніки є у вас удома?

►► Гра «Зазнач місце знаходження » — «Розселіть» цю техніку в будинку. Де її місце? Навіщо її використовують? (Холодильник , мікрохвильова піч, плита , електричний чайник ; пральна машина , фен , праска , комп’ютер , пилосос , телевізор тощо .)

— Якою технікою вам дозволяють користуватися вдома самостійно? — Як потрібно поводитися, щоб «потоваришувати» із технікою? — Яких правил необхідно дотримувати?

►► Гра « Хто більше ? » З а в д а н н я : назвати технічні пристрої, що відповідають певній категорії.

□ Техніка для кухні. (Холодильник , міксер , м’ясорубка , мікрохвильова піч, інше .)

□ Технічні пристрої для догляду за одягом. (Праска , пральна машина , сушка для взуття , швейна машинка.)

□ Техніка для відпочинку чи розваг. (Музичний центр , трЗ - плеєр ,  програвач, телевізор , ігрова приставка , радіоприймач , домашній кінотеатр , акустична апаратура , фотоапарат , відео - камера , телефон .)

►► Г р а « М ік р о ф о н » □ Я знаю такі правила користування електроприладами...

3. Групове заняття ►► Гра « За і проти » 1- ша група — доводить користь предмета; 2- га група — його шкідливий вплив на людину. (Комп’ютер , телевізор , смартфон тощо .) 

 — Телевізор, комп’ютер, телефон — корисні речі. Але тим, хто неправильно ними користується, вони не залишають часу для навчання, прогулянок і допомоги батькам. А ще можуть зіпсувати зір, поставу й навіть спричинити залежність.

4. Теми для щоденника вражень

о Мої домашні помічники. □ Пристрій, якого мені бракує,— це... □ Я хочу навчитися користуватися...

01 листопада. Вівторок 

1 урок.   Навчання грамоти (читання).

Тема уроку.Закріплення знань про звукові значення вивчених букв.

-Переглянь відеоурок.

-запиши звукові схеми смів мак, мальви до зошита.

-Надрукуй цілий рядок малої літери м.

-Попрацюй на сторінках 56 і 57 букварика.

2 урок.   Навчання грамоти (письмо).

Тема уроку.Написання малої букви л

Попрацюй на сторінці 34 зошита.

-Спочатку допоможи лебедю проплисти річечкою.

-Прописуючи літеру л, зверни увагу на допоміжні лінії і запиши відповідну кількість літер. Записуючи склади і слова, не забувай промовляти написане.

-Виконай останнє завдання і не забудь намалювати смайликові свій настрій.

3 урок.   Математика.

Тема уроку.Урок узагальнення і систематизації.

-Попрацюй відповідно до відеоуроку на сторінках 58 і 59 робочого зошита.

4 урок.   Дизайн і технології.

Тема уроку.Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком.

-Коли виготовиш робота, попроси дорослих сфотографувати тебе з роботом і надіслати мені в приватний чат.

31 жовтня. Понеділок

Ранкова зустріч.

Тема тижня. ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Тема дня. Що таке техніка?

 1. Вітання ►►(якби ми були в класі) В п р а в а « С т р у м » Діти утворюють коло, беруться за руки й посмішкою вітають «сусідів» праворуч і ліворуч, передаючи «струм», потискаючи одне одному руки.

2. Обмін інформацією.

Тема дня «Як техніка допомагає в побуті та якою вона буде в майбутньому?» 

Гр а « З б е р и п о м іч н и к ів »

Діти називають технічні пристрої (смартфон , комп’ютер , мікрохвильова піч, кухонний комбайн, пилосос, телевізор, планшет, флешка, нетбук, джойстик, трЗ -плеєр , вентилятор , фен, гральна приставка, навушники, вебкамера , комп’ютерна миша ).

— Як можна назвати всі ці предмети? (Технічні пристрої.)

— Як ви гадаєте, навіщо люди винайшли техніку?

— Яка техніка є помічницею у вашому домі?

— Без яких пристроїв ми вже не можемо уявити свого життя?

— Діти, а чи чули ви такі слова, як «гаджет», «девайс»? — Хто знає, що це таке?

У сучасному світі ми часто чуємо ці поняття, іноді їх називаємо. Пропоную з’ясувати, що ж таке девайси, а що таке — гаджети?

 Словник Д е в а й с и — це пристрої, що працюють самостійно, не вимагаючи підключення до іншого пристрою: телефони, флешки, планшети, нетбуки, джойстики, кермо для управління автомобілями в комп’ютерних іграх, бРБ-навігатор. Девайсом може бути трЗ-плеєр, мобільний телефон, смартфон, портативна гральна приставка, мультимедійний програвач, ІІБВ-модем, флешка, електронна книга та ін.

Га д ж е т — відіграє допоміжну роль. Сам по собі він не працює, без основного приладу в ньому немає жодного сенсу. До гаджетів належать: навушники, графічні планшети, веб-камери, спалах, комп’ютерна миша. Не всякий гаджет буде девайсом. Але девайс може бути гаджетом.

Візьмемо, наприклад, будильник. Якщо він звичайний і виконує лише одну функцію, то його неможливо вважати девайсом. А ось якщо будильник містить у своїх функціях, крім стандартних, ще й кілька сигналів або налаштувань, або навіть БМ-радіо, то такий предмет точно можна назвати девайсом.

Щоб бути девайсом, пристрій повинен бути не громіздким, а легким і компактним, щоб його можна було брати із собою та переміщати в різні місця. Наприклад, під це поняття підійде ноутбук. А ось стаціонарний комп’ютер до девайсів не належить.

3 .Групове заняття — Діти, спробуйте розподілити на три категорії (девайси, гаджети, інші пристрої)

— Поясніть, чому пилосос, мікрохвильова піч і телевізор належать до інших пристроїв. Чи можна їх назвати гаджетами?

— Що належить до девайсів? Чому? 

— І все ж, варто визнати, що наше життя без гаджетів і девайсів було б сірим і нудним. Тому чудово, що ми завжди прагнемо до чогось нового, досконалішого, полегшуючи і вдосконалюючи наше життя, а також знаючи про те, що означають поняття «девайс» і «гаджет». Нові технології роблять наше життя яскравішим.

— Як ви гадаєте, які пристрої будуть винайдені у майбутньому?

4. Теми для щоденника вражень

□ Якби я був(ла) винахідником, я б створив(ла)...

□ Мені б хотілося винайти пристрій, що...

□ Я мрію про...

31 жовтня. Понеділок 

1 урок.   ЯДС.

Тема уроку. Які я маю органи чуття?

-На сторінках 45 і 46 підручника є інформація про органи чуттів, а ще переглянь і послухай відео.

-Попрацюй у зошиті на сторінці 21, виконавши всі завдання. Не забудь намалювати смайликам настрій.

3 урок.  Навчання грамоти (читання).

Тема уроку. Звук [м]. Позначення його буквами М,м («ем»)

Сьогодні ми працюємо на сторінках 54 і 55.

-Попрацюй відповідно до відеоуроку;

-Запиши до свого зошита звукову схему слова медуза;

-Надрукуй цілий рядок великої літери М.

-Навчися читати склади із буквою м.

Також можеш повчитися читати склади разом із мультяшною лисичкою та колобком.

4 урок.  Навчання грамоти (письмо).

Тема уроку.Написання великої букви М.

-Допоможи мавпочці  полити зі шланги водичку (поєднай крапочки у суцільні лінії),

-Прописуючи літеру М, поміщай її елементи в запропоновані пари ліній.

-Коли писатимеш склади і речення, спочатку читай їх і зверни увагу на поєднання літер та на розділові знаки у реченнях.

-У останньому завданні промов кожну назву продуктів і якщо в слові чуєш звук м, то "поклади" цей продукт до візка з допомогою рисочки. Не забудь намалювати настрій смайликові.

5 урок.  Фізична культура.

Тема уроку. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Горобчики та автомобілі»