Постійний розклад уроків на  І СЕМЕСТР

понеділок

вівторок

середа

четвер

пятниця

1

Укр.мов.

Укр.мов.

Читання

Укр.мов.

ЯДС

2

Матем.

Читання

Матем.

Каліграфія

Матем.

3

 Ін.м.(англ.)

Інформат.

 Ін.м.(англ.)

Ін.м.(англ.)

Читан./Укр.м.

4

Читання

Матем.

ЯДС

Обр.м.

Диз. і техн.

5

Фізкульт.

ЯДС

Фізкульт.

Муз.мист.

Фізкульт.

29 грудня. П'ятниця .

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Підсумок за І семестр

Індивідуальні завдання.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань учнів.

Індивідуальні завдання.

3 урок.Читання.

Тема уроку: Робота з дитячою книжкою. Олександр Олесь «Зима прийшла»

Зима прийшла. Холодними руками

Скувала ріки і ставки,
Заслала ниви килимами,
До сел засипала стежки.
Усе замовкло під снігами.
Даремно! Сонце переможе!
Розіб'є громом ланцюги,
Розтопить криги і сніги,
Змете всі заміри ворожі
І кине квіти навкруги.

Навчися читати вірш виразно,інтонаційно, роблячи де потрібно паузи.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку: Об’ємний виріб з паперу «Мишка»

Переглянь майстер-клас і виготови мишку за зразком.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:«Їжаки». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. Ранкова гімнастика.

Тримання м’яча. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Їжачок»

Всі діти стають у коло і беруться за руки. З дітей вибираю лічилкою їжака і мишку. Мишка стає посередині кола, їжак поза колом. Нагадую дітям правила гри , що їжак починає ловити мишку на слово”Утікай” . Разом з дітьми, ходячи по колу, проказуємо:

- Ходить лісом їжачок Із колючок кожушок

Мишку він спіймати хоче, Щоб поснідати охоче.

Потім діти зупиняються, піднімають вгору руки, утворюючи ворота і говорять:

- Мишко, Мишко не зівай, А швиденько утікай!

Після слів «Утікай!» мишка вибігає з нірки, а їжак починає її ловити.Гра закінчується, якщо їжак зловить мишку.

При повторенні гри обираю іншого їжака і мишку. Даю вказівки до гри: Коли мишка втомлюється бігати, кажемо слова: «Нірку зачиняємо». Тоді діти присідають, опускаючи зчеплені руки і гра закінчується.

27 грудня. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...».

Підручник. Сторінка 69.Попрацюй відповідно до відео.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв'язування задач

Підручник.  Сторінки 83,84.Завдання 501,502,504-усно, завдання 503,505-письмово. Переглянь відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнє завдання: Сторінка 84 завдання 506,507.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку:Резервний урок.Досліджуємо матеріали:папір і пластик,тканини.

Переглянь відео до уроку.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Правильна постава — це краса та здоров’я». Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ для постави з в. п.лежачи на животі. Танцювальні кроки. Крок польки. Рухлива гра «Зайці на городі»

«Зайці» розташовуються по колу на відстані витягнутих рук. У центрі маленького кола стоїть ведучий («сторож»). За сигналом учителя «зайці» починають стрибати на двох ногах, прагнучи потрапити в «город» (мале коло). «Сторож», не виходячи за межі малого кола, намагається зловити «зайців» — торкнутися рукою. Спіймані «зайці» допомагають «сторожеві». Якщо вони спіймають 5—6 «зайців», то призначають нового ведучого. «Зайці», стрибаючи навсібіч, намагаються частіше побувати в «городі». Перемагають ті, хто жодного разу не був спійманий, а також кращі «сторожі», які зловили якнайшвидше «зайців».

26 грудня. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Діагностувальна робота. Тематична перевірка. Тема  «Іменники».

2 урок. Читання.

Тема уроку: Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Ко­лядники». Інсценізація дійства.

Підручник. Сторінка 68.Попрацюй відповідно до відео уроку. Якщо бажаєш, вивчи колядку.

3 урок. Інформатика. (За планом вчителя інформатики) 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Діагностувальна робота 4

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Аналіз діагностувальної роботи.

 25 грудня, понеділок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Повторення і закріплення знань про іменник.

Попрацюй відповідно до відео уроку.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Квадрат. Порівняння виразу і числа. Розв'язування задач двома способами

Сторінки 83-84 підручника. У класній роботі виконай завдання 492,494,496,497- усно, а завдання 493,495-письмово.   Домашнє завдання: сторінка 84 завдання 499,500.

Нижче подано відео.   Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67).

 Попрацюй відповідно до відео уроку.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Правильна постава — запорука здоров’я». Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ для постави.Танцювальні кроки. Крок польки. Рухлива гра «Сова і миші»

Рухлива гра «Сова і миші» «Сова» розташовується на гімнастичній лаві, решта дітей — «мишки», які бігають навколо, пищать. «Сова» говорить: Високо сиджу! Далеко дивлюся! Хто заважає відпочивати? Буду швидко наздоганяти!.. Діти-«мишки» розбігаються, «сова» їх ловить. ОМВ. Варіант: заздалегідь обумовлено місце для руху дітей, наприклад, навколо якогось предмета в залі до «будинку сови». Хто першим займе місце, той стає «совою».

22 грудня. П'ятниця .

1 урок.  ЯДС .

Тема уроку: Діагностувальна робота. 

Робота буде виконана тільки в режимі онлайн.

2 урок. Математика .

Тема уроку:  Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв'язування завдань.

Підручник. Сторінки 81,82. Класна робота: завдання 486,487-усно, а завдання 484,485,488,489-письмово.

Домашня робота: завдання 490,491.

Відео до уроку додається.

3 урок.  Українська мова .

Тема уроку: Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді за серією 

малюнків. Тема для спілкування: «Новорічна ялинка» (с.25-27)

Попрацюй відповідно до завдань у зошиті.

4 урок.  Дизайн і технології .

Тема уроку:  Вітальна листівка «Янголятко»

Переглянути відео виготовлення янголятка.. Створи свою поробку. Обери свій колір для янголятка.

5 урок. Фізкультура . 

Тема уроку:  «Правильна постава — сам собі лікар». Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ для постановки з в. п. стоячи. Танцювальні кроки. Крок польки. Рухлива гра «Жива скульптура»

21 грудня. Четвер .

1 урок.  Українська мова .

Тема уроку:  Змінювання іменників за числами (один багато). Розігрування діалогу. Запис відповіді на подані запитання.

Підручник. Сторінки 70,71. Класна робота. Вправи 1,4,7-усно, вправи 2,3,5, -письмово.

Домашня робота: вправа 6 сторінка 71.

2 урок. Каліграфія .

Тема уроку:  Мала й велика літери ф, Ф . Складання запитань до поданих речей.

-Напиши по рядку літери Ф ф Фф.

До поданого речення склади питальні речення за зразком у відео.

Рано встало золоте сонечко.

3 урок. Англійська мова   (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво  .

Тема уроку:  Добро несе різдвяний янгол. Зображення різдвяного янгола (акварель) (с. 52)

За зразками у підручнику на сторінці 52, або за майстер-класом у відео створила свого янгола аквареллю.

5 урок. Музичне мистецтво  .

Тема уроку: Добро несе різдвяний янгол. Календарно-обрядові пісні зимового циклу. Слухання: колядка «Нова радість стала». Виконання: поспівка «Коляд, коляд, колядниця» (з танцювальними рухами); народні різдвяні пісні (с. 50-51).

Підручник.(с. 50-51). Переглянути інформацію у підручнику. Прослухай запропоновані нижче музичні твори.

 Заспівай пісню "Коляд,коляд,колядниця".

20 грудня. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Ро­бота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66).

Підручник. Сторінка 66.Попрацюй відповідно до відео.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв'язування задач двома способами.

Підручник.  Сторінки 80,81.Завдання 475,476,480,481-усно, завдання 477,478,479-письмово. Переглянь відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнє завдання: Сторінка 81 завдання 482,483.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра?

Презентацію до уроку надішлю на вайбер.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Пригоди Фунтика». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ із гімнастичними палицями. Перемінний крок. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Павучок»

19 грудня. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Складання розповіді за запитаннями. 

Підручник. Сторінки 69,70. Вправи 1,2,4,8-усно, вправи 3,5,6-письмово.

Домашнє завдання: вправа 11 сторінка 70.

2 урок. Читання.

Тема уроку: Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотвор­ця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 64-65).

Підручник. Сторінки 64,65.Навчися виразно читати вірші та оповідання. Виконай завдання, запропоновані у відео.

3 урок. Інформатика. (За планом вчителя інформатики) 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач

Підручник. Сторінки 78. У класній роботі опрацюй завдання 467,470,471-усно, завдання 468,469,472 -письмово.

Домашня робота: завдання 473,474.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Що — з чого.

Підручник. Сторінки 66,67. Опрацюй матеріал у підручнику. 

18 грудня, понеділок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту на задану тему.

Підручник. Сторінки 67,68. Вправи 1,3,5,6,8 -усно, вправи 2,4,6,7-письмово.

Домашня робота: вправа 11 сторінка 68. На допомогу тобі є відео уроку.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв'язування задач.

Сторінки 77-78 підручника. У класній роботі виконай завдання 459,460,463,464- усно, а завдання 461,462-письмово.   Домашнє завдання: сторінка 78 вирази 465 завдання 466.

Нижче подано відео.   Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Навичка читання вголос.

 Перевірка навички читання тільки на онлайн уроці.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Бетмен». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ із гімнастичними палицями. Танцювальні кроки. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Заєць-безхатько»

15 грудня. П'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Від молока до сиру.

Підручник. Сторінки 64,65. Переглянь відео та інформацію з підручника.

2 урок. Математика.

Тема уроку:Доба. Визначення часу за годинником. Розв'язування задач на час.

Підручник. Сторінки 71. Класна робота: завдання 450,452,453,-усно, а завдання 451,454,455,456-письмово.

Домашня робота: завдання 457,458.

Відео до уроку додається.

3 урок. Читання.

Тема уроку:Робота з дитячою книжкою. Марія Чумарна «Як зайчики зимували». 

Марія Чумарна                        Як зайчики зимували

Узимку двоє зайчиків забрели на город. Снігу було небагато — вони потрудилися лапками і вигребли з-під землі декілька морквинок.
—    Як добре! Сьогодні ми наїмося досхочу! — сказав перший зайчик.
—    Може, не варто з’їдати всю моркву одразу? Давай з’їмо стільки, щоб не бути голодними, а решту зекономимо — пізніше пригодиться! — запропонував другий зайчик.
—    Не знаю я такого слова — економити! Є морква — їж, нема — шукай чогось іншого поїсти!
Другий зайчик не став сперечатися. Він міцно затис лапками дві морквинки, що залишились від обіду, і пострибав до своєї нірки. А перший усе їв та їв, аж нарешті відчув, що живіт у нього повнісінький. 
Залишився ще шматок моркви, та він уже на неї і дивитись не міг. Узяв та й викинув рештки.
Наступного дня город і ліс замело снігом. Знялася така хуртовина, що з нірки й носа не висунеш. У другого зайчика — дві морквинки. Він їх потрохи куштує, аби лише не відчувати голоду, — і так перебув у нірці негоду.
А перший з голоду аж занедужав. Коли нарешті можна було вибігти у ліс — в нього не стало сили вилізти із нірки. Добре, що товариш допоміг: збігав на город та притягнув примерзлу капустину.
Зате перший зайчик добре запам’ятав слово «економити»: він зрозумів, що треба навчитися зберігати їжу, поки не здобудеш нової. А хто вміє зберігати — той уміє й господарювати.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку: Витинанки «Сніжинки».

Переглянь відео виготовлення витинанки сніжинки. Створи свою витинаночку.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:«Пригоди ведмедиків Гаммі». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ із гімнастичними палицями. Танцювальні кроки. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Гуси"

14 грудня. Четвер .

1 урок.  Українська мова .

Тема уроку:  Діагностувальна робота. Диктант.

-Завдання буде тільки на онлайн уроці.

2 урок. Каліграфія .

Тема уроку: Мала й велика літери ж, Ж . Питальні й спонукальні речення. Складання речей за темою.

-Напиши по рядку літери Ж ж Жж.

.Новорічне свято для учнів 2 класу

До сюжетної картинки склади і запишіть по 2-3 питальних і спонукальних речей. Наприклад: Що сталося з річкою взимку? Нумо вчитися кататися на ковзанах!

3 урок. Англійська мова   (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво  .

Тема уроку:  Зимові пригоди. Об'ємні форми. Ліплення друзів сніговиків із солоного тіста .

За зразками у підручнику на сторінці 49, або за майстер-класом у відео створено свого сніговика із солоного тіста або пластиліну.

5 урок. Музичне мистецтво  .

Тема уроку: Зимові пригоди. Колядки. Слухання: А. Вівальді «Зима» (з циклу «Пори року»). Виконання : І. Шевчук «Миколай, Миколай, ти до нас завітай!»; колядки. Ритмічна вправа (с. 47-48).

Підручник.(с. 47-48). Переглянути інформацію у підручнику. Прослухай запропоновані нижче музичні твори.

 Заспівай пісню "Миколай, Миколай, ти до нас завітай!".

13 грудня. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку:Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка.

Підручник. Сторінки 62, 63.Прочитай текст. Вчися переказувати прочитане.

2 урок.  Математика.

Тема уроку:Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв'язування задач.

Підручник.  Сторінки 74,75.Завдання 442,443,444,445-усно, завдання 446,447-письмово. Переглянь відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнє завдання: Сторінка 75 завдання 448,449.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку:Хто що робить.

Підручник. Сторінки 62,63.Переглянь відео та інформацію з підручника.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Господарський урок». Різновиди ходьби, бігу. Музична гра. Сіди. Рухлива гра «Саджання картоплі»

Підготовка. Група ділиться на команди. Команди вишиковуються на лінії старту у колонах. Направляючим гравцям видають кошики. На майданчику розкладують «картоплю» (маленькі м’ячі) напроти кожної команди. Відстань між «картоплинами» 3-5 м.

Хід гри. По сигналу перші гравці вибігають і збирають всю «картоплю» у кошик і віддають кошик наступному гравцю у команді. Наступний гравець розкладує «картоплю» на свої місця, вертається до команди і передає пустий кошик іншому гравцю у команді, той розкладує «картоплю». Гра продовжується до останнього гравця у колоні. Перемагає команда, яка швидше виконала завдання і не втратила «картоплю».

Правила. Втрачену «картоплю» обов’язкові підбирати. Кошик передавати з рук в руки.

12 грудня. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Написання з великої букви назв міст і сіл. Побудова і записування речень за запитаннями.

Підручник. Сторінки 65,66. Вправи 1,3,4-усно, вправи 2,5,6-письмово.

Домашнє завдання: вправа 8 сторінка 66.

2 урок. Читання.

Тема уроку:Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки.

Підручник. Сторінка 60.Навчися виразно читати вірша. Виконай завдання, запропоновані у відео.

3 урок. Інформатика. (За планом вчителя інформатики) 

4 урок. Математика.

Тема уроку:Додавання двоцифрових чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок.

Підручник. Сторінки 73-74. У класній роботі опрацюй завдання 433,434,436,437-усно, завдання 435,438,439 -письмово.

Домашня робота: завдання 440,441.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку:Будь-який вчинок має наслідки. 

Підручник. Сторінки 60,61. Опрацювати матеріал у підручнику тобі допоможе відео до уроку. 

11 грудня, понеділок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями.

Підручник. Сторінки 64,65. Вправи 1,3,5,6 -усно, вправи 2,4,6,7-письмово.

Домашня робота: вправа 8 сторінка 65. На допомогу тобі є відео уроку.

2 урок.  Математика.

Тема уроку:Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв'язування задач.

Сторінки 72-73 підручника. У класній роботі виконай завдання 429,430- усно, а завдання 426,427,428-письмово.   Домашнє завдання: сторінка 73 вирази 431 завдання 432.

Нижче подано відео.   Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку:Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки.

 Сторінки 58, 59 підручника.  Опрацюй сторінку відповідно до запропонованих завдань. Переглянь відео до уроку.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку:«Пінгвіни-танцівники». Різновиди ходьби, бігу. Музична гра. Сіди. Рухлива гра «Злий пінгвін». Дискотека.

8 грудня. П'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Вчуся дружити. 

Переглянь відео. Вчися вмінню дружити.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач.

Підручник. Сторінки 71. Класна робота: завдання 417,418-усно, а завдання 419,420,421,422,423-письмово.

Домашня робота: завдання 424,425.

Відео до уроку додається.

3 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. «Пишу листа Святому Миколаю».

Попрацюй у зошиті "Малюю словом" сторінки 22-24 відповідно до відео уроку.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку: Сервірування столу.

Переглянь відео про сервірування столу, повчися самостійно сервірувати стіл. За бажанням можеш зробити фото і надіслати мені.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:«Шалені танці». Різновиди ходьби, бігу. Музична гра. Сіди. Рухлива гра «Тихо-гучно». Дискотека 

7 грудня. Четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Ознайомлення з походженням деяких жіночих і чоловічих імен та прізвищ. Поширення поданих речень. Написання тексту на задану тему.

-Підручник. Сторінки 62,63. Виконай вправи 1,2,4,5,7,8-усно, вправи 3,6,10 -письмово.

Домашня робота: вправа 12 сторінка 63.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Мала й велика літери з, З. Складання словосполучень на основі залежного слова за текстом (напр.: «Зима»).

-Напиши по рядку літери З з Зз.

Склади і запиши словосполучення, вибравши їх із тексту.

Зима. Все навкруги біле. Якщо зима морозна,сніжна-товстим шаром льоду вкриваються ставки і озера. Добре дітям кататися на ковзанах. От тільки рибі погано. Не вистачає їй повітря, немає чим дихати. Від задухи вона може загинути. Тоді виходять люди з лопатами, ломами. Прорубують ополонки і весь час тримають їх чистими від льоду.

Завдання: від виділеного слова в реченні вчимося ставити питання і давати відповідь, утворюючи словосполучення. Наприклад; Біле(що?)все, морозна(що?)зима.

3 урок. Англійська мова  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво .

Тема уроку: Мистецькі настрої. Сюжетний твір. Предметне зображення. Створення сюжетного твору «Радісні моменти мого життя» (акварельні фарби).

За зразками у підручнику на сторінці 46 намалюй радісний сюжет із свого життя.

5 урок. Музичне мистецтво .

Тема уроку: Мистецькі настрої. Танцювальне мистецтво. Слухання: И. Штраус «Полька»; П. Чайковський «Полонез» (з опери «Євгеній Онєгін»). Порівняння музичних творів. Виконання: Н. Май «Казкові сни».

Підручник.(с. 43-45). Переглянь інформацію у підручнику. Прослухай запропоновані нижче музичні твори.

 Заспівай пісню "Казкові сни".

6 грудня. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.

Завдання будуть тільки на онлайн уроці.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за зразком. Обчислення периметра чотирикутника.

Підручник.  Сторінки 70,71.Завдання 408,411,412,414-усно, завдання 409,410,413-письмово. Переглянь відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнє завдання: Сторінка 71 завдання 415,416.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Добро і зло.

Підручник. Сторінки 58,59.Переглянь відео та інформацію з підручника.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Шпигуни». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці.

Рухлива гра «Шпигуни»

В цю рухливу гру слід грати в приміщенні з достатньою кількістю затишних куточків, де можна заховати невеликі предмети. Потрібно відразу й чітко обмежити ігровий простір, домовившись, що ховати та шукати будуть тільки в цій кімнаті (або в цих двох кімнатах). Якщо ви вирішите перенести «шпигунські пристрасті» на свіже повітря, то робити це слід у сутінки, і грати в саду або парку. Але вдома, в приміщенні, грати все-таки зручніше. У будь-якому випадку, потрібно обмежити розміри ігрового поля, де будуть ховати і шукати предмети.

Рухлива гра «Шпигуни» буде цікава для дітей від 7 років, але в неї з задоволенням можуть зіграти й підлітки. Для гри потрібно не менше чотирьох учасників. Крім того, потрібно підготувати нескладний інвентар: папір, ручка, ножиці, та шість сірникових коробок. Коробки можна замінити будь-якими однаковими коробочками або конвертами.

Правила рухливої гри в приміщенні для дітей від 7 років «Шпигуни»

Перед початком гри, за допомогою лічилки вибирають «ворожого шпигуна». Він придумує пароль з шести літер. Цей пароль потрібно написати великими друкованими літерами стільки раз, скільки людей бере участь в грі. Потім слова потрібно розрізати ножицями на літери. Кожна літера вкладається до свої коробки або конверта. Наприклад, якщо у нас шість учасників і придумано слово «какаду», то в першій і третій коробці мають лежати по шість літер «к», в другій та четвертій по шість літер «а», в п'ятій шість літер «д» і в шостій шість літер «у». Коробки при цьому можна пронумерувати - це полегшить завдання гравців, а можна і залишити анонімними. Всі коробки ховаються на ігровому просторі. При цьому всі гравці або виходять з кімнати, або закривають очі.

Потім «шпигуни» починають пошук коробок. Знайшовши коробку, вони повинні відкрити її і взяти одну літеру. Гра йде на час. Через певний проміжок часу (зазвичай, 7-10 хвилин) подається сигнал і всі «шпигуни» збираються разом. Діти намагаються по черзі назвати правильний пароль. Той, кому це вдається зробити першим, стає новим «ворожим агентом», придумує і пише новий пароль і гра повторюється.

Варіанти рухливої гри у приміщенні для дітей від 7 років «Шпигуни»

Якщо ви збираєтеся грати зі старшими дітьми та підлітками, то гру можна ускладнити.

Зміна 1 - не залежно від кількості гравців, в коробочку кладуть тільки шість літер. У такій ситуації гравець може «запізнитися» - коробку він знайшов, а літери там вже немає.

Зміна 2 - пароль складається з більшої кількості літер. Тоді, звичайно, потрібна більша кількість коробочок.

Зміна 3 - під час пошуків коробок з літерами «ворожий агент» може взяти активну участь у грі. Він пересувається (бажано, непомітно) ігровим простором і намагається підловити інших гравців, коли ті знайшли коробочку. З того моменту, як гравець взяв коробочку в руки, і до тих пір поки він її не закрив, він не має права рухатися (ходити). Якщо ж гравець зробив крок, а агент-ведучий підловив його на цьому, то гравець віддає йому останню знайдену літеру.

5 грудня. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень. Складання розповіді на задану тему.

Підручник. Сторінки 60,61. Вправи 1,2,4,6,7-усно, вправи 2,5,8-письмово.

Домашнє завдання: вправа 10 сторінка 61.

2 урок. Читання.

Тема уроку: Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда).

Підручник. Сторінка 56.Навчися виразно читати легенду. Виконай завдання, запропоновані у відео.

3 урок. Інформатика. (За планом вчителя інформатики) 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Віднімання виду 34-6. Вимірювання довжини предметів. Розв'язування задач.

Підручник. Сторінки 68-70. У класній роботі опрацюй завдання 400,401,403-усно, завдання 402,404,405 -письмово.

Домашня робота: завдання 406,407.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Розрізняй правду і обман.

Підручник. Сторінки 56,57. Опрацювати матеріал у підручнику тобі допоможе відео до уроку. 

4 грудня, понеділок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Складання розповіді на задану тему. Підручник. Сторінки 58,59. Вправи 1,2,3,5,6,7,9 -усно, вправи 4,8,11-письмово.

Домашня робота: вправа 12 сторінка 59. На допомогу тобі є відео уроку.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв'язування задач.

Сторінки 66-68 підручника. У класній роботі виконай завдання 388,389,390,391,294- усно, а завдання 392,393,395,396-письмово.   Домашнє завдання: сторінка 68 вирази 398 завдання 399.

Нижче подано відео.   Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни».

 Сторінка 54,55 підручника.  Опрацюй сторінку відповідно до запропонованих завдань. Переглянь відео до уроку.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Пірати». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці.

Рухлива гра «Скарб пірата».

1 грудня. П'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Яким бути? 

Підручник.Сторінки 54, 55.Переглянь відео та інформацію з підручника.. Зроби висновки, які риси характеру і правила поведінки потрібно у собі розвивати.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв'язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника.

Підручник. Сторінки 65,66. Класна робота: завдання 379,380,382,385-усно, а завдання 381,383,384-письмово.

Домашня робота: завдання 386,387.

Відео до уроку додається.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Робота з дитячою книжкою. Людмила Савчук «Український віночок» 

Навчися виразно читати вірша.

У віночку нашім
Різнобарвні квіти –
Символ України
І дарунок літа.
Тож усім на нього
Подивитись любо:
Гілочку зелену
Узяли у дуба,
Квіточку любистку,
Щоб усіх любили,
У барвінку листя,
Аби довго жили.
Чорнобривців квіти,
Щоб чорніли брови,
Кетяги калини –
Для краси й любові.
У вінок вплітають
Колосочки жита,
Щоб могли багато
І в достатку жити.
А в червонім маку,
Що цвіте у полі,
Кров людей, пролита
У боях за волю.
Є ще різні квіти
В нашім ріднім краї,
Їх веселе літо
У вінок вплітає.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку: Аплікація з паперу «Кулон»

Робота з папером і картоном. Аплікація «Кулон ...

Інструкція щодо виготовлення кулона сердечка:

-Наріж смужки шириною 1 см ріної довжини: 2 смужки-8 см, 2 смужки-12 см, 2 смужки-16 см і 1 смужку 10 см.

-Поєднай краї смужки 8 см і склей їх, поверх неї наклей смужку 12 см, а поверх них-16 см.

-Такі самі дії пророби з іншими трьома смужками.

-Смужку завдовжки 10 см склади навпіл, вклеївши в неї мотузку або нитку.

-Приклей з обидвох сторін смужки з мотузкою утворені "краплинки" так, як на світлині.

Кулон готовий. Сфотографуйся із кулоном і надішли фото мені. Успіхів у роботі!

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Чіп і Дейл». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Рухлива гра «Альпіністи»

«Альпіністи»

Учні розподіляються на кілька команд, які шикуються на великому майданчику в колони по одному. Однією рукою кожний учасник команди тримається довгої мотузки.За сигналом вчителя «альпіністи», тримаючись однією рукою мотузки, командами біжать до своєї стійки з прапором на «горі», оббігають її, повертаються всі разом назад за стартову лінію.

30 листопада. Четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Ознайомлення з терміном «іменники». Формування умінь знаходити іменники в реченні і ставити до них питання хто?або що?. Складання речень з поданими словами.

-Підручник. Сторінки 56,57. Виконай вправи 1,3,6,-усно, вправи 2,4,5,7 -письмово.

Домашня робота: вправа 9 сторінка 57.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Написання літер, які в основі мають півовали. Речення із пропущеними словами.

-Напиши по піврядочка великі та малі літери, в яких використовуються напівовали: (Ее Єє Жж Хх)

-Встав потрібні слова із довідок у речення і запиши їх.

Подивись у вікно.Уся ... розмальована білими візерунками. Це ... так її прикрасив. Ніби майстерний ... намалював чудові картини природи.

Слова для довідок: художник, мороз, шибка.

3 урок. Англійська мова  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво .

Тема уроку: Урожайне свято. Натюрморт. Робота з папером. Створення натюрморту в техніці рваної аплікації «Мої улюблені фрукти й овочі» (кольоровий папір) (с. 42).

За зразками у підручнику на сторінці 42 та запропонованими нижче створи свій натюрмотр у техніці рваного паперу.

5 урок. Музичне мистецтво .

Тема уроку: Урожайне свято. Характер музики. Словесні малюнки. Слу­хання: К. Хачатурян музика до балету «Цибулино» (фрагмен­ти). Виконання: «Ходить гарбуз по городу».

Підручник.(с. 40-41). Переглянь інформацію у підручнику. Прослухай запропоновані нижче музичні твори.

 Заспівай пісню "Ходить гарбуз по городу".

29 листопада. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини.А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів.

Підручник. Сторінка 54.Переглянь і прочитай вірші про Батьківщину. Вірша Анатолія Костецького Батьківщина вивчи напам'ять.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Додавання виду 38+4. Розв'язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії.

Підручник.  Сторінки 63,65.  Завдання 370,371,375,376-усно, завдання 372,373,374-письмово. Переглянь відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнє завдання: Сторінка 65 завдання 377,378.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Що я вмію і люблю.

Підручник. Сторінки 52,53. Робочий зошит. Сторінки 52,53.Переглянь відео та інформацію з підручника. Закріпи вивчене у робочому зошиті.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Мисливці за привидами». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння (підтягування) по похилій лаві. Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Ми весела дітвора»

21 листопада. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Формування уявлення про слова –назви предметів. Розрізнення слів, які відповідають на питання хто? і що?. Складання речень, розповіді за малюнком.

Підручник. Сторінки 54,55. Вправи 2,4,5,6,7-усно, вправи 1,3,8-письмово.

Домашнє завдання: вправа 11 сторінка 55.

2 урок. Читання.

Тема уроку: Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти».

Підручник. Сторінка 53.Навчися виразно читати вірша. Виконай завдання, запропоновані у відео.

3 урок. Інформатика. (За планом вчителя інформатики) 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Діагностувальна робота 3.

Завдання буде на онлайн уроці.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Які правила в сім’ї.

Підручник. Сторінки 50,51.Робочий зошит. Сторінки 50,51. Опрацювати матеріал у підручнику тобі допоможе відео до уроку. Закріпи опрацьоване у робочому зошиті.

27 листопада, понеділок.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку:  Діагностувальна робота . Тематична перевірка. Тема «Значення слова»

Завдання тільки на онлайн уроки.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв'язування задачі з двома запитаннями.

Сторінки 62,63 підручника.   У класній роботі виконано завдання 361,363,366,367- усно, а завдання 362,364,365-письмово.   Домашнє завдання: сторінка 63 вирази 368 завдання 369.

Нижче подано відео.   Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова.    (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку:  Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина».

 Сторінка 52 підручника.  Опрацюйте сторінку відповідно до запропонованих завдань. Переглянути відео до уроку.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку:  «Друзі з Мадагаскару». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місце. Лазіння (підтягування) по похилий лав і. Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Горобці  й горлиці»

В грі може брати участь необмежена кількість учасників. Усі вони об'єднуються у дві команди і шикуються у шеренги спинами одного до одного. Одна команда— «горобці», друга — «горлиці». Коли вчитель промовляє: «Горобці!» — «горлиці» повинні швидко тікати до певного місця, яке заздалегідь відведене, а «горобці» намагаються митьєво розвернутися й упіймати їх. Якщо учитель захисту: «Горлиці», «горобці» тікають, а «горлиці» їх ловлять.

24 листопада. П'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Правила поведінки під час зимових свят.

Переглянь відео. Запам'ятай правила поведінки в різних ситуаціях і дотримуйся їх.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв'язування задач.

Підручник. Сторінки 55,56. Класна робота: завдання 318,321,322-усно, а завдання 317,319,320-письмово.

Домашня робота: завдання 323,324.

Відео до уроку додається.

3 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення. Встановлення межі речень у тексті, записаному без розділових знаків. Тема для спілкування: «Малюю перший сніг» (с.19-21)

Виконуй роботу відповідно до завдань зошита. Якщо потрібна допомога,зайди за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=qzpvbae4frE

4 урок.  Дизайн і технології  .

Тема уроку: Аплікація з паперу «Голуб»

Майстер-клас виготовлення голуба миру можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=_NZTrGtYSBM  Коли виготовиш поробку, сфотографуйся з нею і надішли її мені.

5 урок. Фізкультура . 

Тема уроку: «Пригоди Шрека». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння (підтягування)

по похилій лаві. Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Комахи»

23 листопада. Четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова, слова ввічливості, тематичні групи слів. 

-Повправляйся у виконанні завдань з першої світлини, поданої нижче.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Малі й великі літери, які в основі мають  передній плавний елемент. Творче списування з друкованого тексту.

-Напиши по піврядочка великі літери, в яких використовуються заокруглення внизу: (К Н У Ф)

-В наступному рядку напиши такі поєднання літер: Кл Но Ув Фі (Всі склади в одному рядку)

-Перетвори деформовані речення і запиши їх. (Речення подані нижче).

3 урок. Англійська мова  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво .

Тема уроку: Осінні краєвиди. Пейзаж. Створення осіннього пейзажу в техніці «по-вологому»(акварельні фарби).

Пропоную переглянути майстер-клас створення осіннього пейзажу. Спробуй і ти намалювати свій осінній пейзаж.

5 урок. Музичне мистецтво .

Тема уроку: Осінні краєвиди. Музичний настрій Слухання: М. Глінка «По­путна пісня»; М. Римський-Корсаков «Політ джмеля». Ритміч­на вправа. Виконання: Ю. Сабаріна, А. Олєйнікова «Листопад» (1 куплет і приспів).

Підручник.(с. 37-39). Переглянь інформацію у підручнику. Прослухай запропоновані нижче музичні твори.

 Заспівай пісню "Листопад".

22 листопада. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрас­ний. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня).

Підручник. Сторінки 50,51.Переглянь твори нового розділу. Вчися працювати з підручником, виконай запропоновані завдання. Повчися виразно читати запропоновані вірші. Прослухай пісню у виконанні Ніни Матвієнко.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Доповнення чисел до 10. Додання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником.

Підручник.  Сторінки 59,60.  Завдання 344,345,346,349,350-усно, завдання 347,348-письмово. Переглянь відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнє завдання: Сторінка 61 завдання 351,352.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Зимові розваги.

Уважно переглянь відео. Запам'ятай правила, які подані у відео.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Супер Маріо». Різновиди ходьби, бігу та стрибків. ЗРВ на місці. Ходьба по підвищеній

опорі. Рухлива гра «Вовк у рові»

Підготовка до гри. Посередині майданчика або залу проводяться дві ламані лінії на відстані 70-100 см одна від одної. Цей коридор - «рів». Вибираються один-два провідних - «вовки». Вони встають в рові. Всі інші гравці - «кози» - розміщуються на одній стороні майданчика за лінією «дому». На іншій стороні майданчика прокреслюють лінія «пасовища».

Опис гри. За сигналом керівника кози біжать з дому в протилежну сторону майданчика - на пасовище і по дорозі перестрибують через рів. Вовки, не виходячи із ями, намагаються осалить якомога більше кіз. Осаленний відходять в сторону і сідають на лавочку, їх вважають, і після двох - чотирьох перебіжок вони знову входять в гру. Потім за сигналом кози знову перебігають на інший бік в будинок, а вовки їх ловлять, коли вони перестрибують через рів. Після двох - чотирьох перебіжок (за домовленістю) вибираються нові вовки, і гра повторюється. Грають кілька разів зі зміною вовків. Виграють кози, які не спіймані жодного разу, і ті вовки, які за час усіх перебіжок зловили більше кіз.

Правила гри. 1) вовки можуть салити кіз, тільки перебуваючи в рові, коли кози перестрибують через нього або стоять поруч; 2) коза, що пробігла по рву, але не перестрибнула через нього, вважається спійманої; 3) кози можуть перебігати тільки але сигналом керівника; 4) якщо коза затрималася у рову, боячись вовків, керівник рахує до трьох, після чого коза зобов'язана перестрибнути через рів, в іншому випадку вона вважається осаленний.

21 листопада. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Добір слів певної тематичної групи. Пошук у текстах потрібної інформації. Складання розповіді на задану тему.

Підручник. Сторінки 52,53. Вправи 1,2,4,7-усно, вправи 3,5,6-письмово.

Домашнє завдання: вправа 8 сторінка 53.

2 урок. Читання.

Тема уроку: Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.

Перевірна робота буде тільки в онлайні.

3 урок. Інформатика. (За планом вчителя інформатики) 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв'язування задач

Підручник. Сторінки 58,59. Завдання 335, 336,337,341 -усно, завдання 338,339-письмово.

Домашня робота: завдання 342,343.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку:Святковий календар зими.

Підручник. Сторінки 48,49.Робочий зошит. Сторінки 48,49. Опрацювати матеріал у підручнику тобі допоможе відео до уроку. Закріпи опрацьоване у робочому зошиті.

20 листопада, понеділок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку:Об’єднання слів у тематичні групи. Читання діалогу в ролях. Складання розповіді про власні вподобання.

Підручник. Сторінки 51,52. Виконай вправи 1,2,4,7 -усно, вправи 3,5,6 -письмово.

Домашнє завдання вправа 10 сторінка 52. На допомогу тобі нижче подано відео до уроку.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником.

Сторінки 57,58 підручника.  У класній роботі виконай завдання 325,326,331,332- усно, а завдання 327,328,329,330-письмово.  Домашнє завдання: сторінка 58 вирази 333 задачу 334.

Нижче подано відео.  Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок. Англійська мова.   (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Читання.

Тема уроку: Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка).

 Сторінки 46-48 підручника.  Навчися читати казку у ролях. Дай відповіді на питання до казки.Відео до уроку додається.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Панда Кунг-фу». Різновиди ходьби, бігу та стрибків. ЗРВ на місці. Ходьба по підвищеній

опорі. Рухлива гра «До своїх прапорців»

До своїх прапорців!

П ідготовка. Гравці діляться на групи по 6-8 дітей і стають у кола в різних місцях майданчика (залу). У центрі кожного кола ведучий із прапорцем у піднятій руці (прапорці різного кольору).

Зміст гри. За першим сигналом усі, крім тих, хто тримає прапорці, розбігаються по майданчикові, за другим сигналом присідають і закривають очі, відвернувшись від ведучих. Діти з прапорцями в цей час міняються місцями. За командою керівника: «Усі до своїх прапорців!» - гравці відкривають очі, шукають свій прапорець, біжать і шикуються довкола нього. Перемагає група, яка швидше за інших утворить коло.

Правила гри: 1) Гра починається по сигналу керівника. 2) Якщо гравці якої-небудь команди підглядали, коли ведучі мінялися місцями, то їм зараховується поразка.

 10 листопада. П'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Тварини взимку.

Підручник. Сторінки 46,47. Переглянь інформацію в підручнику та у відео до уроку.

Попрацюй у робочому зошиті на сторінках 46,47. 

2 урок. Математика.

Тема уроку: Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв'язування задач

Підручник. Сторінки 55,56. Класна робота: завдання 318,321,322-усно, а завдання 317,319,320-письмово.

Домашня робота: завдання 323,324.

Відео до уроку додається.

3 урок. Читання.

Тема уроку: Робота з дитячою книжкою. Василь Шкляр «Маленька мураха»  

                                                                                                Маленька мураха

Якось Петрусь із Мишком гуляли в садку й натрапили на мурашник. Височенький такий, аж не віриться, що його збудували дрібненькі комашки.

    Ого який великий, − сказав Петрусь.

    Та де там великий, − заперечив Мишко. Він завжди заперечував щось Петрусеві, аби показати, що більше знає.

    А дужі які, подивись.

    Та які вони дужі. Самих ледь видно, − вів своєї Мишко.

    Ні, ти тільки глянь. Травину тягне в п’ять разів більшу за себе.

    Скільки там тої травинки, − не здавався Мишко. – Сама за вітром летить.

    А ця! Подивися, білу подушечку тягне, − дивувався Петрусь.

    Теж мені подушка, завбільшки з пшеничну зернину. Та менших комах, ніж оці, й не буває.

    І бачить, куди треба тягти.

    Та в них і очей немає! – не вгавав Мишко.

Саме тут якась із мурах залізла Мишкові під холошу і так кусьнула, що він аж підскочив.

    Ого як гризнула! – скрикнув Мишко.

    Та де там, − всміхнувся Петрусь. – Мурахи такі маленькі, що у них і зубів немає.

 Повчися читати твір у ролях. Перекажи прочитане.

4 урок.  Дизайн і технології  .

Тема уроку: Аплікація з  природних матеріалів «Соняшник» 

Майстер-клас виготовлення соняшника допоможе тобі у створенні композиції.

5 урок. Фізкультура . 

Тема уроку: «Розвідка». Різновиди ходьби, бігу та стрибків. ЗРВ на місці. Ходьба по підвищеній опорі.

Рухлива гра «Вартові й розвідники»

«Вартові і розвідники» («Два табори»)

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.

Інвентар: волейбольний або баскетбольний м'яч.

Підготовка до гри.

Гравці діляться на дві рівні команди – «вартових» і «розвідників» – і шикуються в шеренги уздовж двох протилежних сторін майданчика на відстані 10-20м одна від одної. Перед носками граючих кресляться лінії. Посередині майданчика на однаковій відстані від команд малюється кружок. В нього кладуть м'яч або інший предмет.

Опис гриКоманда розвідників повинна відносити м'яч, а команда вартових повинна його стерегти.

За сигналом керівника двоє гравців (крайні з правого флангу кожної шеренги) – розвідник і вартовий – вибігають на середину майданчика до м'яча. Розвідник повинен понести м'яч до себе. Вартовий стежить за ним і не дає йому понести, торкаючись його, якщо він м'яч схопить. Щоб відвернути увагу вартового, розвідник робить різні рухи. Вартовий зобов'язаний повторювати його рухи і в той же час стежити за м'ячем. Якщо розвідник схопить м'яч, вартовий старається його піймати і узяти в полон. Якщо вартовий не піймає розвідника з м'ячем до його табору, то сам йде в полон і встає в чужу шеренгу з лівого флангу. Кожний полонений стає, з своїм переможцем на лівому фланзі шеренги або збоку від шеренги. Гра продовжується до тих пір, поки не переграють всі вартові і розвідники.

В кінці гри підраховуються полонені в кожній команді. Виграє команда, яка має більше полонених.

Потім грають другий раз, помінявшись ролями. Після другої гри знову підраховуються полонені. Перемагає команда, яка зуміла в ролі розвідників і вартових захопити більше полонених. Можна грати і один раз. В цьому випадку, щоб зрівняти умови гри, в кожній команді розраховуються на перший – другий. Граючі під першим номером в одній команді стають розвідниками, в іншій – вартовими. У граючих під другими номерами ролі міняються. Можна ускладнити гру: гравці розраховуються по порядку номерів, і керівник викликає різні номери гравців, на свій розсуд (непарні – розвідники, парні - вартові в одній команді і навпаки в іншій).

Правила гри1. Вибігати до м'яча на середину майданчика можна тільки за сигналом керівника. 2. Вартовий повинен повторювати всі рухи на такій же відстані від круга, як і розвідник. Той, хто не повторює всі рухи розвідника – програє. 3. Ловити гравця, що тікає можна тільки до його табору. 4. Якщо гравець, що тікає упустить м'яч, не добігши до свого табору, він вважається спійманим. 5. Якщо розвідник торкнувся м'яча, але не узяв його, то розвідника можна ловити або схопити м'яч, і розвідник вважається спійманим.

16 листопада. Четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Уживання формул мовленнєвого етикету (слів ввічливості). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю). Ознайомлення з походженням окремих формул мовленнєвого етикету (с.49-50)

Підручник. Сторінки 49,50. Класна робота: Вправи 1,2,5,6,8-усно, вправи 3,4,7-письмово.

Домашня робота: вправа 10. На допомогу тобі прийде відео до уроку.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Великі літери, в основі яких є довга лінія із заокругленням унизу. Різні поєднання літер. Списування з рукописного тексту, ускладненого завданнями.

-Напиши по піврядочка великі літери, в яких використовуються заокруглення внизу: (А,Б,В,Г)

-В наступному рядку напиши такі поєднання літер: Ав, Ал, Ан, Аз.(Всі склади в одному рядку!)

-Спиши текст. 

                                                                             Листопад

       У листопаді рідко бувають сонячні дні. Та сьогодні нам по­щастило. Ми гуляємо в парку. Під ногами шурхотить сухе листя. Це листопад укрив землю яскравим килимом. 

-Підкресли слова, в яких літера я позначає один звук, однією лінією, а слова, у яких літера я позначає два звуки, двома лініями.

3 урок. Англійська мова  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво .

Тема уроку: Творчі експерименти. Створення декоративної композиції із насіння рослин.

У підручникуна сторінці 36 подано зразки композицій, створених із насіння.Також пропоную переглянути майстер-клас створення панно. Створи свою композицію із насіння рослин або за зразком. Використовуй за основу не тканину, а картон. Сфотографуйся із виконаною роботою і надішли мені світлину.

5 урок. Музичне мистецтво .

Тема уроку: Творчі експерименти. Дерев’яні духові інструменти. Слухання: «Вітерець» (українська народна мелодія); Є. Дога «Осінній вальс». Порівняння музичних творів. Виконання: поспівка «Ко­ломийка» (з танцювальними рухами)

Підручник.(с. 35-36). Переглянь інформацію у підручнику. Прослухай запропоновані нижче музичні твори. Заспівай коломийку "Ой заграйте, дударики"

15 листопада. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) Складання плану твору і переказування за ним казки. 

Підручник. Сторінки 45,46.Прочитай казку. Вчися переказувати зміст прочитаного.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв'язування задач

Підручник.  Сторінки 53,54.  Завдання 309,210,311,314-усно, завдання 312,313-письмово.  Не забудь прописати каліграфічну хвилинку-число 34. Переглянь відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнє завдання: Сторінка 55 завдання 315,316.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці?

Переглянь відео. Зпиши до щоденника вражень свій варіант збереження життя ялинкам або намалюй ялинку.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Корпорація монстрів». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «Ми весела дітвора»

Діти утворють коло, тримаючись за руки. Одна дитина — „квач“ — стає всередині кола, в руках тримає хустину або на руці у неї пов’язка. На слова вчителя:

„Ми весела дітвора.

Любим бігати й гуляти,

Нумо, спробуй нас піймати!“–

діти ходять по колу праворуч або ліворуч (за домовленістю), і, щойно промовлене останнє слово, зупиняються і голосно разом кажуть: „Раз — два — три — лови!“. Почувши слова „Лови!“ діти розбігаються, а „квач“ їх ловить. Спіймана дитина не може бути „квачем“. „Квач“ не ловить за лінією. Коли буде спіймано 2-3 дітей, гру завершують. На слова вчителя: „У коло, всі у коло!“ — діти займають правильне коло. Учитель обирає найспритнішу дитину на роль „квача“, і гру повторюють

14 листопада. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Формування уявлення про виражальні засоби мови – епітети, порівняння (без уживання термінів). Складання речень з виражальними засобами мови.

Підручник. Сторінки 47,48. Вправи 1,3,4,6-усно, вправи 2,5,7-письмово.

Домашнє завдання: вправа 8 сторінка 48.

2 урок. Читання.

Тема уроку: Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказу­вання казки.

Підручник. Сторінки 43,44. Дочитай казку до кінця. Продовжуй вчитися переказувати прочитане. 

3 урок. Інформатика. (За планом вчителя інформатики) 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв'язування задач.

Підручник. Сторінки 52,53. Завдання 301, 302,305 -усно, завдання 303,304-письмово.

Домашня робота: завдання 307,308.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Рослини взимку.

Підручник. Сторінки 44,45.Робочий зошит. Сторінки 44,45. Опрацювати матеріал у підручнику тобі допоможе відео до уроку. Закріпи опрацьоване у робочому зошиті.

13 листопада, понеділок.

1 урок.   Українська мова.

Тема уроку:  Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу в ролях. Складання і записування речей з близькими за значенням словами

Підручник. Сторінки 46,47. Виконай вправи 1,3,5 -усно, вправи 2,4,6,7, -письмово.

Домашнє завдання вправа 8 сторінка 47. На допомогу тобі нижче подано відео до уроку. У відео в останньому завданні є помилка. Зозуля кує, а не кукує.

2 урок.   Математика.

Тема уроку:  Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв'язування завдань

Сторінки 50,51 підручника.  У класній роботі виконано завдання 294,295,296- усно, а завдання 293,297,298-письмово.  Домашнє завдання: сторінка 51,52 вирази 299 завдання 300.

Нижче подано відео.  Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.   Англійська мова.   (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.   Читання.

Тема уроку:  Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка). 

 Сторінки 43,44 підручника.  Навчися читати і переказувати зміст казки.Відео до уроку додається.

5 урок.   Фізкультура. 

Тема уроку: «Історія Олександра Усика». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці

з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «Через купини та пеньки»

 10 листопада. П'ятниця.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку: Кольорові сторінки природи: зима

Підручник. Сторінки 42,43. Перегляньте інформацію в підручнику та у відео до уроку.

Попрацюй у робочому зошиті на сторінках 42,43. 

2 урок. Математика  .

Тема уроку: Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв'язування задач.

Підручник. Сторінки 49,50. Класна робота: завдання 286,287,288,258-усно, а завдання 285,289-письмово.

Домашня робота: завдання 291,292.

Відео до уроку додається.

3 урок. Українська мова.

Тема уроку:  Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень з використанням допоміжного матеріалу. Тема для спілкування: «Розповідь про улюблене заняття»    

 У зошиті "Малюю словом" на сторінках 16-18 працюємо відповідно до запропонованих завдань.

4 урок.  Дизайн і технології  .

Тема уроку:  Аплікація з паперу «Лелека»

Виготови з кольорового та білого паперу лелеку за запропонованими нижче шаблонами. Попроси допомоги у батьків намалювати заготовки до виробу.

5 урок. Фізкультура . 

Тема уроку: «Смурфики». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «По гриби»

Гравці, стрибаючи на одній нозі, уявляють себе грибами на лісовій галявині і співають:

Йшло дівчатко (або хлопчина) в темний ліс

Назбирати грибів кіш.

На двох наступних рядках:

Іде, іде, вже є тут,

Заховаймося в траву!

розбігаються врізнобіч і ховаються. У цей час зявляється ведучий з кошиком в руках, який співає:

Десь я бачила грибок,

Він сховався під пеньок,

Сірий капелюх забрав

На одній нозі стояв,

намагаючись знайти хоч один грибок. Так і не знайшовши, повертається додому. Радісні грибки вибігають зі схованок, стрибають і співають:

Вже дівча (хлопча) пішло від нас,

Не бачило воно нас.

А тепер радіймо всі, 

Скачем на одній нозі!

Якщо ведучий знайшов когось із гравців, третого куплету діти не співають, а ведучий зі спійманим міняються ролями, і гра починається спочатку.

9 листопада. Четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів. Перетворення тексту шляхом заміни окремих слів на протилежні за значенням (с.44-45)

Підручник. Сторінки 39,40. Класна робота: Вправи 2,4,5,7,8-усно, вправи 1,3,6-письмово.

Домашня робота: вправа 9. На допомогу тобі прийде відео до уроку.

2 урок. Каліграфія .

Тема уроку: Маленькі  літери, в основі яких лежить похила пряма лінія із заокругленням унизу. Слова ввічливості: вітання і побажання. Складання речень за опорними словами.

-Повправляйся в написанні прямої похилої лінії із заокругленням.

-Напиши літери, в яких використовуються ці елементи. (а,и,і,ї,й,н,я)

-Запиши слова ввічливості, які найчастіше уживаєш. Підкресли в них ті букви, які сьогодні вчилися писати каліграфічно.

-Склади речення зі словами ввічливості.

3 урок. Англійська мова  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво .

Тема уроку: Малюємо музику. Графічні композиції. Створення образу улюбленої музики (фломастери) (с. 34).

З відео ознайомся з основними засобами виразності. Створи свою графічну композицію. Зразки подані нижче.

5 урок. Музичне мистецтво .

Тема уроку: Малюємо музику. Слухання: козацький марш, Д. Кабалевський «Вальс-жарт», гуцульська коломийка. Виконання: В. Панченко, А. Філіпенко «Ой заграйте, дударики». Ритмічна вправа (с. 32-33).

Переглянь всі відео з музичними творами. Повчися саівати пісню про дудариків.

8 листопада. Середа.

1 урок. Читання .

Тема уроку: Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрі­бну книжку? Створення листівки про користь читання.  

Підручник. Сторінки 40,41. Переглянь інформацію про бібліотеку у підручнику. Також ознайомся з відео, в якому ти знайдеш пояснення, як створити листівку про користь читання. Не забудь надіслати фото створеної листівки мені у приватний чат вайберу.

2 урок.  Математика .

Тема уроку: Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв'язування задач

Підручник.  Сторінки 48,49.  Завдання 279,280-усно, завдання 278,281,282-письмово.  Не забудь прописати каліграфічну хвилинку-число 100. Переглянь відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнє завдання: Сторінка 49 завдання 283,284.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Битися чи не битися?

Підручник. Сторінки 40,41.Робочий зошит. ст. 40,41

Розібратися у тому, битися чи не битися, тобі допоможе відео до уроку.Виконай завдання у робочому зошиті.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: «Машина часу». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Підлізання та перелізання. Рухлива гра «Динозаврик»

7 листопада. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з багатозначними словами.

Підручник. Сторінки 43,44. Вправи 1,2,4,5,7-усно, вправи 3,6,8-письмово. Не забудь виконати каліграфічну хвилинку з відео до уроку.

Домашнє завдання:вправа 9 сторінка 44.

2 урок. Читання.

Тема уроку: Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майдановий «При­мовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я.

Підручник. Сторінки 38,39. Переглянь відео до уроку. Навчися читати казку у ролях. 

3 урок. Інформатика. (За планом вчителя інформатики) 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Вирази із дужками. Розв'язування задач. Складання виразу до задач

Підручник. Сторінки 47,48. Завдання 271, 272,274 -усно, завдання 273,275-письмово.

Домашня робота: завдання 276,277.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Умію дружити

Підручник. Сторінки 38,39.Робочий зошит. Сторінки 38,39. Опрацювати матеріал у підручнику тобі допоможе відео до уроку. Закріпи опрацьоване у робочому зошиті.