30 грудня.  П'ятниця   

1 урок.   ЯДС.

Тема уроку. Як ми готуємося до новорічних свят? Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

-Разом з дорослими виготовте ялинку, зразок якої пропонуємо на  сторінці106 підручника.

-У робочому зошиті виконане завдання на сторінці 46.

2 урок.  Навчання грамоти(читання)

Тема уроку.  Робота з дитячою книжкою. Казки на новий лад.

-Переглянути відеоурок. 

3 урок.  Математика

Тема уроку. Закріплення вивченого.

-Індивідуальні завдання.

4 урок.  Каліграфія

Тема уроку. Закріплення вміння поєднувати вивчені букви у складі.

-У каліграфічному зошиті повправляйся у вмінні поєднувати вивчені букви. Індивідуальні завдання.

5 урок.  Фізична культура

29 грудня.   Четвер  

1 урок. ЯДС

Тема уроку  Як я дбаю про чистоту в громадських місцях?

- Опрацюю сторінку 104,105 підручника.

-У робочому зошиті виконай завдання до цієї сторінки.(С.45)

2 урок.  Математика.

Тема уроку. Повторення вивченого. Індивідуальні завдання.

3 урок.  Образотворче мистецтво

Тема уроку. Готуємо ялинкові прикраси

4 урок.  Музичне мистецтво

Тема уроку.  Ритмічні вправи.

-Попрацюю відповідно до презентації до уроку.

ГОТУЄМОСЬ ДО НОВОГО РОКУ
Ялинка свята цілий рік чекала,
Перейти к документу Sway

28 грудня.  Середа 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Зимові свята

Тема дня. Як підготуватися до свята?

1. Візьмемося за руки Та станемо в коло. Радість та усмішки Хай сяють навколо. У мене гарний настрій  дуже . Посмінись і ти , мій друже!

2.  — Я рада нашій зустрічі. У мене сьогодні дуже гарний настрій. А який настрій у вас? — Від того, який настрій у людини, залежить її здоров’я. Подивіться одне на одного, спробуйте здогадатися, який настрій у вашого сусіда. — Що вам допомогло здогадатися, який настрій в інших? (Посмішки, очі...)

— На світі багато людей. Настрій у всіх буває різним. Як ви вважаєте, якщо в людини сумний настрій, що можна зробити, щоб його поліпшити? (Розсмішити , заспівати пісню , розповісти веселу історію , посміхнутися ...)

— Як ви вважаєте, коли в людей буває дуже гарний настрій? (Коли весело, коли все добре , коли свято ...)

— А які свята ви знаєте? — А чи знаєте ви, що потрібно зробити для того, щоб свято було яскравим, незабутнім, веселим? (Пісні, музика, кульки, жарти, покликати гостей ...)

►► Г р а -ін т е р в ’ю « Щ о п о т р іб н о д л я с в я т а » — Що потрібно для підготовки до свята? (П о т р іб н і к о с тю м и , п о ­ д а р у н к и , ч а с т у в а н н я .)

3. Теми для щоденника вражень □ Новорічні подарунки для моїх рідних. □ Я люблю приймати гостей. □ Новий рік у моєму класі.

1 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання(с.109)

-Повтори вивчені букви: Аа Оо Іі Ии Уу Ее Мм Лл Нн Сс Кк Вв Рр Пп Тт Дд Зз Бб Йй.

-Продовжуй вчитися читати текст із вивченими буквами на сторінці 109 підручника. А допоможе тобі відеоурок.

3 урок.  Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Удосконалення  вміння писати вивчені букви, слова і  речення з ними.

-Запиши під диктовку слова: Йод, кіт, сани, бант, Іван, зубр.

-Спиши перші чотири речення із тексту про веселу зиму зі сторінки 97 у букварі.

4 урок.  Математика.

Тема уроку. Маса. Кілограм.

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

5 урок.  Фізична культура

 Розвиток гнучкості. 

О о   И и   Е е  А а  І і   У у 

Р р  П п  Т т  Д д  З з  Б б  Й й

М м  Л л  Н н  С с  К к  В в 

27 грудня.   Вівторок 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Зимові свята

Тема дня. Які свята відзначають узимку в Україні і світі?

1.Ви сьогодні вже проснулись? Мамі зранку посміхнулись? Клас наш радо вас вітає! Настрій кожен гарний має?

2. Зимка - зимонька прийшла І свята нам принесла. Швидко , діти , час не гайте , Зимові свята називайте.

— Незабаром настане найчарівніше, найулюбленіше свято — Новий рік. А чи знаєте ви, як святкують Новий рік у різних країнах? У нас є незвичайна ялинка, вона ніби міжнародна красуня, вбрана тільки листівками. Поцікавимося, звідки вони. 

«Англія». — Перед тим, як сісти за святковий стіл, англійська родина йде до церкви. Там діти замовляють подарунки Батечку Різдву — пишуть лист-прохання, що потім приносять додому, вкидають у камін. Англійці вважають, що дим із димаря неодмінно доставить список бажань за призначенням. До речі, саме в Англії виник звичай обмінюватися новорічними вітальними листівками. 

►► — Наступна наша мандрівка — до Італії. — Дуже цікавий звичай в Італії! Там переконані, що новорічної ночі необхідно позбуватися всього поганого і непотрібного. 31 грудня починають викидати різний домашній непотріб... просто у вікна. Усі італійці чекають на добру фею Бефану. Вона прилітає вночі на мітлі, відмикає золотим ключиком дверні замки, заходить до кімнати, де сплять діти, наповнює подарунками дитячі панчохи. А неслухняних діток вона нагороджує згаслими вуглинками. До речі, італійські кондитери випускають цукерки у вигляді вуглинок. Ви здогадалися, навіщо вони? А італійського Діда Мороза звуть Баббо Натале.

— Ви запам’ятали, куди фея Бефана кладе подарунки для дітей? ( У панчохи.) 

►►  — Наступна наша мандрівка — до Німеччини.  — У цій країні Дід Мороз — Вайнахтсман. Він з’являється на віслюку. Німецькі діти новорічної ночі кладуть у черевики сіно, щоб віслючок підкріпився, поки Вайнахтсман розкладе подарунки. У Німеччині Новий рік, як і у нас,— сімейне свято. Родина збирається за великим святковим столом, обов’язково ставить таріль із яблуками, горіхами, родзинками. Яблуко — це символ пізнання добра й зла, горіхи символізують таємниці життя, а родзинки — багато щасливих днів у новому році.

— Далі наша мандрівка — до Японії та Китаю. — Ці країни святкують Новий рік за своїм, східним календарем. Новорічної ночі японські діти кладуть під подушки картинки із зображенням човника із сімома казковими чарівниками — покровителями щастя і добра. 108 ударів дзвона повідомляють про настання Нового року в Японії. Японські й китайські діти зустрічають Новий рік тільки в новому одязі, бо вважають, що це приносить здоров’я, удачу. А найголовніші страви — колобки, булочки з рисового борошна. Двері будинків під Новий рік прийнято прикрашати гілками сосни, бамбука, сливи. Японського Діда Мороза називають Сегацу-сан. У країнах Далекого Сходу здавна прийнятий дванадцятирічний цикл відліку років. За легендою, колись дуже давно Будда вирішив кожному року дати ім’я якоїсь тваринки. Скликав він усіх тварин світу, але лише ті дванадцять, що прийшли, були взяті ним до уваги. І саме в тому порядку, в якому вони з’являлися, були названі роки. Пізніше люди почали знаходити якийсь зв’язок між учинками, характером і роком, якого вони народилися. Складалися гороскопи за роками народження. Тож 2018 рік за східним календарем — це рік Собаки, а 2019 рік — рік Свині.2020-рік Щура, 2021-рік Бика, 2022-рік Тигра, а 2023-рік Кролика— Які тварини стали символами років за східним календарем?

3. Теми для щоденника вражень □ Сьогодні я дізнався(лася)... □ Я чекаю в гості Діда Мороза. □ Я святкую Новий рік.

1 урок.  Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.(с.108)

-Повтори вивчені букви: Аа Оо Іі Ии Уу Ее Мм Лл Нн Сс Кк Вв Рр Пп Тт Дд Зз Бб Йй.

-Навчитися читати текст про зимові канікули тобі допоможе відеоурок.

2 урок.  Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.      

-Запиши під диктовку слова: Лід, мур, Іра, бик, зуб, коло, липа, вода.

-Спиши з підручника текст про ріки сторінка 92.

3 урок.   Математика.

Тема уроку. Задачі. Обчислення значень виразів.  

-Попрацюю відповідно до відеоуроку.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку.  Скоро свято – Новий рік. Прикраси з паперу. Виготовлення новорічних іграшок з паперу.

-Разом з дорослими створи поробку діда Мороза за зразком.   https://pin.it/lf0bVmo

А а  И и  Е е  У у  І і   О о 

Л л  М м  С с  Н н  В в  К к

Й й  Р р  Т т  Д д  Б б  П п  З з

26 грудня. Понеділок 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Зимові свята

Тема дня. Чому свято є важливим? Будні і свята.

1.►► Гра « Спіймай мій настрій »

— Посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонею та «киньте» своєму сусідові. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя. Зобразіть на обличчі ще будь-яку емоцію, «подаруйте» її своєму товаришеві. —. Який зараз у вас настрій? Зобразіть.

2. — Що таке свято? — Чи любите ви свята? — Чи може свято бути кожного дня?

►► Вправа « Продовж речення » □ Я люблю свята, тому що... — Які свята ви знаєте? Які з них любите найбільше святкувати? Чому?

►► — У народі кажуть, що взимку скільки днів, стільки й свят. Одним із головних є день Святого Миколая, що святкують 19 грудня. — Які подарунки приносить Миколай? — Святий Миколай згадує все добре, що зробив протягом року малюк. Для чемних діток має гарні подарунки, а для нечемних — різочки.

 ►► Гра-інтерв’ю «Що таке Новий рік?» 

Запитання. □ Що для тебе означає Новий рік? □ Навіщо потрібно прикрашати ялинку? □ Хто такий Дід Мороз? □ Де живе Дід Мороз?

►►  — Ще взимку святкують Різдво Христове — найдавніше наше свято. Починає Різдво Святвечір. Це вечір останнього дня напередодні Різдва. Цього вечора на столі має бути дванадцять пісних страв, бо в Христа було 12 учнів — апостолів. Різдвяні свята тривають аж до Водохреща. Раніше обов’язково перед Святвечором виготовляли зірку.

3. Теми для щоденника вражень □ Я люблю зимові свята. □ Узимку до мене в гості приходять... □ Різдвяні звичаї у моїй родині.

1 урок.    ЯДС.

Тема уроку. Як я допомагаю старшим?

-Переглянь разом із дорослими інформацію на сторінках 102,103 підручника.

-Подумай, які в тебе є обов'язки.

-У зошиті на сторінці 44 виконай запропоновані завдання.

3 урок.   Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Закріплення читацьких знань і вмінь, пов'язаних із вивченими буквами.

-Повтори вивчені букви: Аа Оо Іі Ии Уу Ее Мм Лл Нн Сс Кк Вв Рр Пп Тт Дд Зз Бб Йй.

-Навчитися читати слова і текст зі сторінок 106 і 107 підручника тобі допоможе відеоурок, а довідатися, які ще бувають житла на землі допоможе пізнавальне відео.

4 урок.   Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Списування коротких речень, поданих друкованим шрифтом.

-Запиши під диктовку склади: Му, Де, Кі, Ни, Во, Ла. Ос, Ир, Іп, Ет, Уз, Ай.

Спиши з підручника текст про аквапарк сторінка 85.

5 урок.   Фізична культура 

А а  О о  І і  И и  У у  Е е

М м  Л л  Н н  С с  К к  В в 

Р р  П п  Т т  Д д  З з  Б б  Й й

23 грудня.  П'ятниця  

1 урок.   ЯДС.

Тема уроку. Що робити, якщо вийшли втрати в громадському місці? Моя творча співпраця. «А хто, хто Миколая любить?».

-Переглянь відео про похід до бібліотеки, опрацюй сторінки 99-101 підручника.

-У робочому зошиті виконай завдання на сторінці 43.

2 урок.  Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. 

-Спиши текст про грибну пору, поданий нижче. А на допомогу тобі прийде табличка з друкованими і прописними літерами.

3 урок.  Математика

Тема уроку. Задачі. Обчислення значень виразів.

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

4 урок.  Каліграфія

Тема уроку. Вирізування ножицями. Основні прийоми вирізування ( по прямій лінії, вирізування різних форм)

-Попроси дорослих накреслити на листочку А-4 геометричні фігури: круг, трикутник, квадрат, прямокутник. Повчися самостійно їх вирізати.

-У каліграфічному зошиті напиши по рядочку великої і малої літери Йй, а також повправляйся у вмінні поєднувати букви ол Ол оо Оо ои Ои ов Ов  ое Ое (по піврядочка)

5 урок.  Фізична культура

«Правильна постава — сам собі лікар». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ для постави з в. п. стоячи. Танцювальні кроки. Рухлива гра «Вовк, лисиця і зайці»

22 грудня.   Четвер   

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Подорожуємо в часі.

Тема дня. Як змінилися ми за час шкільного життя?

1.►► Вправа «Чарівна паличка » Той, до кого потрапляє «чарівна паличка», висловлюється про свої мрії, побажання.

2.Ви дорослішими стали,

Ви уже попідростали,

Час навчатися настав,

До школярських братись справ.

Всі ви , діточки , віднині —

У шкільній нашій родині,

І відомо дітворі,

Що тепер ви — школярі. 

— Навіщо потрібна школа? — А як ви вважаєте, навіщо потрібно вчитися? — Бути школярем — не так просто, але дуже почесно. Кожний учень має жити за шкільними правилами. Він має свої права та обов’язки, тому поводитися у школі повинен не абияк, а так, як належить справжньому школяреві.

►► Вправа « Навіщо ходять до школи »

 □ До школи ходять, щоб грати!

□ До школи ходять, щоб читати!

□ До школи ходять, щоб дружити!

□ До школи ходять, щоб бешкетувати на перерві!

о До школи ходять, щоб бути недбалим, не виконувати шкільні завдання!

□ До школи ходять, щоб бути сумлінним, старанно працювати на уроках!

□ До школи ходять, щоб бути уважним на уроках!

□ До школи ходять, щоб «ловити ґав» на уроках!

— Щодня ти приходиш до школи, спілкуєшся зі своїми однокласниками. Усі ви різні. Одні мають здібності до математики. Інші — гарно співають, танцюють, малюють, займаються спортом або вміють виготовляти чудові речі власноруч. Але найголовніше — ви не байдужі одне до одного, умієте співчувати, приходити на допомогу тим, хто її потребує. — Які роботи в класі можна виконувати разом? (Чергування, підготовка до виступу.) — Що потрібно для того, аби робота була успішною? (Діяти разом.)

►►3.Теми для щоденника вражень □ Щоб гарно вчитися, я роблю... □ Моє шкільне життя. □ Мені допомагають навчатися...

1 урок. ЯДС

Тема уроку Чи існують правила поведінки в закладах культури?

- Опрацюй сторінку 96-98 підручника.

-Переглянь відеоурок до теми.

-У робочому зошиті виконай завдання до цієї сторінки.(С.42)

2 урок. Математика.

Тема уроку. Задачі. 

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

3 урок. Образотворче мистецтво

Тема уроку. Новорічні свята. Зображення казкового новорічного міста.

-Намалюй казкове новорічне місто. Працюй фломастерами або олівцями.

4 урок. Музичне мистецтво

Тема уроку.  Ритмічні вправи.

-Попрацюй відповідно до презентації до уроку.

21 грудня.  Середа 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Подорожуємо в часі.

Тема дня. Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина?

1. Погляньте одне на одного, посміхніться. Із цих промінчиків добра, що закріпилися на наших обличчях, ми розпочнемо наше заняття.

2. — Відгадайте загадку. ▼ Цілий ящик південного сонця В Новий рік завезли в магазин . Здогадайтеся , діти , то що це? Екзотичний смачний... (апельсин).

— За що ви любите апельсини? — Апельсин — настільки радісний фрукт, що поглянувши на нього, відразу ж поліпшується настрій. А з’їси частинку — і відчуєш неймовірний смак! А чи знаєте ви казку про Апельсин? Умощуйтеся зручно та слухайте уважно. 

►► Слухання казки «Про розумний Апельсин »

Одного разу Апельсин побачив за вікном дивну картину. Замість звичних, на його погляд, казкових пальм — дерева без зеленого вбрання; замість шовковистих трав — килим із білого снігу. «Дивно. У моєму рідному Єгипті такого не буває, там завжди тепло, дерева стоять одягнені»,— думав Апельсин. Незабаром Апельсин потрапив на очі нової господині. — Який хороший фрукт,— зраділа вона. Із м’якоті апельсина вона вичавила сік. Залишки подрібнила й додала в торт, а зі шкірок приготувала смачні цукати. Апельсин був дуже гордий із того, що згодився для багатьох смаколиків. Для нього було важливо відчувати свою користь. — Я тут теж потрібний, як і в моєму рідному Єгипті. І не біда, що за вікном зима,— яка гарна країна, які гарні люди! Ірис Ревю

— Що господиня приготувала з апельсина? — Ми подорожували машиною часу. Відвідали країну чисел та слів. Сьогодні я запрошую вас помандрувати на шкірці апельсина. 

— Море буває різним. Сонячного дня, коли немає вітру, воно дуже красиве. Колір у нього блакитно-зелений, лише де-не-де по ньому пробігають хвилі з маленькими білими гребінцями. І тоді говорять, що на морі штиль. Але море спокійне не завжди. Похмурого дня воно стає сердитим. Сірі хвилі біжать до берега, викидаючи каміння й пісок. Тоді говорять, що на морі шторм. Дуже небезпечним море стає під час шторму — сильного вітру із дощем. Навіть великі кораблі можуть затонути. А чи не потоне наш апельсин? Я запрошую вас в «Апельсинову лабораторію».

►► Дослід « Чому апельсин не тоне?» — Як ви вважаєте, якщо апельсин кинути в ємкість із водою, він потоне?

(Д іти виконую ть запропоноване.) — Що вас здивувало? (Апельсин не потонув.) — Як ви вважаєте, чому так сталося? — Нумо почистимо апельсин і кинемо його у воду. — Що сталося? (Апельсин потонув.) — Які у вас припущення? (Апельсину завадила потонути шкірка.) — Як можна перевірити, чи дійсно це так? (Кинути шкірку у воду.)  — Що ж є таке в шкірці, що допомагає їй триматися на воді? — Розгляньте й розкажіть, яка вона. (Шершава , пориста , не ­ рівна.) — Пори апельсинової шкірки заповнені повітрям. Повітря легше за воду, тому вона не тоне. Отже, можемо сміливо вирушати в дорогу.

►►3.Теми для щоденника вражень □ Я мрію мандрувати... п На чому б я хотів(ла) помандрувати. □ Кого б я запросив(ла) у подорож.

1 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання(с.105)

-Продовжуй вчитися читати текст із вивченими буквами на сторінці 105 підручника.

3 урок.  Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Закріплення вмінь писати вивчені букви, з’єднувати їх у словах.

-Запиши під диктовку склади Ма, ло, ні, си, ку, ве, ар, оп, іт, ід, уб, ед;

слова Мед, лік, дуб, пар, віл, сіно, диво.

-Спиши 1-2 скоромовки зі сторінки 100 у букварі.

4 урок.  Математика.

Тема уроку. Різницеве порівняння чисел

-Попрацюю відповідно до відеоуроку.

5 урок.  Фізична культура

 Розвиток гнучкості. 

20 грудня.   Вівторок   

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Подорожуємо в часі.

Тема дня. Навіщо нам у країну чисел і слів?

1.►► Вправа « Я люблю себе за те, що ...» «Я люблю себе за те, що я добрий», «Я люблю себе за те, що я веселий», «Я люблю себе за те, що я вмію...».

2.►► Слухання й обговорення казки Ірис Ревю « Важливі цифри »

У математичному царстві жили-були цифри від 0 до 9. Цифри як цифри. Деякі з них були худенькими, як наприклад, 1 і 7. Деякі повними, округлими. До таких належали 0, 9. Хтось із цифрою був із хвостиком, таким як 2 і 5, хтось із кружечком, як 6 і 8. Загалом, були вони швидше, не схожими одна на одну. якщо на це, цифри були дуже дружними між собою. Вони могли зіграти в чотири руки на фортепіано, показати театральну п'єсу «Семеро козенят». А якщо хтось добре вчився, то цифри утворювали 10. А двійка і трійка при цьому скромно стояли осторонь. Але одного разу, на святі, літері заявили цифрам, що вони важливіші. Без букв і слів ніхто нічого не зрозумів би. Цифри образилися, розбіглися навсібіч. І почався такий хаос!Буква А, наприклад, стоїть на першому місці в алфавіті, буква Д — на шостому, а буква Я — на 33-му місці. А тепер, коли цифри немає, незрозуміло, на яке місце поставити. Така плутанина! У математичному царстві ніхто не міг до ладу нічого порахувати, почалася паніка. Тоді букви перепросили у цифру, попросили їх, як раніше і, виконати свої цифрові обов’язки. І все стало на своєму місці. — У якому царстві жили цифри? — Чому в математичному царстві почалася паніка? — Хто перепросив у цифру? — Діти, що можна скласти з літер?

Ну щоб, здавалося, слова ... Слова та голос , — Більш нічого . А серце б'ється , ожива , Як їх почує ... — Що ви уявили? — Про що йдеться у вірші Тараса Шевченка? — Кожному в дар дана мова. Усі живі творіння на Землі спілкуються між собою: одні — мовою жестів, інші — мовою звуків. Лише нам, людям, було подаровано можливість спілкуватися за допомогою мови. Отже, мова — безцінний дар, який потрібно шанувати, як батько й матір, родину, країну. «Рідна мова дорога люди, як саме життя»,— говорить народна мудрість.

►►Теми для щоденника вражень □ Я хочу вивчати інші мови. □ Сімейні дати. □ Моє улюблене число.

1 урок.  Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Закріплення знань про букви Й, й («ій», «йот»), звук [й]. Фомування в учнів навичок читання на основі діалогу.(с.104) 

-Повправляйся у читанні за допомогою тренажера для розчитування.

-Закріпіть вміння читати слова і текст з літерою й на сторінці 104.

-Надрукуй цілий рядок великої літери Й.

2 урок.  Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Написання великої букви Й («ій», «йот»), буквосполучення йо.(с.61) 

-Сьогодні ти навчишся писати велику букву Й, склади, слова і речення з нею.

3 урок.   Математика.

Тема уроку. Обчислення значень виразів. Задачі

-Попрацюю відповідно до відеоуроку.

4 урок.  Дизайн і технології.

Тема уроку.  Веселий равлик. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки .

-Разом з дорослими створи поробку веселого равлика за зразком.

19 грудня.  Понеділок  

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Подорожуємо в часі.

Тема дня. Чи б ви хотіли подорожувати в часі?

1. ►► Вправа «На кого я схожий (схожа)?» Наприклад: «Петрику, у тебе чудова посмішка, схожа на сонечко!», «Маринко, у тебе очі, як зірочки!».

2. — Є люди, яким подобається пригадувати, що було. Вони ніби живуть минулим. А є люди, які весь час мріють, живуть майбутнім. — А чи любите ви подорожувати? — Я пропоную вам сьогодні справжніми мандрівниками та вирушити в подорож у часі! Згодні? — Але спочатку поміркуймо, що називається минулим, теперішнім і майбутнім. — А на чому можна подорожувати?

►► Слухання вірша Романа Бойчука « Машина часу » Своя машина час в шкірі з нами: Політ в минулому — це у спо гади порінь , А у майбутнє, оминувши час плин , Ми мріючи , мандруємо щораз . Мінуле — це історія тривки Без прав на зміни , закарбована в спіраль У тогочасності Вітків . Немов кришталь, Майбутнє ж — то незвіданість кришка. Своя машина час в шкірі з нас Багатогранна і незрима до безмеж . І ти не знаєш , де злетиш , а де впадеш ; Не в силах ти змінити минулий час. Та хід історії можна змінити все ж , — Міняючи майбутнє в свій час.

►► Слухання казки про машину час.

В одній країні у кожного жителя була своя машина. Але всі нею користувалися по-різному. Одні подорожували тільки в минулому, їм подобалося згадувати й не думати про те, що на них чекає. Інші подорожували тільки в майбутнє, їм не хотілося згадувати те, що сталося, вони зовсім не хочуть думати про сьогодення. Але були в цій країні люди, які жили тільки сьогоденням, не розуміючи тих, хто весь час згадував, і тих, хто постійно мріяв. — А чи любите ви подорожувати? — Хто із вас хотів би подорожувати тільки в минулому? Чому? — А хто із задоволенням відвідав би майбутнє? Що б ви там хотіли побачити? — А хто з вас вважає, що найцікавіше жити сьогоднішнім днем?

3. Теми для щоденника вражень □ Якби я мав(л а ) машину часу... □ Я мрію стати... □ Моя родина у майбутньому.

1 урок.    ЯДС.

Тема уроку. Як поводитися в транспорті? 

-Переглянути разом із дорослими відомостями на сторінках 94,95 підручника.

-Довідатися про правила поведінки в транспорті ти можеш з відео.

-У зошиті на сторінці 41 виконайте запропоновані завдання.

3 урок.   Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Звук [й],позначення його буквами Й, й («ій», «йот»).(с.102,103)

-Вивчи нову букву з допомогою відео, навчися читати склади, слова та вірші з буквою на сторінках 102,103 буквара.

-Надрукуй цілий рядок малої літери й.

4 урок.   Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Написання рядкової букви й ( «ій», «йот» ), складів, слів із нею.(с.60)

-Навчися писати у робочому зошиті на сторінці 60 малу букву й, склади, слова та речення з нею.

5 урок.   Фізична культура 

 Ритмічні вправи.  

16 грудня. П'ятниця 

1 урок.   ЯДС.

Тема уроку. Урок-екскурсія. Чому я люблю відвідувати бібліотеку? Моя творча співпраця. Чому кажуть, що книга — найкра­щий подарунок?

-Переглянь відео про похід до бібліотеки, опрацюй сторінки 90-93 підручника.

-У робочому зошиті виконай завдання на сторінці 40.

2 урок.  Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Повторення вивченого про букви Б, б та звук [б]. Формування навичок читання на основі тексту.(с.100,101)

-На сторінках 100,101 закріпи вміння читати слова і текст з вивченими літерами.

-Надрукуй цілий рядок великої літери Б.

3 урок.  Математика

Тема уроку. Обчислення значень виразів. Задачі.

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

-Попрацюй у робочому зошиті на сторінці 53 робочого зошита та додаткове завдання 39.

4 урок.  Каліграфія

Тема уроку. Викладання літер, силуетів різних предметів з насіння, ґудзиків, гілочок.Написання у каліграфічному зошиті букв Д д З з Б б  

 

5 урок.  Фізична культура

15 грудня.   Четвер   

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Таємниці космосу

Тема дня. Як я уявляю інші планети?

1. Вітання

— Зараз ми пробуємо розслабитися, відпочити й помріяти. Умостіться зручно, як вам хочеться. Заплющте очі, розслабтеся, уявіть собі пташкою, яка літає високо в небі. Можливо, це лелека, а, може, чайка, синичка чи орел. Ви відчуваєте приємний подих вітру, адже мчите його назустріч, відчуваєте легкість і спокій. Ви вільні, щасливі, бо маєте змогу побувати там, де найбільше хочете, у будь-якому куточку нашої планети. Вам добре й легко. Запам'ятайте це відчуття. Спробуйте працювати в кімнаті з цими відчуттями.

2. — Люди давно дивилися на небо, мріяли про політ. Спочатку, як птахи, потім (коли з’являться повітряні кулі, дирижаблі та перші літаки, люди починають мріяти злетіти вище за птахів, побачити космос, далекі зоряні світи. Ближче, на власні очі, побачити зірки і планети можна за допомогою телескопа (весь світ за допомогою цих пристроїв спостерігають за небесними тілами, їхньою взаємодією, вивчають вплив процесів у космосі на життя на Землі, можуть передбачити. навіть зміни погоди на Землі. 

— Ми щовечора, якщо забажаємо, чи допоможемо погоду, можемо побачити зірки і планети. А що ми знаємо про них? Ознайомимося з однією із зоряних систем — Сонячною, адже саме до неї належить наша Земля. Нібито всі планети схожі одна на одну. їх традиційно зображують у формі кругів, та й виглядають вони в космосі також схожими на різнобарвні круги. Чим планети відрізняються одна від одної? Виявляється, планети дуже різні — за розміром, віддаленістю від Сонця, забарвленням... Різне відстань від Сонця означає, що Сонце по-різному зігріває й освітлює поверхню планети, тому на деяких з них дуже холодно або дуже жарко, а на деяких можливо. , як і на Землі, добре всьому живому (хоча жодної планети , на якому існувало б життя , людям дослідити не вдалося). яким, відмінностями в температурі поверхні пояснюється різне забарвлення планети. — Діти, як ви вважаєте, чи можете побачити космос ближче? — Ближче побачити космос можуть тільки космонавти. Можливо, коли ви виростите, хтось із вас стане космонавтом і полетить у космос. А поки що ми можемо здійснити явну подорож у космічну далечінь. Н ►► Гра «З н а й к и » □ Як упакована її космонавтів? (У тюбики.)

□ Одяг космонавтів. (Скафандр .)

□ Головне світило нашої Сонячної системи. (Сонце.)

о Небесне світило, прекрасно видиме з Землі на нічному небі. (Місяць.)

□ Транспортний засіб, що літає в космос. (Космічний корабель, ракета.)

□ Перший космонавт, який полетів у космос. (Ю рій Гагарін.)

□ Ділянка зоряного неба з назвою. (Сузір’я.)

□ Яку форму має сузір’я Великої Ведмедиці? (Ківш.)

3.Теми для щоденника вражень □ Якби я зустрів(ла) космічного прибульця... □ Я хочу побачити танок планет у Всесвіті. □ Моя подорож до іншої планети. □ Моя таємнича, фантастична планета.

1 урок. ЯДС

Тема уроку Які бувають заклади культури?

- Опрацюй сторінку89 підручника.

-У робочому зошиті виконай завдання до цієї сторінки.(С.39)

2 урок. Математика.

Тема уроку. Задачі. Обчислення в межах 10

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

-Виконай завдання на сторінці 52 робочого зошита, та додаткове завдання 27.

3 урок. Образотворче мистецтво

Тема уроку. У світі порівнянь. Малюнок «Транспорт»

-Намалюй свій улюблений транспорт. Працюй акварельними або гуашевими фарбами.

4 урок. Музичне мистецтво

Тема уроку. Тембр.  Порівняння музичних творів

-Попрацюй відповідно до презентації до уроку.

14 грудня.  Середа 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Таємниці космосу.

Тема дня. Чи можливе на Землі життя без Сонця?

1. Вітання «Одне до одного». Привітайся зі своїми мамою, татом, братиком або сестричкою: рука до руки, вухо до вуха, спина до спини, плече до плеча, віч-на-віч тощо.

— Відгадай загадку. Із - за моря випливає , Промінці ласкаві має , Заглядає у віконце . Це яскраве, кругле ... (Сонце). — Що дає нам Сонце? — Чи можливе на Землі життя без Сонця? — Для жителів планети Земля велике значення мають сонячне світло й тепло. Життя на Землі без Сонця неможливе: якщо воно припинить світити, то рослини загинуть, адже вони не можуть жити без тепла й світла; тваринам і людям нічим буде харчуватися. Усе живе замерзне від нестерпної холоднечі. Завдяки Сонцю ростуть дерева, трава, квіти, нагрівається вода в морях та океанах. Там можуть жити риби й різні тварини... А ще люди навчилися накопичувати й використовувати сонячну енергію: споруджують сонячні електростанції, будинки, електроенергія до яких надходить із сонячних батарей, конструюють автомобілі із сонячними панелями (щоправда, вони поки що їздять не дуже швидко)...

►► Проблемне питання — Ми знаємо, що без Сонця на Землі життя неможливе. — А чи є життя на самому Сонці? — Яка поверхня в Сонця? Чи видно на ній океани, сушу? Виявляється, що на Сонці зовсім немає життя. Отакої! Нам Сонце дає життєдайну енергію, а саме її не має. Як це так? Сонце — це зірка, велетенська розжарена куля з газів. Воно випромінює величезну кількість тепла. Так багато, що його можна лише віддавати, а самому скористатися з нього вже неможливо. У пічці теж багато тепла, але хіба можна жити у пічці? Учені, які спостерігають за Сонцем, стверджують, що його поверхня схожа на кашу, що весь час кипить, фиркає, булькає. Але цю кашу не можна куштувати, бо вона газова й дуже гаряча. Навіть наблизитися нікому до Сонця неможливо — відразу можна згоріти. 3.Теми для щоденника вражень □ Для мене Сонце відкрило свої таємниці. □ Я радію сонечку. □ Сонечко і мій настрій.

1 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Звуки[б],[б'],позначення їх буквами Б,б («бе»). (с.98,99)

-Переглянь відео, яке допоможе тобі вивчити нову букву б.

-Продовжуй вчитися читати слова, речення і тексти з вивченими буквами на сторінках 98,99 підручника.

-Надрукуй цілий рядок малої літери б.

3 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Написання великої букви Б («бе»), складів і слів із нею.(с.58,59)

-Навчися писати велику літеру Б на сторінці 58,59 робочого зошита. Допоможуть тобі в цьому відео написання букви та анімована буква Б.

4 урок. Математика.

Тема уроку. Віднімання  кількох чисел.

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

-Виконай завдання на сторінці 51 робочого зошита.

5 урок. Фізична культура

13 грудня.  Вівторок  

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Таємниці космосу.

Тема дня. Чи може день наздогнати ніч?

1.Вітання ►► Вправа «Віночок побажань » Обміняйся зі однокласниками або своїми рідними побажаннями. 

2.Відгадайте загадки.  До вечора помирає, Зранку оживає . (День.)

Підходити до будинку стала , З неба сонце вкрала . (Ніч)

— Діти! Чим день відрізняється від ночі? (Удень світить сонце, співають птахи, а вночі на небі місяць, зірки, природа завмирає.) — Чому вдень ясно? (Тому, що на небі сонце.) — Чому вночі темно? (На небі немає сонця.) — Чому на Землі день поступається місцем ночі?

►► Театралізація. Улянка запитала Песика: — Де ночує Сонце? Чи правда, що ввечері воно вкривається хмаринкою й спить за краєм Землі? — У Землі немає краю. Вона схожа на кулю й увесь час обертається. — Як дзиґа? — Подібно до неї, але не так швидко. Саме внаслідок обертання Землі Сонце освітлює то один бік, то інший. На тому боці, куди падає світло,— день. А на іншому боці у цей час ніч. Зрозуміла? — Не зовсім. — Уяви, що ти — Сонце, а я — Земля. Я обертаюся. Коли я до тебе повернутий обличчям, у мене день, бо я бачу «сонечко». Коли я повернуся до тебе спиною, то «сонечко» освітлює мені спину. Я його не бачу. Тут, де мої очі,— ніч. Зрозуміла? — Зрозуміла! Тепер я буду Землею, а ти — Сонцем! — Земля — особлива планета, тому що на ній існує життя. Хоча ми цього не відчуваємо, але наша планета постійно рухається. Тобто, Земля обертається не тільки навколо Сонця, але й із заходу на схід навколо своєї осі. Вісь Землі — уявна лінія, що проходить через центр планети. Повний оберт Землі навколо своєї осі відбувається за 24 години, або за одну добу. Коли та частина Землі, на якій ми живемо, повернена до Сонця, у нас настає день. У цей самий час у людей, які живуть на іншому боці земної кулі,— ніч. У міру того, як Земля продовжує свій рух, ми повертаємо від сонячного світла, настає ніч. Перегляд мультфільму «Фіксики. Глобус» — Чому день поступається місцем ночі? — Що впливає на зміну дня і ночі? — Чи може день «наздогнати» ніч? Чому?3.Теми для щоденника вражень □ Тепер я знаю... □ Я люблю спостерігати за зоряним небом. □ Якби я був(ла) зірочкою...

1 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Закріплення знань про  букви з, З, їхнє  звукове.(с.96,97)

-Закріпити вміння читати слова і текст з літерою з на сторінках 96,97 допоможе тобі відеоурок.

-Надрукуй цілий рядок великої літери З.

2 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Написання рядкової букви б («бе»), складів, слів із нею.(с57)

-Сьогодні ти навчишся писати малу букву б, склади, слова і речення з нею.

3 урок.  Математика.

Тема уроку. Додавання кількох чисел

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

-Виконай завдання на сторінці 50 робочого зошита, та додаткові завдання 35,36.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку. Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Інопланетний корабель»

-Разом з дорослими створи поробку іншопланетянина в космічній тарілці за зразком.

12 грудня. Понеділок 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ

Тема дня. Що можна побачити в космосі?

1. Вітання жартівливим способом. До привітання додай прикметник для опису себе («Доброго дня, я весела Іринка».) 2. — Діти, сьогодні я отримала повідомлення від маленької Зірочки. Вона написала його для вас, послухайте.

Привіт! Я — маленька Зірочка. Я живу на небі й щовечора дивлюся звідти на тебе. Зазираю до твого віконця. Мрію подружитися з тобою! Запрошую сьогодні до себе на гостину. Високо-високо в небі, у дивовижних палацах із хмар, мешкаємо ми — зірочки та наш поважний дідусь Місяць. Удень спимо, укрившись ковдрами-хмаринками. А з настанням вечора прокидаємося та беремося до улюблених справ. Хтось малює космічні пейзажі, грає у кометотон (зоряний бадмінтон), ганяє Чумацьким Шляхом на ковзанах, а хтось ліпить хмаровиків із пухнастих хмаринок. Нам радісно — і від цього сяємо ще яскравіше, щоб і ви, дивлячись на нас із Землі, теж відчули радість та всміхнулися.

— Діти, де мешкають зірочки? — Які ще цікаві справи можуть бути в зірочок на небі? — Як гадаєте, що вони бачать у своїх снах? — Доберіть слова, щоб описати зорі (яскраві , блискучі, загадкові, недосяжні тощо.)

— З чим їх можна порівняти? (Зірочки на небі, наче родзинки у пиріжку ; ніби ґудзики велетенської шуби; схожі на монетки тощо .)

►► Фантастичні гіпотези — Уявіть, що ви — маленька Зірочка, яка опинилася у зоряному палаці. Що ви бачите? Що ви чуєте? Що відчуваєте? Який у вас настрій? — Людей завжди цікавило, що там на далеких зірках? Наскільки вони далеко? Які за розміром? Чи видно з зірок Землю? Яка Земля з космосу? — Подивіться на фотографії Землі з космосу. Якого кольору наша планета? — Чому так багато блакитного кольору? — Як ви вважаєте, що на Землі може мати синій колір? коричневий? жовтий? — Які ще барви ви помітили на фото Землі з космосу? — Як ви вважаєте, чого більше на нашій планеті: суходолу чи водойм? Чому?

3.Теми для щоденника вражень □ У космосі мене цікавить... □ Я б хотів(ла) дізнатися про... □ Космічний корабель, який здійснить мою мрію

1 урок.   ЯДС.

Тема уроку. Чому й  де збираються люди?

-Переглянь разом з дорослими інформацію на сторінках 86-88 підручника.

-У зошиті на сторінці 38 виконай запропоновані завдання.

3 урок.  Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Звуки[з],[з'],позначення їх буквами з,З(«зе»).(с.94,95)

-Вивчи нову букву з за допомогою відео, навчися читати склади, слова та вірша із буквою з на сторінках 94, 95 буквара.

-Надрукуй цілий рядок малої літери з.

4 урок.  Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Написання великої букви З («зе»).(с.55,56)

-Навчися писати у робочому зошиті на сторінках 55,56 велику букву З, склади, слова та речення з нею.

5 урок.  Фізична культура

09 грудня.   П'ятниця   

1 урок.   ЯДС.

Тема уроку. Ким працюватимуть люди у майбутньому?

-Переглянути мультифільм про професії, опрацюйте  сторінки 83-85 підручника

-У робочому зошиті виконується завдання до цієї сторінки.(С.37)

2 урок.  Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Написання рядкової букви з («зе»), складів, слів із нею.(с.54) 

-На сторінці 54 робочого зошита повчися писати малу букву з, склади, слова і речення з нею. Допоможуть тобі відео та анімована лідера з.

3 урок.  Математика

Тема уроку. Задачі на підвищення на кілька одиниць. Порівняння виразу і числа.

-Попрацюю відповідно до відеоуроку.

4 урок.  Каліграфія

Тема уроку. Ігри з крупою, намистинками, ґудзиками, дрібними камінчиками (сортування, вгадування із закритими очима тощо).

I. В мене є чарівний мішечок. Що в ньому є, як ви думаєте? ( ґудзики, камінчики, крупи, шишки). Де ми можемо побачити ці предмети?Навіщо нам на уроці ці предмети?

II. Ми з вами будемо гратися цими предметами, робити масаж, малювати.

III.1.Масаж пальчиків. Гудзиковий масаж.(Коробка заповнена гудзиками). *Опустіть руки в коробку; *Поводьте долонями по поверхні; *Перетріть гудзики між долонями; *Пересипання їх з долоньки в долоньку; *Знайди найбільший гудзик, найменший, квадратний, гладенький. Гудиковий масаж прогрес розвитку тактильних відчуттів.

2.Ігри з крупою. * «Пальчиковий басейн» –насипати крупу в коробку або піднос і водити ручками, пересипати, набираючи в кулачки . – Можна малювати пальчиками доріжки, сонечко, інші малюнки. * “Купати” ручки в крупі – насипати в ємність крупи , запропонувати дітям занурити туди ручки, стискати і розтискати кулачки, пересипати з однієї ручки в інше. * «Погодуємо пташок». * «Попелюшка»(перебирання гороху, квасолі). * «Відгадай, яка крупа в мішечку».

3.Ігри з паличками. Покладіть 4 лічильні палички на стіл. Учні беруть їх пальцями, від вказівних - до мізинця. Пара пальців бере одну паличку. Зчиків камінів і палічок можна створити цікаві творчі композиції. Все це дозволяє розвивати тактильно-рухове сприйняття дитини.

4.По роздрукованому контуру предмету (на листку паперу) розкладіть ґудзики.

5.Малювання по пластиліну крупами. 

6.Напишіть у каліграфічному зошиті по одній рядочці букви Р р П п Т т.

IV. Рефлексивно-оцінювальний етап Закінчивши урок можна взяти з собою залишки крупи на прогулянку і погодувати птахів. 

5 урок.  Фізична культура

Тема уроку. Організаційні вправи. Рухлива гра «Тихо-гучно»

08 грудня.   Четвер  

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Зимова мозаїка

Тема дня. ЯК ЦІКАВО ПРОВОДИТИ ЧАС УЗИМКУ?

 1. — Малята, який у вас настрій? (Г а р н и й , в е с е л и й , ч у д о в и й , до б р и й !)

2.  — Пригадайте, скільки гарного навкруги взимку — блискучі бурульки, ажурні сніжинки, таємничі кучугури... Казкова краса зими притягує, хвилює, бентежить нашу уяву. А чому настає зима?

►► С л ух а н н я казки

Високо-високо, за найвищими хмарами, була незвичайна країна. Господарювала там мати Природа. Вона посилала на землю своїх діток. А було їх чотири: Весна, Літо, Осінь, Зима. Щоразу матінка Природа готувала своїх дітей до подорожі на землю. Весна пробуджувала природу від сну. Літо — дарувало багато квітів, ягід, грибів. Осінь радувала всіх щедрим урожаєм. Коли махала золотоволоса красуня останнім своїм жовтим листом і прощалася з нами, то наставала черга Зими йти до людей.

— Після якої пори року настає зима?

►► Вправа «Продовж речення » □ Зима — це... □ Узимку можна...

►► Гра «Виправ помилку» — Незнайко писав листа, у якому хотів розповісти про те, що таке зима, та, як завжди, все переплутав. Допоможіть виправити помилки, допущені в листі! «Перший зимовий місяць називається вересень. Як настає зима, так починаються холоди, і люди одразу надягають теплий одяг: шуби, чоботи, рукавиці, шапки, шорти, шарфи. Узимку діти катаються на санчатах, лижах, велосипедах, ліплять снігову бабу, купаються у морі, ковзають по льоду, засмагають, будують снігові фортеці й готуються до маминого свята. Є спортсмени, які займаються зимовими видами спорту: хокеїсти ключками забивають шайбу в ворота; фігуристи танцюють на лижах; лижники з’їжджають із гірки на санчатах; ковзанярі бігають на лижах. Щоб не застудитися, потрібно щоранку з’їдати по одній бурульці. Зима — чудова пора року!»

— Діти, що таке зима? — Які зимові розваги ви знаєте? — Як слід поводитися на вулиці взимку?

3. Теми для щоденника вражень □ Мені подобаються зимові розваги. □ Узимку я люблю... □ Сімейний відпочинок узимку.

1 урок. ЯДС

Тема уроку. Ким працюють наші батьки?

-Переглянь відеоурок, опрацюй сторінки 81,82 підручника.

-У робочому зошиті виконай завдання до цієї сторінки.(С.36)

2 урок. Математика.

Тема уроку. Задачі. Обчислення в межах 10

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

3 урок. Образотворче мистецтво

Тема уроку. Світ наповнений прикрасами. Орнамент. Зображення калинового орнаменту за зразком.

-Коли будеш зображувати орнамент, то зверни увагу, що ягідки зображуються пальчиком, а гілочки і листочки пензликом. Працюй акварельними або гуашевими фарбами.

4 урок. Музичне мистецтво

Тема уроку. Темп у музиці. Ритмічні вправи

-Переглянь презентацію до уроку музики за посиланням внизу.

СВІТ НАПОВНЕНИЙ ПРИКРАСАМИ
Уявіть, що ви композитори, які написали твори «Черепаха», «Прогулянка», «Ластівка». Який темп ви оберете для кожного твору?
Перейти к документу Sway

07 грудня.  Середа 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Зимова мозаїка.

Тема дня. ЯК ЗИМУЮТЬ ТВАРИНИ? / «ЧИ КОЖНА ПТАШИНА У ВИРІЙ НА ЗИМУ ЛІТАЄ..?»

1.Разом із сонечком встаємо ми. На ранкову зустріч  поспішаємо . Поділившись настроєм своїм , Ми частинку серця друзям залишаємо

2. ►► — Як готуються до зими люди? (Утеплюють будинки, заготовляють заздалегідь продукти, тепло одягаються.)

— А як же пристосовуються до зими тварини? (Змінюють колір хутра, заготовляють їжу, а деякі залягають у сплячку.)

— Яких тварин не можна зустріти в зимовому лісі? (Бурих ведмедів, борсуків, їжаків, кажанів.) Лише вовки та лисиці виходять на полювання.

— Як зимують птахи? — Чим живляться птахи? (Різними комахами, жуками, жабами.) — Ви вже знаєте, що восени комахи, жуки, жаби ховаються і сплять аж до весни. То що ж робити птахам? Де знайти поживу? Із настанням холодів відбуваються зміни в житті птахів. Вони не мають чого їсти, тому частина відлітає.

— Які птахи відлітають у теплі краї? — Яких зимуючих птахів ви знаєте?

►► Творчо-емоційна гра  Якщо ви любите птахів — підніміть руки вгору. □ Якщо не руйнуєте пташиних гнізд— похитайте головою ліворуч, праворуч.  □ Якщо ви заготовляєте корм для зимуючих птахів — нахиліть голову вперед.

□ Якщо ви підгодовуєте птахів узимку — поплескайте в долоні.

□ Якщо ви переймаєтесь, коли бачите зруйноване гніздо чи поранену пташку,— покладіть руку на серце.

□ Якщо ви радієте, побачивши птаха або почувши його спів,— посміхніться одне одному.

□ Якщо ви вважаєте, що «Птахи — наші друзі»,— візьміться за руки.

3. Теми для щоденника вражень □ Я допомагаю птахам узимку. □ У мене у дворі зимують... □ Ми з друзями виготовили годівничку.

1 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Засвоєння букв Д, д,  їхнє звукове значення.(с.92,93)

-З допомогою відеотренажера повтори вивчені букви.

-Продовжуй вчитися читати слова, речення і тексти з вивченими буквами на сторінках 92,93 підручника.

3 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Написання великої букви Д («де»), складів і слів із нею.(с.53)

-Навчися писати велику літеру Д на сторінці 53 робочого зошита. Допоможуть тобі в цьому відео написання букви та анімована буква Д.

4 урок. Математика.

Тема уроку. Задачі. Обчислення в межах 10

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

5 урок. Фізична культура

Тема уроку.

06 грудня.  Вівторок  

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. Зимова мозаїка.

Тема дня. ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ З РОСЛИНАМИ ВЗИМКУ? 

1.►► Гра « На що схожий настрій » Потрібно сказати, на яку пору року, погоду, природне явище схожий настрій сьогодні. Наприклад: «Мій настрій сьогодні схожий на білу пухнасту хмаринку в спокійному голубому небі, а твій?».

2. — Які зміни в природі відбуваються з настанням зими? — Які кольори притаманні зимі? — Які емоції у вас викликає зима? — Як змінюється життя рослин узимку?

— Послухайте, як описує зимівлю рослин у своїй книзі В. Біанкі. «У важку зимову пору природа вміє вдавати із себе мертву. Завмерли трави, кущі й дерева. Завмерли, але не померли. Під мертвою ковдрою снігу вони ховають могутню силу життя. Сосни і ялини зберігають своє насіння, міцно затиснувши їх у свої кулачки-шишечки».

— Як ви розумієте вислів «удавати із себе мертву»? — А чи знаєте ви, що життя рослинам узимку зберігає снігова ковдра? Температура повітря під снігом, навіть якщо він завтовшки лише 10 сантиметрів, буде на 15-20 градусів вищою, ніж зовні. Отже, пухнаста ковдра зігріває рослини, не даючи їм змогу замерзнути.

 ►► Слухання й обговорення казки « Чому ялинка зелена »

Завітала в наш край Зима. Побачила вона, що Осінь славно потрудилася. Спить березовий гайок, пташки замовкли. Усі дерева стоять без листя й солодко дрімають. Тільки Ялинка стоїть зелена, не хоче скидати своїх хвоїнок. Розгнівалася Зима. Закрутилася, завертілася та й почала кидати на Ялинку сніг пригорщами. Ялинка не злякалася. Стоїть, посміхається та ще кращою стає. Так їй пасує білий сніг на зеленій хвої! Тоді Зима вирішила, що в парі з Морозом дістане-таки Ялинку. Мороз, зазвичай, найсильніший уночі. Почала Зима ночами біля Ялинки крутитися та холодом їй дошкуляти. А Ялинка на ранок ще кращою стає, бо кожна хвоїнка немов білою фарбою домальована. Така краса від інею! От Мороз і каже Зимі: — Глянь, яке диво в нас виходить. Усі милуються Ялинкою. Хай такою й буде. Це ж така краса! Заспокоїлася Зима, а Ялинка так і залишилася зеленою. Вічно зеленою!

 — Чи сподобалася вам казка? Чим?

3. Теми для щоденника вражень □ Мене вражає сила зими. □ Я знаю, що під снігом є життя. □ Мені здається, що природа взимку тільки прикидається мертвою

1 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Звуки [д], [д'], позначення їх буквами Д, д  («де»).(с.90,91)

-Вивчити нову букву д на сторінках 90,91 допоможе тобі відеоурок.

2 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Написання рядкової букви д («де»), складів, слів із нею.(с.52) 

-Сьогодні ти навчишся писати малу букву д, склади, слова і речення з нею.

3 урок.  Математика.

Тема уроку. Додавання і віднімання в межах 10. Задачі

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

-Виконай завдання на сторінці 47 робочого зошита.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку. «Сипле, сипле сніг …». Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової аплікації.

-Переглянь майстер-клас виготовлення зимової аплікації та виготови її за зразком.

05 грудня.  Понеділок  

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. ЗИМОВА МОЗАЇКА

Тема дня. ЯКІ СЮРПРИЗИ НАМ ГОТУЄ ЗИМА?

1. ►► Психогімнастика « Усміхніться» Порадіймо кожному кольору зими.

— Порадійте зимовому дереву!  — Усміхніться небу! — Усміхніться ялиночці! — Усміхніться снігу! — Порадійте горобині!

2 . ►► Слухання й обговорення казки

Жила собі Зима — біла, пухнаста, холодна, весела. Дуже любила пустувати, веселитись, але в неї не було друзів. Вирішила Зима потоваришувати з людьми. Завітала вона до кожного двору. Холодно стало на вулиці, поховались люди по домівках. Зима почала роздувати щічки та лякати всіх своїм свистом — ще холодніше стало. Люди затопили печі, одягнися тепліше. Не злякалися вони Зими, жили своїм життям, працювали. Розлютилася біла красуня, покликала братів-вітрів. Дмуть вітри, а Зима все снігом сипле, тріскучими морозами людям погрожує. Так лютувала всю ніч, що й річки, й озера, і моря кригою скувала. Уранці вибігли дітлахи з теплих домівок — і гайда на лижах, на ковзанах, на санчатах кататися. Зраділа Зима, полюбила людей. Відтоді щороку до нас приходить.

— Про яку пору року йдеться у казці? — Чи злякалися люди зимових витівок? — Що люди почали робити взимку? — Чи полюбила Зима людей? За що?

— Чи любите ви зиму? Дізнаємося про це під час гри.

►► Гра « Яка зима ? »  (б іла , п у х н а с т а , с н іж н а , м о р о з н а , т р іс к у н а , с в я т к о в а , в е с е л а , г р а й л и в а  то щ о ). 3. Теми для щоденника вражень □ Мені подобається (н е п о д о б а є т ь с я ) зима. □ Зиму я уявляю так... □ Я очікую від зими багато сюрпризів.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку. Урок-екскурсія. Хто працює в школі?

-Переглянь відео до уроку, відгадай загадки.

-Переглянь разом з дорослими інформацію про професії на сторінках 79,80 підручника.

-У зошиті на сторінці 35 виконай запропоновані завдання.

3 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Закріплення знань про букви  Т, т, їхнє звукове значення.

-Закріпи знання вивчених букв з допомогою тренажера для розчитування у відео.

-Продовжуй вчитися читати слова і тексти з вивченими літерами на сторінках 88,89 буквара. Допоможе тобі в цьому відеоурок.

-Надрукуй цілий рядок великої літери Т.

4 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Письмо великої букви Т.(с.51)

-Навчися писати у робочому зошиті на сторінці 51 велику букву Т, склади, слова та речення з нею.

5 урок. Фізична культура

02 грудня.  П'ятниця  

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку. Коли я вчиняю правильно? Моя творча співпраця. Коли ми називаємо когось «доб­рим»?

-Переглянь повчальний мультфільм, опрацюй сторінку 77,78 підручника

-У робочому зошиті виконай завдання до цієї сторінки.(С.34)

2 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Звуки[т],[т'],позначення їх буквою т, Т (те).(с.86,87) Робота з дитячою книжкою.

-Попрацюй у букварі на сторінках 86,87.Навчитися читати слова і текст тобі допоможе відеоурок.

-Прослухай відеоказку про сороку Скрекотівну, дай відповіді на питання до казки.

3 урок. Математика

Тема уроку. Повторення вивченого

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

4 урок. Каліграфія

Тема уроку. Розвиток дрібної моторики Вправи на розвиток дрібної моторики: масаж рук, пальців рук, точковий масаж.

І. Сьогодні ми вирушаємо у велику мандрівку, разом із нашою чарівницею –Каліграфією. Ми вже знаємо, що в цій країні живуть – люди, які вміють створювати красу, вміють красиво говорити, каліграфічно писати. Мандруючи стежинами, цієї країни, чарівниця Каліграфія привела нас, на попередньому уроці, до золотої рибки. Ми, виконували завдання від золотої рибки. Але в країні Каліграфії є, також, свої улюбленці. Це – чарівні предмети, які нам допомагатимуть. Тому сьогодні чарівниця Каліграфія відкриє нам свої секрети. На нас чекає багато цікавого. А допомагатимуть нам звичні речі-чарівні предмети. Ви їх впізнаєте, коли пограєте у гру.

1. Гра «Так- ні». Учитель ховає олівець і пропонує учням відгадати, про що йтиметься на уроці. Для цього вони мають ставити вчителеві запитання, на які він відповідає тільки «так» чи «ні». Орієнтовні запитання учнів: Ця річ є у нас на парті? (Так) Вона потрібна нам на уроці? (Так) Це малюнок? (Ні) Це матеріали художника? (Так) Він є у нас у пеналі? (Так) Це фарби? (Ні) Це олівець? (Так) Учитель показує олівець

2.Загадки. Він чудовий помічник Оленці, Колі, Тані, Петрусику і Валі. І всім-всім діткам на кінець Потрібний … (олівець).

Загадка про ручку  Сталевий коник по білому полю бігає, За собою чорні сліди залишає. (ручка)

То в клітинку, то в лінійку, Написати тут зумій-но, І намалювати дещо зможеш, Називаюся я … (зошит)

Довгі палички, Кругленькі – Сині, жовті, Червоненькі, На папері походили, Кольори свої лишили… Звуться палички оці Кольорові…(Олівці)

ІІ. Подарунок від королеви Каліграфії. Дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку. 1.Загадка Що немов крило за вітром В небо мріяв полетіти. Тільки золотом полився, Зразу у траву звалився. Що ж це, діти? (листочок) Каліграфія дарує нам листочок, який буде вести нас на уроці.

2.Завдання: намалювати і заштрихувати чарівні листочки (2-3листочки)

Наш листочок не простий, Цей листочок чарівний. Зошит просить розгортати гарно й вправно все писати. 3.Пальчикова гімнастика ДЕРЕВА Вихідна позиція. Розташувати кисті рук перед собою, долонями до себе. Пальці розведені в сторони та напружені. Після виконання вправи струсити кисті рук.

Вітер залетів у гай. Ти дерева не гойдай, (Качати руками з боку у бік) Дуже гілки не клони, Щоб не тріснули вони! (Качати руками униз – уверх, не згибаючи пальців)

4.Каліграфічна хвилинка Полетів листочок знову, Сів на нашу дошку нову, Просить букви прочитати, З них слова свої складати. т о ч и л с о к (сито, лис, точило, число, лист, листок, листочок) Листочок кличе нас в дорогу Підемо, діти, на підмогу Деревам в лісі, бо у них Щось сталось в лісі... 

6.Фізкультхвилинка Учитель. Бачу, ви стомились, діти. Час нам трішки відпочити.

Вітер легенько дерева гойдає, Листя на землю тихенько лягає. Будемо діти, листочки збирати, В таночку осіннім кружляти. 

7. Розвиток зв’язного мовлення. Діти, а чому листя опадає восени? Із настанням осінніх холодів припиняється рух соку по стовбурах і гілках дерев. Листочкам вже не вистачає поживних речовин. Вони починають готуватися до листопаду, відриваються від гілочки і тихо падають на землю.

8.Робота в каліграфічному зошиті-шаблоні. Написання літер С с, К к, В в.

ІІІ. Етап рефлексії.  Спасибі, діти, за уважність, активність, емоційність. Як ви думаєте ви гарно працювали?

5 урок. Фізична культура

Тема уроку. Техніка «човникового» бігу. Рухлива гра «Виклик номерів»

01 грудня.  Четвер 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. ВОДА

Тема дня. ЯК БЕРЕГТИ ВОДУ?

 1. Вітання 

2.— Ви вже багато знаєте про воду. Вода — це життя. Без води життя гине — в’яне квітка, страждає звір, бо хоче пити, замовкає пташка. Усе живе на землі потребує води. Кожна її крапля є коштовним даром природи. Вода напуває землю, а земля годує людину. Крапелька надіслала нам вірша. Послухайте його уважно.

На світі законів багато, Я нагадаю один: Щоб море не висихало, Потрібно багато краплин.

— Як ви вважаєте, чи може закінчитися вода у морі?

►► Д о с л і д. Візьми посудину, наповнену водою, підходь набирати чашечкою воду та виливай в іншу ємкість.

— Куди поділася вода? — Що ж потрібно робити, щоб вода не зникала? — Як же нам берегти воду? — Берегти воду, діти,— це економно її витрачати. Це не означає, що не слід умиватися, купатися, варити їсти, пити чай. Але не потрібно забувати вчасно закрити кран, бо краплинка до краплинки — і утворюються озерце, річка, море. :— Послухайте, що можуть говорити крапельки води, коли кран не зачинений. Джерельце всохло, струмок заслаб, А ми із крану  К р а п , к р а п , к р а п . М і л і ю т ь  р і к и  і         м о р я , Н е   в и т р а ч а й т е   в о д и ч к у   Д а р м а .

— Звідки надходить вода в дім? Куди повертається вода?

— Запам’ятайте, діти: чистої води мало, її потрібно берегти, не забруднювати.

3 . Теми для щоденника вражень □ У моїй родині воду бережуть. □ Я знаю, що вода цінна. □ Мені цікаво досліджувати..

1 урок. ЯДС

Тема уроку. Що таке правдивість і щирість?

-Переглянь повчальний мультфільм, опрацюй сторінку 76 підручника

-У робочому зошиті виконай завдання до цієї сторінки.(С.33)

2 урок. Математика.

Тема уроку. Повторення вивченого

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

3 урок. Образотворче мистецтво

Тема уроку. Парад моїх улюбленців. Ліплення з пластиліну дитячих іграшок.

4 урок. Музичне мистецтво

Тема уроку. Марш. Ритмічні вправи.

30 листопада.  Середа 

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. ВОДА

Тема дня. НАВІЩО ПОТРІБНА ВОДА? ЩО СТАНЕТЬСЯ, ЯКЩО ВОНА ЗНИКНЕ?

 1. Вітання. «Навіщо потрібна вода?».  ( Вода потрібна, щоб умиватися, поливати квіти, мити посуд...). 

2. — Відгадайте загадку. ▼ Щ о т а к е : т е ч е   і   л л є т ь с я , Ч а с о м   м іж   к а м і н н я м   в ’є т ь с я ,Як нема — все висихає, Звір і птаха помирає? (Вода.)

 ►► Ф а н т а с т и ч н і гіп о т е з и — Пофантазуйте, що б сталося, якби вода зникла? Якби на всьому світі не стало вмить води І висохли б всі річки, озера і ставки, Тоді б не падав білий сніг, не капав дощ, Ніхто з гори на санках кататися б не зміг. Якби на всьому світі не стало вмить води, Пожовкли б всі городи, загинули б сади. В морях і в океані загинули б кити. Щоб чиста та цілюща вода була завжди, Ми її повинні, діти, берегти! — Як добре, що у нас є чиста, прозора, питна вода. Для того щоб вона завжди була, її необхідно берегти. Вода є основним компонентом живих організмів. Без неї не може існувати жодна рослина, жодна клітина. Якщо клітина висихає, її робота припиняється, адже вона повинна мати постійний приплив рідини. І так — усе життя.

►► Гр а «Кому потрібна вода ? » (Д е р е в у? , т а р іл ц і?, л ю д и н і?, к в ітц і?...) — От ми і визначили, що вода потрібна всім живим істотам, щоб жити, предметам неживої природи необхідна, щоб їх мити, тримати в чистоті, тому з водою слід дружити, берегти її.

3. Теми для щоденника вражень □ Моє відкриття. □ Я розкриваю таємниці води. □ Я люблю (не л ю б л ю ) відпочивати біля води

1 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.(с.84,85)

-Продовжуй вчитися читати слова, речення і тексти з вивченими буквами на сторінках 84,85 підручника.

3 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Написання рядкової букви т («те»), складів, слів із нею.(с.50)

-Навчися писати малу літеру т на сторінці 50 робочого зошита. Допоможуть тобі в цьому відео написання букви та анімована буква т.

4 урок. Математика.

Тема уроку. Додавання і віднімання чисел 8 і 9

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

5 урок. Фізична культура

Тема уроку. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Ми весела дітвора»

Діти утворють коло, тримаючись за руки. Одна дитина — «квач» — стає всередині кола, в руках тримає хустину або на руці у неї пов’язка. На слова вчителя:

Ми весела дітвора.
Любим бігати й гуляти,
Нумо, спробуй нас піймати! —
діти ходять по колу праворуч або ліворуч (за домовленістю), і, що­йно промовлене останнє слово, зупиняються і голосно разом кажуть: «Раз — два — три — лови!». Почувши слова «Лови!» діти розбіга­ються, а «квач» їх ловить. Спіймана дитина не може бути «квачем». «Квач» не ловить за лінією. Коли буде спіймано 2-3 дітей, гру завер­шують. На слова вчителя: «У коло, всі у коло!» — діти займають пра­вильне коло. Учитель обирає найспритнішу дитину на роль «квача», і гру повторюють.

29 листопада.  Вівторок  

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. ВОДА

Тема дня. ЯКОЮ БУВАЄ ВОДА В ПРИРОДІ? ЯК ВОНА МАНДРУЄ?

1. ►► Гра «М а с к а » — Візьміть люстерка, подивіться на своє обличчя, відтворіть свій настрій. — Я бачу настрій кожного із вас. Але для того, щоб у всіх дітей був гарний настрій, потрібно... (посміхнутися, торкнутися носика, щічки, полоскотати , ...). 

— Відгадайте загадку. ▼ Мене п’ють, мене ллють, усім потрібна я. Хто я така?

►► П р о б ле м н е питання — Звідки береться вода?

— А можливо, це краплинка роси з твору В. О. Сухомлинського?

►► Слухання й обговорення казки «Краплинка роси »

Рано-вранці на квіточці троянди прокинулась Краплинка роси. «Як я тут опинилась? — думає Краплинка.— Увечері я була високо в небі!» І захотілось їй знову в небо. Пригріло Сонечко. Випарувалась Краплинка, піднялась високо-високо в небо, до самого Сонечка. А там тисячі інших краплинок. Зібрались усі в одну чорну хмару й затулили Сонечко. — Чого це ви заховали мене від людей? — розгнівалось Сонечко та послало на хмару вогняну стрілу. Вдарила вогняна стріла, загримів грім. Злякалась чорна хмара й розійшлась. Пішов дощ. Упала Краплинка на землю. — Дякую тобі, Краплинко,— промовила Земля.— Я так скучила за тобою.

— За що Земля подякувала Краплинці? — Яке добро зробила Краплинка? — Як Краплинка опинилася на квіточці? Розкажіть, яку подорож вона здійснила.

►► Цікаво знати! □ Якщо всю воду Землі можна було рівномірним шаром розподілити на всій планеті, утворився б Світовий океан завглибшки 4 км. □ У Чорному морі на глибині 200 м тварини та рослини жити не можуть, бо у воді розчинено багато шкідливих сполук.

□ Сніжинки виникають завдяки водяній парі. На значній висоті, де панує сильний холод, із неї утворюються крихітні крижинки-кристалики. Шестикутні кристалики весь час ростуть, збільшуються і, нарешті, стають дивовижними зірочками. Сніжинки дуже повільно опускаються, вони злипаються і падають на землю у вигляді лапатого снігу.

►► Гра « Я к и й с т а н  в о д и ? » — Вода — справжня чарівниця. Вона вміє перетворюватися та змінюватися. Відгадаймо, на що? (на лід, на сніг-це твердий стан, на пару-це газоподібний стан)

4. Теми для щоденника вражень □ Якби я був(ла) краплинкою... □ Мені було цікаво... □ Чому я люблю воду?

1 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Звуки [п] [п'],позначення їх буквами  п, П («пе»).(с.82,83)

-Вивчити нову букву п на сторінках 82,83 допоможе тобі відеоурок.

2 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Письмо великої букви П. Написання імен з великої букви. (с.48,49)

-Сьогодні ти навчишся писати велику букву П, а також повправляєшся у вмінні списувати з друкованого тексту на сторінках 48 і 49.

3 урок.  Математика.

Тема уроку. Порівняння числа і виразу

-Попрацюй відповідно до відеоуроку.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку. Крижана  морквина. Обємні вироби з паперу. Створення бурульки.

-Переглянь майстер-клас виготовлення бурульки і створи свою бурульку за зразком.

28 листопада.  Понеділок  

 Ранкова зустріч.

Тема тижня. ВОДА

Тема дня. ДЕ Є ВОДА В ПРИРОДІ?

1. ►► Гра «Сонечко » —Хто на вашу думку, зміг би виконати роль сонечка? Це має бути така дитина, від якої всім стає тепло й приємно. Відчуйте, як приємно, коли тебе зігріває сонечко! —діти разом виконують танцювальні рухи.

Сонце , сонце , сонечко , Золоте проміння.

Не світи в віконечко , в оченята милі.

Знову ранок настає , нічку проводжає.

Сонце , сонечко моє , Я тебе кохаю.

—Перегляд фрагмента мультфільму «Капітошка». — До нас завітав герой із мультфільму. Ви впізнали, хто це? — Діти, з чого утворився наш герой? — А чи знаєте ви, що краплинка води володіє мистецтвом перетворення? Вона, як справжня чаклунка, може змінюватися: то швидко біжить у потічку, то падає на землю, виблискуючи холодними витинанками-крижинками, то піднімається у повітря у вигляді пари. Сьогодні вона плаче дощем, а на завтра скресла могутньою кригою. Змінився настрій — вкрила землю рясним туманом.

Така маленька й така необхідна для всього живого. Хто ж ця чарівниця?

— Як потрібно ставитися до води?

►► Слухання й обговорення оповідання «Де береться краплинка?»

    Бігала Оленка по льоду. Падали сніжинки. Ніби плавали в повітрі. Одна сіла на рукав. Дивиться Оленка на пухнасту сніжинку. Шестикутна зірочка, така красива, блискуча. Ніби казковий майстер вирізьбив її зі сріблястої платівочки. Наблизилась Оленка до сніжинки. Дивиться, милується нею. І бачить диво: сніжинка стала краплиною води. В.Сухомлинський

— Яке диво могла побачити Оленка? 

— Де ж поділась сніжинка? — А на що може перетворитися краплинка зимою? (На сніг, лід, бурульку, іній, крупу.) ►► Гра «Де сховалась краплина?» (бурулька, град, папір, струмок, книга, замет, будинок, чай тощо). Якщо поняття пов’язане з водою, плесни у долоньки, якщо ні — розведи ручки в сторони.

— Як ви гадаєте, де, в яких місцях, ми можемо зустріти нашу краплинку? (Море, річка, озеро, струм, калюжа.)

3.Теми для щоденника вражень □ Я знаю, де сховалася вода. □ Мені було цікаво... □ Я люблю (не люблю ) дощ.

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку. Що таке доброзичливість?

-Переглянь відеоурок про доброзичливість.

-А також на сторінках 73,74 і 75 підручника визнач, хто з казкових героїв доброзичливий, а хто злий.

-У робочому зошиті виконай завдання до цієї сторінки.(С.32)

3 урок. Навчання грамоти(читання)

Тема уроку. Закріплення вивчених букв, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

-Під диктовку надрукуй великі і малі літери Аа, Оо, Іі, Ее, Уу, Ии, Мм, Нн, Рр, Вв, Сс, Кк, Лл.

-Прочитай букви, склади, слова із запропонованих карток.

4 урок. Навчання грамоти(письмо)

Тема уроку. Написання рядкової букви п («пе»), складів, слів із нею.

-Навчися писати у робочому зошиті на сторінці 47 малу букву п, склади, слова та речення з нею.

5 урок. Фізична культура

Тема уроку. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Горобці й горлиці»Горобці й горлиці (Горобці й ворони)

У грі може брати участь необмежена кількість учасників. Усі вони об’єднуються у дві команди і шикуються у шеренги спинами одне до одного. Одна команда — «горобці», друга — «горлиці». Коли вчитель промовляє: «ГОР-обці!» — «горлиці» повинні швидко тікати до певного місця, яке заздалегідь відведене, а «горобці» намагаються миттєво ро    звер нутися й упіймати їх. Якщо учитель викликає: «ГОР- лиції», «горобці» тікають, а «горлиці» їх ловлять.