Постійний розклад уроків на  І СЕМЕСТР

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

пятниця

1

Укр.мов.

Укр.мов.

Читання

Укр.мов.

ЯДС

2

Матем.

Читання

Матем.

Каліграфія

Матем.

3

 Ін.м.(англ.)

Інформат.

 Ін.м.(англ.)

Ін.м.(англ.)

Читан./Укр.м.

4

Читання

Матем.

ЯДС

Обр.м.

Диз. і техн.

5

Фізкульт.

ЯДС

Фізкульт.

Муз.мист.

Фізкульт.

6 листопада, понеділок.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Розрізнення прямого і переносного значення слів. Записування речень за малюнком. Складання розповіді за картиною і поданими словами.

Підручник. Сторінки 41,42. Виконай вправи 1,3,4,8 -письмово, вправи 2,5,6,7, -усно.

Домашнє завдання вправа 12 сторінка 42.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значення виразів. Розв'язування задач

Сторінки 45,46 підручника. У класній роботі виконай завдання 263,265,266,267,268- усно, а завдання 262,264-письмово. Домашнє завдання: сторінка 46 вирази 269 задача 270.

Нижче подано відео. Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  Читання.

Тема уроку: Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.

 Сторінка 37 підручника. Перевіримо твої знання тему тестом під час онлайн уроку.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку:«Добрі справи». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Підлізання та перелізання. Рухлива

гра «Білочка з горішком»

 3 листопада. П'ятниця .

1 урок.  ЯДС.

Тема уроку:  Уроки чемності  

Підручник. Сторінки 36,37. Перегляньте інформацію в підручнику та у відео до уроку.

Попрацюй у робочому зошиті на сторінках 36,37. 

2 урок. Математика  .

Тема уроку:  Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв'язування завдань. Робота з геометричним матеріалом.

Підручник. Сторінки 43-45. Класна робота: завдання 250,251,252,256,258,259-усно, а завдання 253,254,255-письмово.

Домашня робота: завдання 260,261.

Відео до уроку додається.

3 урок. Читання .

Тема уроку:  Робота з дитячою книжкою. Галина Малик «Розумна мавпа»

Гойдався на дереві  в джунглях Удав. 

Він гарний мав настрій  і пісню співав:

-Я довгий,  гладенький,  лискучий,

весь по деревах повзучий!

А в річці купався  якраз Крокодил. 

Він крикнув  з усіх крокодилячих сил:

-Я кращий -  зелений,  зубатий,

завжди під водою  ховатий!-

А берегом Мавпа  зі школи ішла. 

Почула хвальків тих  на глум підняла: 

- Ха-ха, він повзучий! Хи-хи,  він ховатий! 

Не вміють і слова  як треба сказати! 

Хоч я і розумна,  у школі навчаюсь, 

не буду ніколи  так вихвалята!

4 урок.  Дизайн і технології  .

Тема уроку:  Аплікація з паперу «Дари осені» 

5 урок. Фізкультура . 

Тема уроку:  «Том і Джеррі" ЗРВ на місці. Рухлива гра «Кіт і мишеня»

2 листопада. Четвер.

1 урок.  Українська мова .

Тема уроку: Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) на основі прочитаного тексту. Записування вражень від прочитаної інформації.

Підручник. Сторінки 39,40. Класна робота: Вправи 2,4,5,7,8-усно, вправи 1,3,6-письмово.

Домашня робота: вправа 9. На допомогу тобі прийде відео до уроку.

2 урок. Каліграфія .

Тема уроку: Написання півовалів. Робота над словосполученням. Усне складання діалогу.

-Повправляйся в написанні напівовалів ( по одному рядку кожного елемента).

-Напиши літери, в яких використовуються ці елементи. (Хх,Жж, Сс, Єє)

-Повчися ставити питання до слів у словосполученнях: кудлатий цуцик, пташка на гілці, весела пісенька, малі діти.

-Придумай діалог із 4 фраз.

3 урок. Англійська мова  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво .

Тема уроку: Світ народного мистецтва. Народний український посуд. Гончарство. Орнаменти і візерунки на глиняному посуді. Створення аплікації українського народного посуду (кольоровий папір) (с. 29-31).

Переглянь відео про гончарство. А майстер-клас з виготовлення куманця допоможе тобі виготовити аплікацію.

5 урок. Музичне мистецтво .

Тема уроку: Світ народного мистецтва. Урок-гра. Музичне командне змагання «Наші знання з музичного мистецтва» (с. 30).

На цьому уроці тобі не буде скучно. Переглянь його обов'язково!

1 листопада.  Середа .

1 урок.  Читання .

Тема уроку:  Усний переказ прочитаного твору.

Завдання буде тільки на онлайн уроці.  

2 урок.  Математика .

Тема уроку:  Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв'язок дій додавання і віднімання. Розв'язування завдань. Обчислення довжини ламаної лінії. 

Підручник.  Сторінки 42,43.  Завдання 240,241,242,244,246-усно, завдання 243,245,247-письмово.  Не забудь прописати каліграфічну хвилинку-число 18. Перегляньте відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнє завдання: Сторінка 43 завдання 248,249.

3 урок.  Англійська мова  .   (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  ЯДС .

Тема уроку:  Знаю, навіщо правила для учнів

Підручник. Сторінки 34,35.Робочий зошит. ст. 34,35

Повтори правила для учнів, переглянувши відео до уроку.Виконай завдання у робочому зошиті.

5 урок.   Фізкультура . 

Тема уроку: «Професія поліцейський». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місце. «Човниковий біг» 4 × 9 м.

Рухлива гра на вибір.

31 жовтня. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку:  Перевірна робота з теми «Звуки і букви, склад, наголос» 

Завдання будуть надані тільки на онлайн-уроці.

2 урок. Читання.

Тема уроку:  Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». 1. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста...».

Підручник. Сторінки 36,37. Переглянути відео до уроку. Це відео допоможе опрацювати вірші, які ти повчишся читати в підручнику на сторінках 36, 37. 

3 урок. Інформатика. (За планом вчителя інформатики) 

4 урок. Математика.

Тема уроку:  Діагностувальна робота 2.

Завдання будуть надані тільки на онлайн-уроці. 

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку: Святковий календар осені.

Підручник. Сторінки 32,33.Робочий зошит. Сторінки 32,33. Опрацювати матеріал у підручнику тобі допоможе відео до уроку. Закріпи опрацьоване у робочому зошиті.

30 жовтня, понеділок.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу.

Сьогодні маєш попрацювати відповідно до відео до уроку. Уважно його слухай та виконуй запропоновані завдання. Цей урок допоможе тобі повторити вивчене про звуки і букви.

Домашнього завдання сьогодні не задаю.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв'язування задачі. Обчислення довжини ламаної лінії.

Сторінки 40,41 підручника. У класній роботі виконай завдання 233,234- усно, а завдання 235,235,237-письмово. Домашнє завдання: сторінка 41 вирази 238 задача 239.

Нижче подано відео. Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  Читання.

Тема уроку: Що в людини найцінніше?  Мензатюк «Золоте серце» (с. 35).

 Сторінка 35 підручника.  Переглянь відео до уроку. Виконуй усі завдання, запропоновані у ньому (окрім письмових завдань у кінці вілео). Прочитай казку у підручнику на сторінці 35. Дай відповіді на питання до казки.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Ніндзяго». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. «Човниковий біг» 4 × 7 м. Рухлива гра

«Горобчики»

Хід гри:

Діти біжать гуртом (як горобчики), розвівши руки в боки і помахуючи ними, як крилами. Вчитель стоїть збоку і промовляє:

-      Горобчики маленькі дружно полетіли,

-      Всі літали, всі літали, крильцями махали.

-      Так вони літали, крильцями махали,

-      На стежинку сіли, зернятко клювали.

На слова «На стежинку сіли» діти присідають і постукують пальчиками («горобчики клюють зернятка»).

«Горобчики клюють» ще деякий час після закінчення слів вчителя.

Потім вчитель, тримаючи в руках обруч, як кермо автомобіля, біжить у напрямку до «горобчиків», промовляючи «-БІ -БІ». Діти тікають від автомобіля і біжать в заздалегідь обумовлене місце кімнати- «гніздечко».

 

Примітка. Роль автомобіля можна доручити одній дитині або кільком дітям. Згодом можна запропонувати дітям стрибати, просуваючись уперед, зістрибувати з пеньочків або низької колоди не вище 15 см..

 20 жовтня.  П'ятниця .

1 урок.  ЯДС .

Тема уроку:  Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини

Підручник. Сторінки 30,31. Перегляньте інформацію в підручнику та у відео до уроку.

Попрацюй у робочому зошиті на сторінках 30,31. 

2 урок. Математика .

Тема уроку:  Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування завдань. Поділ квадрата відрізком на частини

Підручник. Сторінки 39,40. Класна робота: завдання 224,225,229-усно, а завдання 226,227 і 228-письмово.

Домашня робота: завдання 231,232.

3 урок.  Українська мова.

Тема уроку:  Розвиток зв'язного мовлення. Написання розповіді з деформованих речей. Тема для спілкування: «Осінні турботи тварин» 

Працюй у зошиті на сторінках 13-15 так: важливо читати завдання, яке потрібно виконувати і виконувати його. Можеш лише відео до уроку. Посилання до цієї ось: https://www.youtube.com/watch?v=GxeKSWOsnvo 

4 урок.  Дизайн і технології .

Тема уроку:  Аплікація з паперу «Чотири пори року»

Виготовити аплікацію ти зможеш, переглянувши відео до уроку. Не забудь надіслати на вайбер фото виробу.

5 урок.  Фізкультура . 

Тема уроку:  Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місце. «Човниковий біг» 4 × 5 м. В одному з відео ти знайдеш розмінку, а в наступному-інструкцію до виконання техніки "човниковий біг"

19 жовтня.  Четвер .

1 урок.  Українська мова .

Тема уроку:  Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником. Складання і записування речей за поданими запитаннями, з даними словами   

Підручник. Сторінки 37,38. Класна робота: Вправи 1,2,3,4-усно, вправи 5,6,7,8-письмово.

Домашня робота: вправа 9. На допомогу тобі прийде відео до уроку.

2 урок. Каліграфія .

Тема уроку:  Написання довгої і короткої лінії з поворотом уливо. Складання речей за сюжетним малюнком.

-Повправляйся в написанні похилих ліній ( по одному рядку кожного елемента).

-Напиши літери, в яких використовуються ці елементи. (П,Т, м, л)

-Склади речення за картинками та схемами.

-Речення, складене за останньою картинкою, запиши.

3 урок. Англійська мова  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво .

Тема уроку:  Дивосвіт народної фантазії. Анімалістичний малюнок "Фантастична тварина"

-На сторінці 28 розглянь казкових тварин. Придумай і намалюй свою казкову тварину.

5 урок. Музичне мистецтво .

Тема уроку:  Дивосвіт народної фантазії. Троїсті музики. Ансамбль. Слухання: жартівливих українських мелодій у виконанні троїстих музик. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко»

(с. 26-27).

18 жовтня. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині».

Підручник. Сторінка 34. Вчися читати вірші виразно, з інтонацією. Допоможе тобі в цьому відео до уроку. 

2 урок. Математика.

Тема уроку: Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини

Підручник. Сторінки 37,38. Завдання 214,215,216,220-усно, завдання 217,218,219-письмово. Не забудь прописати каліграфічну хвилинку-число 17. Переглянь відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнє завдання: робочий зошит сторінка 17.

3 урок. Англійська мова .  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Підготовка тварин до зимівлі.

Дізнайся про підготовку тварин до зими з відео. У щоденник вражень запиши 1-2 речення про те, що нового ти дізнався/дізналася з відео. 

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Людина-маска». Організаційні вправи. Ходьба та біг приставними кроками. ЗРВ на місці.

Рухлива гра «Пастка»

  1. Рухлива гра «ПАСТКА»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу та бігу. Розвивати вміння виконувати дії за командою ведучого. Виховувати увагу, швидку реакцію на сигнал, почуття доброзичливості, колективізму

Хід гри. Гравці утворюють два кола. Внутрішнє коло, взявшись за руки, рухається в один бік, а зовнішнє- в інший. За командою ведучого обидва кола зупиняються. Діти, які стоять у внутрішньому колі, піднімають руки вгору, утворивши ворота. Решта то вбігають в коло, проходячи за воротами, то вибігають з нього. Раптово подається друга команда «Ворота». Руки опускають і ті, хто залишився в середині кола, залишаються в колі. Вони залишаються у внутрішньому колі і беруться за руки з тими, хто там є. Після цього гра повторюється.

 

 Коли в зовнішньому колі залишається мало гравців, з них утворюється внутрішнє коло.

17 жовтня. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку:  Пригадування алфавіту. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. Записування розповіді за запитаннями 

Підручник. Сторінки 36,37. Класна робота. Запиши каліграфічну хвилинку: Ю ю, виконай звуко-буквенний аналіз слова Юля, запиши під диктовку речення: Свою ляльку я назвала Юлею. 

Вправи 1,2,4,6,7-усно, а вправи 3,5,8-письмово.

Домашня робота. Вправа 11.Не забудь намалювати смайлика.

Нижче подано відео урок, який тобі допоможе при необхідності.

2 урок. Читання.

Тема уроку: Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки.

Підручник. Сторінки 32,33. Переглянь відео до уроку. З нього ти довідаєшся багато цікавого про книжку. Придумай рекламу до своєї улюбленої книжки. Можеш зняти відео цієї реклами.

3 урок. Інформатика.   (За планом вчителя інформатики) 

4 урок. Математика.

Тема уроку:  Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування завдань. Визначення за годинником

Підручник.   Сторінки 36,37. Класна робота: каліграфічна хвилинка-число 16. Завдання 207,210,211-усно, завдання 208,209-письмово.

Домашня робота: у робочому зошиті виконай завдання на сторінці 16.

 Якщо працюєш самостійно, тобі на допомогу прийде відео урок, поданий нижче.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку:  Перелітні і зимуючі птахи 

Підручник.  Сторінка 29.

Переглянувши відео, ти довідаєшся, яких птахів називають перелітними, а яких-зимуючими. Закріпити свої знання ти зможеш, переглянувши інформацію у підручнику на сторінці 29.

16 жовтня, понеділок.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз,

апострофом і буквами ь, й. Створення розповіді за малюнком і опорними словами 

Сторінки 34,35 підручника.  У класній роботі виконай вправи 2,4,5,6,8- усно, а вправи 1,3,7-письмово. Домашня робота-вправа 10.  На допомогу тобі подано відео до уроку.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач

Сторінки 35,36 підручника. У класній роботі виконай завдання 199,201,202- усно, а завдання 200,203,204-письмово. Домашнє завдання: робочий зошит сторінка 15.

Нижче подано відео. Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  Читання.

Тема уроку: На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка.

 Сторінки 30,31 підручника.  Прочитай оповідання. Спробуй переказати прочитане. Дай відповіді на питання до тексту. Допоможе тобі в цьому відео до уроку.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «У цирку». Організаційні вправи. Ходьба та біг приставними кроками. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Кролики»

10 жовтня. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади. Побудова розповіді за опорними словами.

Підручник.  Сторінки 30,31. Класна робота. Запиши каліграфічну хвилинку   Вправи 1,3,4,5,-усно, а вправи 2,6,7-письмово.

Домашня робота.    Вправа 11. Не забудь намалювати смайлика.

Нижче подано відео урок, який тобі допоможе при необхідності.

2 урок. Читання .

Тема уроку: Народ скаже —як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором на­пам'ять) .

Підручник. Сторінки 27-29. Навчися виразно читати скоромовки.    

3 урок.  Інформатика .  (За планом вчителя інформатики) 

4 урок.  Математика.

Тема уроку: Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач

Підручник.  Сторінка 31. Класна робота: каліграфічна хвилинка-число 89. Завдання 169,170-усно, завдання 171,172,173-письмово.

Домашня робота: вирази 174, задача 175.

 Якщо працюєш самостійно, тобі на допомогу прийде відео урок, поданий нижче.

5 урок. ЯДС . 

Тема уроку: Природні явища. 

Підручник. Сторінки 24,25. Робочий зошит. Сторінки 22,23.

Переглянь відео до уроку, а також підручник. Закріпити вивчене ти можеш у робочому зошиті. 

9 жовтня, понеділок.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [и].Актуалізація знань про правила переходу вулиць. Записування відповіді на запитання (с.28-29)

Сторінки 23,24 підручника.  У класній роботі виконай вправу 2,3,7- усно, а вправи 1,4,5,6-письмово. Домашня робота-вправа 8.  На допомогу тобі подано відео до уроку.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач

Сторінки 29,30 підручника. У класній роботі виконай завдання 159,160,162,164,165- усно, а завдання 161,163,166-письмово. Домашнє завдання: робочий зошит сторінка 12.

Нижче подано відео. Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  Читання.

Тема уроку: Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки».

 Сторінки 26-27 підручника.  Навчися виразно читати загадки. Допоможе тобі в цьому відео до уроку.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: «Біда через непослух!». Організаційні вправи. Ходьба. Біг із зупинками стрибком та у кроці

за зоровим і слуховим сигналами. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Земля, вода, вогонь, повітря»

Рухлива гра "Земля, Вода, Вогонь, Повітря".

Гравці стають у коло, в середині його варто ведучий. Він кидає м'яч кому-небудь з гравців, вимовляє при цьому одне з чотирьох слів: Земля, Вода, Вогонь, Повітря. Якщо ведучий скаже слово "Земля", той, хто зловив м'яч, повинен швидко назвати яке-небудь домашнє або дика тварина. На слово "Вода" грає відповідає назвою риби, на слово "Повітря" - назвою птиці. при слові "Вогонь" все повинні швидко кілька разів повернутися кругом, помахуючи руками. Потім м'яч повертають ведучому.

6 жовтня. П'ятниця.

1 урок. ЯДС.

Тема уроку: Тварини в природі

Підручник. Сторінки 22,23.  Переглянь інформацію у підручнику та у відео до уроку.

Попрацюй у робочому зошиті на сторінках 20,21. 

2 урок. Математика.

Тема уроку: Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач.

Урок буде тільки в онлайн режимі.

3 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення. Поширення речень образними словами. Тема для спілкування: «Жовте листячко летить, під ногами шелестить»

Працюй у зошиті на сторінках 10-12 так: уважно читай завдання, яке треба виконати і виконуй його. 

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Аплікація з природніх матеріалів «Пейзаж»

Осінь. Чудова пора. Так хочеться щось залишити на згадку про осінь. Пропоную створити картинку осіннього лісу. На допомогу тобі пропоную відео. Не забудь надіслати на вайбер фото виробу.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:

«Підводна братва». Організаційні вправи. Ходьба. Біг із зупинками стрибком та у кроці

за зоровим і слуховим сигналами. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Веселі жабенята»

5 жовтня.  Четвер.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Засвоєння правильного наголошування слів читáння, завдáння, запитáння, пóмúлка, помилкú. Відновлення деформованих речень (с.26-27)  

Підручник. Сторінки 26,27.Класна робота: Вправи 2,3,4,5-усно, вправи 1,3,4,6-письмово.

Домашня робота: вправа 9. На допомогу тобі прийде відео до уроку.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Написання переднього плавного елемента. Складання речень за схемами. Звʾязок слів у реченні.

Світлини до уроку подані нижче.

-Повправляйся у написанні похилих ліній, поданих у 9 і 10 рядках( по одному рядку кожного елемента).

-Напиши літери, у яких використовується ці елементи.

-Склади і запиши речення за схемами і картинками(по одному реченню до кожної картинки)

-Повчися ставити питання до слів у реченні.

3 урок. Англійська мова (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Веселка-чарівниця. Кольори веселки. Створення фантастичної веселкової тварини (кольорові олівці або фломастери) (с. 21).

-Як намалювати пташок із цифр 2 ти довідаєшся, переглянувши відео. Щоб розфарбувати птахів, використовуй усі кольори веселки. 

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку: Веселка-чарівниця. Слухання: В. Косенко «Дощик». Ритмічні вправи. Імпровізація. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (1 куплет, приспів) та поспівка «Сім братів-кольорів» (с. 19-21).

-Прослухай твір українського композитора Віктора Косенка „Дощик” і скажи, які образи намалювала ваша уява під музику.

-Повправляйся у розспівуванні з поспівкою "Сім братів-кольорів"

-Навчися співати пісеньку про осіннє сонечко. Всі відео до уроку подані нижче.

04 жовтня. Середа.

1 урок.  Читання.

Тема уроку: Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (с. 24-26).

Підручник. Сторінки 24-26Навчися виразно читати лічилки та мирилки. За бажанням можеш вивчити будь-яку лічилку чи мирилку напам'ять.

2 урок. Математика .

Тема уроку: Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач.

Підручник. Сторінки 28,29. Завдання 150,151,154,155-усно, завдання 152,153,156-письмово. Не забудь прописати каліграфічну хвилинку-число 50. Перегляньте відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнє завдання: вирази 157,задача 158.

3 урок.  Англійська мова .  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  ЯДС .

Тема уроку: Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя

Переглянь відео. Дізнайся, що потрібно рослинам для життя. Разом з дорослими проведи дослід з квасолею, запропонований у відео.

5 урок.  Фізкультура . 

Тема уроку: «Вася у зоопарку». Організаційні вправи. Ходьба. Біг. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Сірий кіт»

 03 жовтня. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку:  Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу. Складання розповідей за малюнками і запитаннями (с.24-25)

Підручник.  Сторінки 24,25. Класна робота. Запиши каліграфічну хвилинку   Вправи 1,5,6,-усно, а вправи 2,3,4-письмово.

Домашня робота.    Вправа 7. Не забудь намалювати смайлика.

Нижче подано відео урок, який тобі допоможе при необхідності.

2 урок. Ч итання .

Тема уроку:  Дитячі заклинки. «Іди, іди, дощику», «Війди, війди, сонечко» (с. 23-24).

Підручник. Сторінки 23,24. Навчися виразно читати заклички. З допомогою відео ти зможеш легко вивчити закличку до дощику.    

3 урок.  Інформатика .  (За планом вчителя інформатики) 

4 урок.  Математика.

Тема уроку:  Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування завдань із двома запитаннями

Підручник.  Сторінки 26,27. Класна робота: каліграфічна хвилинка-число 100. Завдання 141,142,143,145-усно, завдання 144, 146,147-письмово.

Домашнє завдання-у робочому зошиті сторінка 11.

 Якщо працюєш самостійно, тобі на допомогу прийде відео урок, поданий нижче.

5 урок. ЯДС . 

Тема уроку:  Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини

Підручник. Сторінки 20,21. Робочий зошит. Сторінки 18,19.

Перегляньте відео до уроку, а також підручник, щоб зрозуміти, якими бувають рослини. Закріпити вивчене ти можеш у робочому зошиті. 

2 жовтня, понеділок.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Побудова речень з поданими словами.

Сторінки 23,24 підручника.  У класній роботі виконай вправу 1,2,3- усно, а вправи 4,5,6-письмово. Домашня робота-вправа 7. 

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв'язування задач. 

Сторінки 25,26 підручника. У класній роботі виконай завдання 134,138- усно, а завдання 135,136,137-письмово. Домашнє завдання: 139,140.

Нижче подано відео. Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  Читання.

Тема уроку: Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки українсь­кої мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Ко­тику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой лю­лі...» (за вибором напам'ять)

(с. 20-23).

 Сторінки 20-23 підручника.  Навчися виразно читати вірші. Один із них вивчи напам'ять. Допоможе тобі в цьому відео до уроку.

5 урок.  Фізкультура. 

Тема уроку: ЗРВ з прапорцями. Рухлива гра «Веселі метелики»

29 вересня. П'ятниця.

1 урок. ЯДС.

Тема уроку: Діагностувальна робота

Завдання будуть тільки на онлайн уроці. 

2 урок. Математика.

Тема уроку: Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв'язування задач.

Підручник. Сторінки 24,25. Класна робота: завдання127,128-усно, завдання 129,130-письмово.

Домашнє завдання: сторінка 25 Вирази 132, Задача 133.

Допоможе тобі виконати завдання відео до уроку. 

3 урок. Читання.

Тема уроку: Робота з дитячою книжкою. Ганна Чубач «Українчики ідуть!»

- Красивий, щедрий рідний край

І мова наша солов’їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься …(Україна)

-Україна, наш край, наша батьківщина. А ми звемося як?(українці).

Спробуй сказати як називаються малі українці, діти українці. 

Сьогодні ми познайомимося з твором Ганни Чубач «Українчики ідуть!»

-Чи знаєш ти що у 2016 році вийшла однойменна збірка віршів  Ганни Чубач «Українчики ідуть!»

.Книжка «Українчики ідуть!» містить кращі твори письменниці для дітей.

Для дошкільного та молодшого шкільного віку. 

-Нижче ти побачиш, як виглядить ця книга і зможеш прочитати запропонований вірш. На наступному уроці позакласного читання розкажеш, чи сподобався тобі цей вірш.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Аплікація з природних матеріалів «Чапля».

Унизу є інструкція щодо виготовлення чаплі із засушених листочків. Скористайся нею і створи свою аплікацію. Не забудь надіслати на вайбер фото виробу.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: Організаційні вправи. Руханка «Черепаха Аха»

28 вересня.  Четвер .

1 урок.  Українська мова  .

Тема уроку:  Пошук потрібної інформації у запрошенні. Вправляння у написані слів з апострофом. Складання розповіді за запитаннями.  

Підручник. Сторінки 21,22.Класна робота: Вправи 1,2,3,4,8,9-усно, вправи 5,6,7-письмово.

Домашня робота: вправа 10. На допомогу тобі прийде відео до уроку.

2 урок. Каліграфія  .

Тема уроку:  Написання довгих ліній з петлею вгорі та внизу. Усне й писемне мовлення. Сила голосу, темп мовлення.

Напиши два рядки довгої лінії з петлею вгорі та внизу. Згадай, чим відрізняється усне та писемне мовлення.

Повправляйся у читанні вірша з різним темпом і силою голосу: повно й голосно; швидко і голосно; повно і тихо; швидко і тихо.

Дивлюся, аж світає,

Край неба палає,

Соловейко в темнім гаю

Сонце зустрічається.

Тихесенько вітер віє,

Степи, лани мріють,

Між ярами над ставами

Верби зеленіють.

Спиши каліграфічно вірша.

3 урок.  Англійська мова   (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  Образотворче мистецтво  .

Тема уроку:  Калейдоскоп фантазій. Основні та похідні кольори. Робота з природним матеріалом. Створення панно « Пташиний танок » ( с. 18).

Переглянь відео, в якому ти дізнаєшся про основні та похідні кольори. А зразки панно ти можеш побачити в підручнику. Пофантазуй і створи своє панно із пташками із природного матеріалу.

5 урок.  Музичне мистецтво  .

Тема уроку:  Калейдоскоп фантазій. Динаміка. Динамічні відтінки. Слухання: Е. Гріг «Восени». Виконання: В. Мордань, А. Олєйнікова «Осінні прапорці». Імпровізація ( с. 16-17).

Про динамічні відтінки ти можеш довідатися із відео, а також заспівати пісню про осінні прапорці та прослухати симфонічну увертюру Е. Грига "Восени"

27 вересня.  Середа .

1 урок.  Читання .

Тема уроку:  Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 19). Аудіювання

Підручник. Сторінка 19.  Вчимося давати відповіді на питання, користуватися підручником. Аудіювання -тільки на онлайн уроці.

2 урок. Математика .

Тема уроку:  Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв'язування завдань. Об'ємні геометричні фігури. 

Підручник. Сторінки 23,24. Завдання 119,120,123-усно, завдання 121,122-письмово. Не забудь прописати каліграфічну хвилинку-число 98. Перегляньте відео урок, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнього завдання не задаю.

3 урок.  Англійська мова .  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  ЯДС .

Тема уроку:  Пори року. Зміна пір року

Підручник. Сторінки 18,19, робочий зошит-сторінки 16,17.

Багато цікавого про сонце ти даєшся з відео до уроку, а також з підручника. Закріпити свої знання ти можеш, виконавши завдання у робочому зошиті.

5 урок.  Фізкультура . 

Тема уроку:  Організаційні вправи. ЗРВ із прапорцями.

Рухлива гра «Мандрівка оплесків»

„Мандрівка оплесків”

Учні і вчитель соціального коло, кожний надає поставі стрункого вигляду. Під музику.

Перший варіант.  Вчитель виконує три оплески (чверть, чверть, по любові ), звертаючись до сусіда, що стоїть праворуч. Сусід відтворює оплески, адресуючи їх особисті справи від себе і т.д. д., аж поки оплески не дійдуть до вчителя.

Другий варіант.  Учитель виконує оплески в будь-якому ритмі, звертаючись до дитини, що стоїть праворуч від нього. Дитина може повторити ці оплески або вигадати новий ритм, Звертаючись уже до іншого сусіда — того, хто стоїть праворуч від неї. Бажано, щоб вигадувати новий ритм підпорядковувалося музиці.

26 вересня.   Вівторок.

1 урок.    Українська мова.

Тема уроку:  Читання діалогу в ролях. Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Складання тексту за поданими запитаннями.

Підручник. Сторінки 19,20. Класна робота. Запиши каліграфічну хвилинку (в першому рядку буквосполучення юя яю, а в другому- буквосполучення єї їє.  Вправи 1,2,3,6,7-усно, а вправи 4,5,8-письмово.

Домашня робота.   Вправа 10. Не забудь намалювати смайлика.

Нижче подано відео урок, який тобі допоможе при необхідності.

2 урок. Літературне читання.

Тема уроку:  Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка).

Підручник. Сторінка 18. Навчися виразно читати казку.  Допоможе тобі в цьому відео. 

3 урок.  Інформатика. (За планом вчителя інформатики) 

4 урок.    Математика.

Тема уроку: Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв'язування завдань.

Підручник. Сторінки 22,23. Класна робота: завдання 111,112,115-усно, завдання 113, 114, 116-письмово.

Домашнє завдання-у робочому зошиті сторінка 9.

 Якщо працюєш самостійно, тобі на допомогу прийде відео урок, поданий нижче.

5 урок.  ЯДС . 

Тема уроку: Чому буває день і ніч

Підручник. Сторінки 16,17. Робочий зошит. Сторінки 14,15.

Переглянь відео до уроку, а також підручник, щоб зрозуміти, чому буває день і ніч. Закріпити вивчене ти зможеш у робочому зошиті. 

До дня українського козацтва пропоную розучити цікаву руханку "Гопачок"

25 вересня, понеділок.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку: Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Складання і записування речень з поданими словами. (с.17-18) 

Сторінки 17,18 підручника.  У класній роботі виконай вправу 1 усно і письмово, 3,4,5, усно, а вправи 2,6,8-письмово. Домашня робота-вправа 11. Відео до уроку додається.

2 урок.  Математика.

Тема уроку: Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв'язування задач. 

Сторінки 20,21 підручника. У класній роботі виконай завдання 101,102,104,105- усно, а завдання 103,106,107-письмово. Домашнє завдання: Робочий зошит сторінка 8

Нижче подано відео. Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  Літературне читання.

Тема уроку: Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18).

 Сторінки 17.18 підручника.  Навчися виразно читати вірші, вчися відповідати на питання до них.  Допоможе тобі в цьому відео до уроку.

5 урок.  Фізкультура. 

Організаційні вправи. Ходьба. Біг зі зміною напрямку. Рухлива гра «Слухай сигнал»

 Відео до уроку подані нижче.

22 вересня. П'ятниця.

1 урок. ЯДС.

Тема уроку: Якої форми наша планета

Підручник. Сторінки 14,15.  Переглянь інформацію у підручнику та у відео до уроку.

Попрацюй у робочому зошиті на сторінках 12,13. 

2 урок. Математика.

Тема уроку: Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв'язування задач.

Підручник. Сторінка 19. Класна робота: завдання97-усно, завдання 95,96,98-письмово.

Домашнє завдання: сторінка 20 Вирази 99, Задача 100.

3 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення.

Відновлення деформованих речень. Тема для спілкування: «Осінній сад» (с.7-9.М.с.)

Працюй у зошиті так: читай завдання, яке треба виконати і виконуй його. Якщо тобі складно, то скористайся відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Vrdux9I9_Lo

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Оригамі «Човники на морі»

Переглянувши відео, ти зможеш також виготовити паперовий кораблик. Колір кораблика вибирай за своїм смаком. Не забудь надіслати на вайбер фото виробу.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:  Організаційні вправи. Ходьба. Біг зі зміною напрямку. ЗРВ в шеренгах

та колонах. Рухлива гра «Виклик номерів»

21 вересня.  Четвер .

1 урок.  Українська мова .

Тема уроку:  Читання діалогу в ролях. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками дж, дз, дз * . 

Підручник. Сторінки 16,17.Класна робота: Вправи 1,2,3,7,8,9-усно, вправи 4,5,6-письмово.

Домашня робота: вправа 11. На допомогу тобі прийде відео до уроку.

2 урок. Каліграфія .

Тема уроку:  Написання лінії із петлею угори. Школа, її значення для життя людини. Прислівʾя про школу, значення навчання.

Напиши два рядки лінії з петлею вгорі. Прочитай прислів'я. Подумай, що вони позначають. Спиши прислів'я каліграфічно.

Не кажи — не вмію, а кажи — навчусь!

Мудрий ніхто не вродився, а навчився.

Добре того навчати, хто хоче все знати. 

Не соромно не знати, соромно не навчитися.

3 урок.  Англійська мова .  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  Образотворче мистецтво .

Тема уроку:  Кольоровий водограй. Палітра. Предметні кольори. Створення кольорової композиції з улюблених квітів (акварель) (с. 15).

Згадай, що таке ахроматичні і хроматичні кольори. Розгляньте важливе зображення художника на сторінці 15. Визначте, який квіт він зобразив неправильного кольору. Створи композицію із своїх улюблених квітів.

5 урок.  Музичне мистецтво .

Тема уроку:  Кольоровий водограй. Зображення природи мовою музики. Слухання: К. Дебюсі «Тумані». Виконання: В. Мордань, А. Олєйнікова «Осінні прапорці». Ритмічна вправа (с. 12-14).

Послухай композицію Клода Дебюссі "Тумані". Заспівай пісню "Осінні прапорці". Допоможіть тобі в цьому відео.

20 вересня. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д, Павличко «Небеса прозо­рі...» (напам'ять)

Підручник. Сторінки 15-17. Навчися виразно читати вірша М. Рильського. А вірша Д.Павличка"Небеса прозорі" вивчи напам'ять . Якщо тобі важко читати, на допомогу тобі прийде відео.

Допоможе тобі в цьому відео урок, поданий нижче.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Закріплених вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв'язування і порівняння задач. 

Підручник. Сторінка 18. Завдання 88,89,91-усно, завдання 90,92-письмово. Не забудь прописати каліграфічну хвилинку-число 45. Переглянь відео уроку, якщо тобі знадобилася допомога.

Домашнього завдання не задаю.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Сонце. Світло і тепло

Підручник. Сторінки 12,13, робочий зошит-сторінки 10,11.

Багато цікавого про сонце ти довідаєшся з відео уроку, а також з підручника. Закріпити свої знання ти зможеш, виконавши завдання у робочому зошиті.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:  ЗРВ на місці. Рухлива гра

«Дзеркало»

19 вересня.   Вівторок.

1 урок.   Українська мова.

Тема уроку:   Пошук потрібної інформації в оголошенні. Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. 

Підручник.  Сторінки 14,15.  Класна робота.  Запишіть каліграфічну хвилинку, яку пропонуєте у відеоуроку.  Вправи 1,2-усно, а вправи 3,4,5,6-письмово.

Домашня робота.  Вправа 9. Не забудь намалювати смайлика.

Нижче подано відео урок, який тобі допоможе при необхідності.

2 урок. Літературне читання  .

Тема уроку:   Треба вчитися — завжди пригодитися. ю. Ярмиш «Зайчик і Вовчик».

Підручник.  Сторінка 14.  Навчися виразно читати казку. Допоможіть тобі в цьому відео. Дай відповідь на питання до казки .

3 урок.   Інформатика  .   (За планом вчителя інформатики) 

4 урок.   Математика.

Тема уроку:  Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв'язування завдань. 

Підручник.  Сторінка 17. Класна робота.  Завдання 80,81,83,86,87-усно,завдання 82,84-письмово.

Домашнє завдання-у робочому зошиті сторінка 7.

 Якщо працюєш самостійно, тобі на допомогу прийде відео урок, поданий нижче.

5 урок.   ЯДС  . 

Тема уроку:  Спостерігаємо за змінами в природі.

Переглянути відео про осінні зміни в природі. У щоденнику вражень запиши, які останні зміни в природі ти вже помітив/помітила.(1-2 речення)

18 вересня, понеділок.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку:  Написання слів з ьо та йо. Побудова розповіді за опорними словами.(с. 13-14)

Сторінки 13,14 підручника.  У класній роботі виконується вправа 3,4,5,6 усно, а вправа 1,2-письмово. Домашня робота-вправа 7. Відео до уроку додається.

2 урок.  Математика.

Тема уроку:  Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв'язування завдань. Об'ємні геометричні фігури.

Сторінки 15,16 підручника. У класній роботі виконано завдання 72,73,74,76, усно, а завдання 71,75-письмово. Домашнє завдання: Вирази 78,задача 79.

Нижче подано відео. Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок.  Англійська мова.  (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок.  Літературне читання.

Тема уроку:  Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації.

 Сторінки 12.13 підручника.  Переглянь запропоновані сторінки, подумай, якими джерелами інформації ти користуєшся. Переглянути відео до уроку.

5 урок.  Фізкультура.  Організаційні вправи. Ходьба із зупинками за сигналом. ЗРВ на місці.

Рухлива гра «Світлофор»

 Відео до уроку подані нижче.

15 вересня. П'ятниця.

1 урок. ЯДС.

Тема уроку: Аналіз діагностувальної роботи.Кольорові сторінки природи: осінь 

Підручник. Сторінки 10,11.  Переглянь інформацію у підручнику та у відео до уроку.

Попрацюй у робочому зошиті на сторінках 8,9завдання 1,2,3,4. 

2 урок. Математика.

Тема уроку: Аналіз діагностувальної роботи.

Підручник. Домашнє завдання: сторінка 11 Вирази 50, Задача 51

3 урок. Читання.

Тема уроку: Діагностувальна робота. Читання вголос. Завдання тільки на онлайн уроці.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Створення композиції з природних матеріалів. Аплікація «Букет»

Переглянь відео. Виготови букет за запропонованим зразком.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: ЗРВ на місці. Рухлива гра «Передай іншому» 

14 вересня. Четвер.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку:  Вхідна діагностувальна робота

(Завдання тільки на онлайн уроці)

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Написання ліній із заокругленням угорі. Мова і мовлення. Прислівʾя про мову, про слово. 

Напиши по два рядки довгих та коротких ліній із закругленням вгорі. Прочитай прислів'я. Подумай, що вони означають. Спиши прислів'я каліграфічно.

  • Хто мови своєї цурається, хай сам себе стидається.              Слово до слова — зложиться мова.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Осінні перетворення. Скульптура. Робота з природним матеріалом. Створення сюжетної скульптурної композиції «Цікаві зустрічі» (с. 10-11).

Переглянь відео виготовлення їжачка з пластиліну і соняшникового насіння. Можеш створити свою композицію, використавши інші природні матеріали і пластилін.

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку: Осінні перетворення. Програмна музика. Слухання: А. Вівальді «Осінь» з циклу «Пори року». Виконання: поспівка «Ми на луг ходили» (с. 8-10).

 Послухай музику та заспівай пісню "Ми на луг ходили", які знайдеш  у відео.

13 вересня. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки.

Підручник. Сторінки 10,11. Навчися виразно читати казку. Спробуй переказати прочитане. Якщо тобі важко читати, на допомогу тобі прийде відео.

Допоможе тобі в цьому відео урок, поданий нижче.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Вхідна діагностувальна робота (завдання будуть тільки на онлайн уроці)

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Що належить до природи

Підручник. Сторінки 8,9, робочий зошит-сторінки 6,7.

Розібратися, що належить до живої і неживої природи допоможе відео урок, а також інформація з підручника. Закріпити свої знання ти зможеш, виконавши завдання у робочому зошиті.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: ЗРВ на місці. Рухлива гра «Вовк і хорт»

Гра «Вовк і хорт»

Місце проведення: спортивний майданчик, галявина.

Опис гри. У грі бере участь парна кількість дітей. Гравці утворюють чотири колони, в яких четвірки беруться за руки. На команди ведучого «Ліворуч!», «Праворуч!» учасники повертаються на 90°, стрибком перешиковуючись у шеренги. Під час поворотів руки роз'єднуються, а в колонах і шеренгах з'єднуються. Утворюються при цьому ряди.

Гру розпочинає двоє дітей: «Хорт» переслідує «Вовка», їм забороняється бігати попід руки, розривати ряди. Ловити дозволяється на вільних «вуличках». Усі співають:

Ой дзвони дзвонять,

Хорти вовка гонять,

По болотах, очеретах,

Де люди не ходять.

Правила гри. «Вовк» вважається спійманим, коли «хорт» торкається його рукою.

12 вересня.  Вівторок.

1 урок.  Українська мова.

Тема уроку:  Позначення м'якості приголосних на письмі. Складання речей з поданими словами.

Підручник. Сторінки 11,12. Класна робота. Запишіть каліграфічну хвилинку, яку пропонуєте у відеоуроку. Вправи 1,2,4,8,9-усно, а вправи 3,5,6,7-письмово.

Домашня робота. Вправа 10. Не забудь намалювати смайлика.

Нижче подано відео урок, який тобі допоможе при необхідності.

2 урок. Літературне читання .

Тема уроку:  Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша

Підручник. Сторінки 8,9. Попрацюю відповідно до відео уроку.

3 урок.  Інформатика .  (За планом вчителя інформатики) 

4 урок.  Математика.

Тема уроку:  Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв'язування завдань.

Підручник. Сторінка 10. Класна робота. Завдання 39,40,42-письмово, завдання38,41-усно.

Домашня робота. Вірази 43. Задача44. Якщо працюєш самостійно, тобі на допомогу прийде відео урок, поданий нижче.

5 урок.  ЯДС . 

Тема уроку:  Вхідна діагностична робота. 

11 вересня, понеділок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розрізнення голосних і приголосних звуків. Висловлення власного ставлення до предмета.

Сторінки 10,11 підручника. У класній роботі виконай вправи 1,2,4,5,7,8 усно, а вправи 3,6-письмово. Домашня робота-вправа 9. Відео до уроку додається.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів.

Сторінки 9,10 підручника. У класній роботі виконай завдання 29,30,31,32 усно, а завдання33,34,35-письмово. Домашнє завдання:  Вирази 36,задача 37.

Нижче подано відео. Воно допоможе тобі під час виконання завдань.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Літературне читання.

Тема уроку: Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я 

 Сторінки 7,8 підручника. Прочитай запропоновані вірші. Вибери той, який найбільше сподобався і навчися виразно його читати. За інструкцією на сторінці 7 повчися користуватися підручником за допомогою змісту.

5 урок. Фізкультура. «Маша та Ведмідь». Організаційні вправи. Ходьба. Фізкультхвилинка. Рухлива гра «На свої місця» Відео до уроку подані нижче.

8 вересня. П'ятниця.

1 урок. ЯДС.

Тема уроку: Пізнаю себе.    

Попрацюй у робочому зошиті на сторінках 5,6 завдання 2-5. Свою долоньку намалюй на окремому альбомному аркуші, напиши, скільки зараз тобі років, в якому класі навчаєшся. Поклади виконану роботу до портфоліо.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв'язування задач.

Підручник. Сторінки 7,8. У класній роботі працюємо над завданнями 22,23,26-усно, а завдання 24,25-письмово. Домашня робота-Вирази 27,Задача 28.

На допомогу тобі прийде відео урок, поданий нижче. (письмово виконуй тільки ті завдання, які вказано вище)

3 урок. Українська мова. Розвиток зв'язного мовлення.

Тема для спілкування: «Згадую про літо»

Працюй у зошиті "Малюю словом" на сторінках 4,5. Допоможе тобі в цьому відео урок.

4 урок. Дизайн і технології.

Тема уроку: Оригамі «Рибки» 

Переглянь відео за посиланням. Виготови ту рибку, яка тобі найбільше сподобалася. https://www.youtube.com/watch?v=64W6iFMEuYI

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку:  «Білка з горішком». ЗРВ на місці. Рухлива гра «Білки, жолуді, горіхи»

7 вересня. Четвер.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розрізнення голосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення)  

Підручник. Сторінки 8,9. Класна робота. Виконай вправи 1,3,4,6,7,8 усно, а вправи 2,5,9 письмово. Домашнє завдання вправа 11. 

Допоможе тобі відео урок, поданий нижче.

2 урок. Каліграфія.

Тема уроку: Гігієнічні вимоги до письма. Написання прямої похилої чи довгої лінії із заокругленням унизу. Мова і мовлення. Слова-шаради. Загадки-описи.

-Згадай правила, яких треба дотримуватися на уроках письма. У зошити напиши лінії, запропоновані нижче. Відгадай загадки і запиши слова-відгадки до зошита. Усі завдання пиши правильно, каліграфічно.

Я — кущ запашний і квітучий.

Початок слова — на стеблі колючка.

А друга половина —

До колеса резина.

(Шипшина.)

Мій перший склад —

Миліш за все на світі.

А другий — вказує на все.

А разом люблять всі його:

Дорослі й діти,

Бо всім воно тепло несе.

( Сонце.)

Молодець! Відгадав усі шаради.

Перший склад —

Ми визначаєм,

Скільки років у людей,

Другий — будемо гукати,

Поганяючи коней;

А як разом прочитати —

В стіні є, у кожній хаті.

(Вікно)

.)

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема уроку: Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри мистецтва. Створення композиції «Мої найкращі літні враження» (матеріали за вибором) (с. 7).

Переглянь відео урок, поданий нижче. Намалюй композицію на літню тему.

5 урок. Музичне мистецтво.

Тема уроку: Дивовижний світ природи в мистецтві. Регістр: високий, середній, низький. Слухання: В. Косенко «Пастораль»; звучан­ня музичних інструментів у різних регістрах. Ритмічна вправа. Виконання: «Диво-осінь» (с. 3-6). 

Розучи пісню "Диво-осінь". Слова пісні знайдеш на сторінці 6 підручника, а пісню подано нижче у відео.

6 вересня. Середа.

1 урок. Читання.

Тема уроку: Йдуть до школи школярі. М Сингаївський «До школи»    

Підручник. Сторінка 6. Навчися виразно читати вірша. Дай відповідь на питання до нього.

Допоможе тобі в цьому відео урок, поданий нижче.

2 урок. Математика.

Тема уроку: Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10.

Підручник. Сторінки 6,7. У класній роботі працюємо над завданнями 15,18,19-усно, а завдання 16,17-письмово. Домашня робота-Завдання 20,Задача 21.

На допомогу тобі прийде відео урок, поданий нижче.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. ЯДС.

Тема уроку: Пізнаю себе. Я в школі 

Підручник. Сторінки 6,7, робочий зошит-сторінка 4 завдання 1.

Переглянь відео урок, поданий нижче, усно виконай запропоновані там вправи.

5 урок. Фізкультура. 

Тема уроку: Організаційні вправи. Рухлива гра «Театр звірів» 

5 вересня. Вівторок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку: Розрізнення мовних і немовних звуків. Позначення мовних звуків буквами на письмі. Складання і записування речень за малюнками.

Підручник. Сторінки 6,7. Класна робота. Вправи 1,2,4,5,7,9-усно, а вправи 3,6,8-письмово.

Домашня робота. Вправа 12. Не забудь намалювати смайлика.

Нижче подано відео урок, який тобі допоможе при необхідності.

2 урок. Літературне читання.

Тема уроку:  Створюємо усний журнал «Спогади про літо»

Підручник. Сторінка 5. Створи усний журнал про події, які з тобою відбулися влітку. 

У щоденнику вражень запиши, що ти очікуєш від уроків читання.

На допомогу тобі прийде відео урок, поданий нижче.

3 урок. Інформатика. (За планом вчителя інформатики) 

4 урок. Математика.

Тема уроку: Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії. 

Підручник. Сторінки 5 і 6. Класна робота. Завдання 9,10-письмово, завдання 8,11,12-усно.

Домашня робота. Вирази 13. Задача14. Якщо працюєш самостійно, тобі на допомогу прийде відео урок, поданий нижче.

5 урок. ЯДС. 

Тема уроку:  Я у своїй державі

Моя країна Україна, а я — її дитина.

Підручник. Сторінки 4,5. Робочий зошит. Сторінки2,3. Переглянь інформацію про Україну у підручнику і спробуй виконати запропоновані завдання у робочому зошиті. А допоможе тобі у цьому відео урок Літвінцевої Наталі, поданий нижче.

4 вересня, понеділок.

1 урок. Українська мова.

Тема уроку:  Нумо знайомитись!

Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі.

Сторінки 4,5 підручника. Щоб правильно виконати завдання, ознайомся з умовними позначеннями на попередній сторінці. Зверни увагу, що письмово ти маєш виконати вправи 5,8 та 11. Для всіх інших вправ важливо читати завдання, та виконай їх усно. Тепер у тебе будуть домашні завдання. Сьогодні домашнім завданням є вправа 13 на сторінці 5. Не забувай в кінці виконаної вправи малювати смайлика. Якщо тобі завдання було виконати легко, то твій смайлик буде посміхатись, якщо трішки допомогли дорослі, то смайлик буде серйозним, а якщо довелося працювати весь час з допомогою дорослих, то смайлик буде засмученим. А ще тобі на допомогу пропоную відео урок Анни Єфіменко. Він поданий нижче.

2 урок. Математика.

Тема уроку:  Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь.

Попрацюй відповідно до відео уроку.

3 урок. Англійська мова. (За планом вчителя іноземної мови) 

4 урок. Літературне читання.

Тема уроку:  До школи, до книги, до друзів душа поривається знову!

Знайомство з підручником. Вступ до теми. В. Бичко «Літо, до побачення!» 

 Сторінки 3,4 підручника. Ознайомся з умовними позначеннями підручника. Погортай і розглянь його.

На сторінці 4 навчися виразно читати вірш, а також дай відповіді на питання до вірша. Щоб тобі було легко впоратися із завданням, заглянь до відео уроку, поданого нижче.

5 урок. Фізкультура.  Правила безпечної поведінки на уроках фізичної культури. Організаційні вправи. Фізкультхвилинка. Рухлива гра «Мишоловка» Відео до уроку подані нижче.